SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
twitter:SpursOfficial twitterde op maandag 29-04-2019 om 14:01:10TEAM NEWS:🔹 @MoussaSissoko (groin)🔹 @JanVertonghen (thigh) – trained with the squad today and will be assessed ahead of tomorrow’s match.#UCL ⚪️ #COYS https://t.co/IbxgWiyFFU reageer retweet
Wel als het de 4 na laatste wedstrijd is om het kampioenschap en je gelijk staat op punten waardoor je eigenlijk MOET winnen.quote:Op maandag 29 april 2019 14:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een vergelijking tussen een wedstrijd tegen Groningen of Tottenham in de CL is niet te beargumenteren.
ik begin wel steeds meer het belang van deze wedstrijd te voelen. return gaat een stuk zwaarder worden.quote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:SpursOfficial twitterde op maandag 29-04-2019 om 14:01:10TEAM NEWS:🔹 @:MoussaSissoko (groin)🔹 @:JanVertonghen (thigh) – trained with the squad today and will be assessed ahead of tomorrow’s match.#UCL ⚪️ #COYS https://t.co/IbxgWiyFFU reageer retweet
natuurlijk niet man, is gewoon lastig spelen als je uit een zware CL pot komt en de tegenstander klapt er vol op.quote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Wel als het de 4 na laatste wedstrijd is om het kampioenschap en je gelijk staat op punten waardoor je eigenlijk MOET winnen.
Ik wil vooral een goede wedstrijd zien. Dat ze er alles aan gedaan hebbenquote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik begin wel steeds meer het belang van deze wedstrijd te voelen. return gaat een stuk zwaarder worden.
Ik denk inderdaad dat Tottenham er niet vol op klapt morgenquote:Op maandag 29 april 2019 14:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk niet man, is gewoon lastig spelen als je uit een zware CL pot komt en de tegenstander klapt er vol op.
we hadden het toch over Groningen?quote:Op maandag 29 april 2019 14:43 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Tottenham er niet vol op klapt morgen
Ik heb oprecht moeite om dit te geloven. Als winst zo belangrijk is als in deze fase van de competitie, dan speel je toch ook gewoon voluit??quote:Op maandag 29 april 2019 14:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
we hadden het toch over Groningen?
de motivatie is toch vele malen sterker als ze een halve finale in de CL spelen dan na een busreis naar fucking grun om dan tegen de een paar half tamme te ballen die dit wel als de wedstrijd van het jaar zien.
je zag duidelijk dat de speler vermoeid waren, wat ook gewoon te begrijpen is. Daarom hadden wij hier vooraf ook allemaal de schrik er in voor die wedstrijd, maar we hebben er gewoon gewonnen dus dikke prima.quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik heb oprecht moeite om dit te geloven. Als winst zo belangrijk is als in deze fase van de competitie, dan speel je toch ook gewoon voluit??
Voordat iedereen een heel epistel schrijft; heb je zelf wel eens gesport?quote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik heb oprecht moeite om dit te geloven. Als winst zo belangrijk is als in deze fase van de competitie, dan speel je toch ook gewoon voluit??
man ik zou echt mijn linker testikel opgeven voor een 0-4 overwinning morgen...quote:Op maandag 29 april 2019 14:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je zag duidelijk dat de speler vermoeid waren, wat ook gewoon te begrijpen is. Daarom hadden wij hier vooraf ook allemaal de schrik er in voor die wedstrijd, maar we hebben er gewoon gewonnen dus dikke prima.
Ik kan je vertellen dat het missen van 1 testikel best meevaltquote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
man ik zou echt mijn linker testikel opgeven voor een 0-4 overwinning morgen...
als je dan nu alvast onder narcose gaat is dat voor iedereen een win.quote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
man ik zou echt mijn linker testikel opgeven voor een 0-4 overwinning morgen...
niet zo he!quote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als je dan nu alvast onder narcose gaat is dat voor iedereen een win.
KOEKOEKquote:Op maandag 29 april 2019 14:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als je dan nu alvast onder narcose gaat is dat voor iedereen een win.
Je doet alsof iedereen hier denkt dat we morgenavond dik gaan winnen..quote:Op maandag 29 april 2019 14:54 schreef SaferSephy het volgende:
Maar goed, ik denk dat we 2-1 verliezen. En je mag mij echt schandpalen als we winnen met meer dan 1 doelpunt verschil.
Nou die algehele sfeer hangt wel een beetje rond deze pot.quote:Op maandag 29 april 2019 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je doet alsof iedereen hier denkt dat we morgenavond dik gaan winnen..
nee hoor, wordt echt een moeilijke wedstrijdquote:Op maandag 29 april 2019 14:56 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nou die algehele sfeer hangt wel een beetje rond deze pot.
Ik heb ook het gevoel dat dit makkelijker wordt dan Juve en Madrid, en daar zit juist het gevaar van onderschatting.quote:Op maandag 29 april 2019 14:56 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nou die algehele sfeer hangt wel een beetje rond deze pot.
Diemen?quote:Op maandag 29 april 2019 14:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zat op de HES in de Bijlmer in dezelfde studiejaren, dus ja dat klopt. Oja, heb ook in de klas gezeten bij Daley op de basisschool en wij maakte hem altijd belachelijk om de mcdonalds reclame samen met zijn pa. En nu heb ik een kantoorbaan en hij is miljonair, leven is niet eerlijk
Boeit allemaal geen reet als je met lege handen staat op het eindquote:Op maandag 29 april 2019 15:05 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat dit makkelijker wordt dan Juve en Madrid, en daar zit juist het gevaar van onderschatting.
Maar zoals alle vorige potten zit ik er met 0 verwachting in en hoop gewoon het beste. Wat overheerst is fucking trots op de prestatie tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |