Ja top user was datquote:
In dienst ? Krijg je dan niet een feestje of zo ?quote:
Heb jij dat niet met je tijd met Cachie?quote:Op maandag 29 april 2019 15:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker huilen over dat 't vroeger leuker was is ook irritant
Over 5 jaar rollator van de zaak.quote:Op maandag 29 april 2019 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In dienst ? Krijg je dan niet een feestje of zo ?
quote:Op maandag 29 april 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb jij dat niet met je tijd met Cachie?
Wel lief dat reptielen ook een kans krijgen in Nederland.quote:
Verrassendquote:Op maandag 29 april 2019 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik het zou kunnen dan had ik het ook gedaan
Buiten werk weet ik al helemaal niet meer hoe het is. Tijdens werk word ook steeds minder... ach ja dan maar werkenquote:Op maandag 29 april 2019 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Rt
Daarom is het ook leuker overdag tijdens werk dan erbuiten
Is goed, noel.quote:Op maandag 29 april 2019 15:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker huilen over dat 't vroeger leuker was is ook irritant
Was wel zo, ja.quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb jij dat niet met je tijd met Cachie?
Ja ik ken hetquote:Op maandag 29 april 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Buiten werk weet ik al helemaal niet meer hoe het is. Tijdens werk word ook steeds minder... ach ja dan maar werken
je krijgt de groetjes van hem trouwensquote:
Je moet tijd maken dan.quote:Op maandag 29 april 2019 15:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ik ken het
Heb je onder 't werk gvd niet eens tijd om te fokken
Ik zei al tegen de baas ja wat gaan we hier aan doen vriend
Groetjes terug was leuke vent die nog wel eens wat te vertellen had.quote:Op maandag 29 april 2019 15:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
je krijgt de groetjes van hem trouwens
Als k fok op m'n werk is 't meestal op mobielquote:
K moest nog ff van hem zeggenquote:Op maandag 29 april 2019 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groetjes terug was leuke vent die nog wel eens wat te vertellen had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Heb je geen scherm op je heftruck?quote:Op maandag 29 april 2019 15:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als k fok op m'n werk is 't meestal op mobiel
quote:Op maandag 29 april 2019 15:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K moest nog ff van hem zeggenVoelt vertrouwd aan ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ja, ik was zo knap, mooi, leuk en goed sociaal, nog afgezien van mijn bescheidenheid, dat ze me meteen hebben gehouden en mijn stagebegeleider, tja haha die kon wegquote:Op maandag 29 april 2019 15:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel lief dat reptielen ook een kans krijgen in Nederland.
Gefeliciteerd met je 20 jarig werkbestaan.
watquote:
Kon je ook zingen?quote:Op maandag 29 april 2019 15:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, ik was zo knap, mooi, leuk en goed sociaal, nog afgezien van mijn bescheidenheid, dat ze me meteen hebben gehouden en mijn stagebegeleider, tja haha die kon weg
Fantastisch he
Insgelijks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |