Jongehhhquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:58 schreef LPFAN het volgende:
Crap nu 2 weken moeten wachten op de volgende aflevering![]()
@:Poes. Het begint gaaf
Koetjes.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:06 schreef LPFAN het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga zo richting een boerderij, koetjes knuffelen
Jah samen met een cliënt van 93 van de stichting die vroeger zelf koeien hadquote:
Morgen BSO en dan door naar vaderquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Vakantie voorbij? Het is toch donderdag vandaag?
* IJsdraakje dubbelcheckt datum
Aaaah, zo. Ritme is fijn ja.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Morgen BSO en dan door naar vader![]()
Ik kan niet met vakanties omgaanMaandag weer lekker in het ritme
Alleen nog een lang weekend (do t/m di) rond Pinksteren of Hemelvaart, even vergeten welkequote:
Goeie uitlegquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Eerst gaat Jezus dood (Goede Vrijdag), dan hebben we ZombieJezus (Pasen) en met Hemelvaart gaat ZombieJezus hemelen. Pinksteren is de ontvangst van de Heilige Geest.
/ChristelijkeFeestdagVolgorde
Begint het te kriebelen?quote:
Ik heb ook op een Christelijke basisschool gezeten, alles verdrongenquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb zelf ook niets met die dagen hoor, maar het maakt het wel makkelijker onthouden wat wanneer is. Zo zit tussen Pasen en Hemelvaart altijd 40 dagen (en Pinksteren is dan weer 10 dagen daarna). Christelijke school, dit dat.
En het komt wel eng dichtbij nu.Nog maar even controleren of ik nog zelf dingen moet voorbereiden. Volgens mij niet (afgezien van dat ik blijkbaar geen dagcreme mag smeren, en geen makeup, maar die is logisch), maar better safe than sorry.
Middelbare hier, dus iets recenter. En gewoon een goed geheugen voor mythologie.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb ook op een Christelijke basisschool gezeten, alles verdrongen![]()
Ja gaat snel opeens! Maar over 4 weken ben je blij dat je het hebt gedaan
Dat wordt hier beperkt door Vikings en the Last Kingdomquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Middelbare hier, dus iets recenter. En gewoon een goed geheugen voor mythologie.Al vind ik bijvoorbeeld de Noorse mythologie een stuk interessanter.
En nu het zo dichtbij komt, ga ik me steeds meer ergeren aan m'n bril. Grappig hoe dat werkt.
Het idee is dat m'n zicht na laseren direct op zo'n 80% zit (flink meer dan ik nu zie zonder bril) en de volgende dag al op 90%/veilig om auto te mogen rijden zonder hulpmiddel. Dus bril kan het raam uit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat wordt hier beperkt door Vikings en the Last Kingdom![]()
Oh en Thor![]()
Hoe zat dat nou, kon je na het laseren gelijk scherp kijken? Of heb je de eerste weken nog je bril nodig?
Oh wauw, klinkt goed!quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het idee is dat m'n zicht na laseren direct op zo'n 80% zit (flink meer dan ik nu zie zonder bril) en de volgende dag al op 90%/veilig om auto te mogen rijden zonder hulpmiddel. Dus bril kan het raam uit.
Ja, die eerste dag vermoed ik dat het continu wazig gaat zijn dankzij het vele druppelen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh wauw, klinkt goed!
Maar dat is in theorie, in de praktijk moet je nog helen.
Ik kan slechtere vakanties bedenkenquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die eerste dag vermoed ik dat het continu wazig gaat zijn dankzij het vele druppelen.Ik heb me in ieder geval ingesteld op weinig kunnen de eerste paar dagen.
Ik hoop er een beetje op dat het alles meevalt, dan heb ik gewoon een extra vrije dag.quote:
Komt vast goedquote:Op donderdag 2 mei 2019 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop er een beetje op dat het alles meevalt, dan heb ik gewoon een extra vrije dag.
Is het nog gelukt?quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:55 schreef superkimmi het volgende:
Mensen ik heb zo bizar weinig zin in werken vandaag
Ik moet het nu wel doen vanwege dat de schoonmaker morgen komt ;pquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
*Boks*
Ik doe het morgen wel. En dan zeuren dat het zoveel is
Laat haar het doen danquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik moet het nu wel doen vanwege dat de schoonmaker morgen komt ;p
quote:Op donderdag 2 mei 2019 18:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zag hem al helemaal staan in z'n leren string en schort. Jammer.
Hopelijk verdwijnen daar je klachten ook meequote:Op donderdag 2 mei 2019 18:31 schreef LPFAN het volgende:
Morgen telefonisch consult met mijn nefroloog. Hopelijk mag ik mijn dosis verlagen van mijn andere medicatie.
Jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnen daar je klachten ook mee
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 2 mei 2019 18:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JaVorige keer was het binnen een paar dagen over dus hopelijk nu ook dan.
Oh heerlijk jaquote:Op donderdag 2 mei 2019 19:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen![]()
B heeft een nieuw matras sinds gisteren, lag net ''even'' naast hem te kletsen., Wou er niet meer vanafBen je zo drie kwartier verder..
quote:Op donderdag 2 mei 2019 19:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ga er morgenavond op slapen, als het bevalt wil ik ook zo'n eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |