Gelijkgestemden vinden om samen mee te haten op mensen die aandacht krijgen.quote:
Gewoon hun eigen onzekerheid projecteren op andere mensen.quote:
ohja, nouja dat lukt ook wel opzichquote:Op maandag 29 april 2019 14:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gelijkgestemden vinden om samen mee te haten op mensen die aandacht krijgen.
en er voor zorgen dat mensen je niet meer mogenquote:Op maandag 29 april 2019 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon hun eigen onzekerheid projecteren op andere mensen.
Yup, gvd mooi spel ook weer. Vond ik sowieso altijd al van A-C maar was na die Ezio trilogie beetje klaar mee. Deze was weer vanouds nicequote:Op maandag 29 april 2019 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was Unity ook met Notre Dame?
CoD... blijft altijd fijn voor korte potjes al kan ik al die kinderen en hun reactievermogen niet meer aan
wel sneu opzich, wordt er vast ook niet beter op zoquote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja veel mensen die hun onzekerheden geen plek weten te geven.
Ja, wel dom dat ze dat niet door hebben, maar goed.quote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en er voor zorgen dat mensen je niet meer mogen
Heb jij AC 3, 4 enzo gespeeld? Ik ben afgehaakt bij 3, maar weet niet of je het verhaal nog een beetje kan volgen als je nu verder gaat met bijvoorbeeld Unityquote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup, gvd mooi spel ook weer. Vond ik sowieso altijd al van A-C maar was na die Ezio trilogie beetje klaar mee. Deze was weer vanouds nice
En jaSame. Soms gewoon rage quitten toch
En dan ja zie je wel komt allemaal door dat kutwijf met haar iew mooie lichaam en mooi haar enzo en knap gezicht en dan is ze ook nog eens aardig en sociaalquote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en er voor zorgen dat mensen je niet meer mogen
true, dat voelt zo rotquote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel dom dat ze dat niet door hebben, maar goed.
De ergste zijn trouwens degenen die het achter de rug van die persoon om doen en dan in het gezicht poeslief zijn.
ja, klopt nog steeds wel die AC games. Wat buggy maar boeiend... vind sowieso wel tof met al die historische feitjes waar je mee te maken krijgt alleen fiction.quote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup, gvd mooi spel ook weer. Vond ik sowieso altijd al van A-C maar was na die Ezio trilogie beetje klaar mee. Deze was weer vanouds nice
En jaSame. Soms gewoon rage quitten toch
Die moet je het bedrijf uit werken op dezelfde slinkse wijze.quote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel dom dat ze dat niet door hebben, maar goed.
De ergste zijn trouwens degenen die het achter de rug van die persoon om doen en dan in het gezicht poeslief zijn.
'echt oneerlijk deze wereldquote:Op maandag 29 april 2019 14:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
En dan ja zie je wel komt allemaal door dat kutwijf met haar iew mooie lichaam en mooi haar enzo en knap gezicht en dan is ze ook nog eens aardig en sociaalwalgelijk kutwijf zeg ze kan zeker nog zingen ook die hoer.
💪👊quote:Op maandag 29 april 2019 14:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die moet je het bedrijf uit werken op dezelfde slinkse wijze.
Heb je tips ?quote:Op maandag 29 april 2019 14:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die moet je het bedrijf uit werken op dezelfde slinkse wijze.
"Ben je jaloers ofzo?"quote:
bij ons nemen ze allemaal een burnoutje, maar niet hun schuld en de wereld is oneerlijk en blablaquote:Op maandag 29 april 2019 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want uit het raam duwen met stoel en al is wat opvallend... denk ik
Welke etage?quote:Op maandag 29 april 2019 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want uit het raam duwen met stoel en al is wat opvallend... denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |