Gaat. Al weer minder dik dan zaterdag. Ik wandel door kantoor alsof er niks aan de hand is. De lunchwandeling laat ik nog even voor wat die is.quote:Op maandag 29 april 2019 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe is het met je enkel? Kan je alweer sprintjes trekken?
hou op over sprintjes, hier al 2 weken een gebroken teen, wat een kutzooi is dat, lang weekend helpt wel in tegen stelling tot normaal 11 kilometer op een dag lopen ongeveer..... nu wil ik dat de zon even blijft! nog geen kamado, mar wel een label rouge kip en ik heb zin in bbqquote:Op maandag 29 april 2019 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe is het met je enkel? Kan je alweer sprintjes trekken?
In Spanje doen ze niet aan coalities zoals we die in Nederland kennen. De ministeries worden normaal gesproken niet verdeeld. Het zou leuk zijn als ze dit deze keer wel doen tussen PSOE en UP zodat ze elkaar niet meteen in de steek laten na het eerste relletje. Voor de rest van de zetels ligt het meer voor de hand dat ze per wetsvoorstel overeenkomsten aangaan.quote:Op zondag 28 april 2019 23:29 schreef borisz het volgende:
Toch wel weer interessant om naar de Spaanse verkiezingsuitslagen te kijken.
De PSOE wint, maar het wordt nog leuk om een coalitie te vormen. Alleen met Prodemos erbij ben je er nog niet. Dan kom je bij klein Baskisch of klein Catalaans uit.... En Spanje en coalitievorming ... Dat zijn ze niet gewend.
En ook een les voor de Christendemocraten is opnieuw (hopelijk leest Buma mee) ga niet dom rechts nadoen. Daar trek je geen stemmen mee.
Brr hopelijk snel weer normaal. Enkel issues zijn kut.quote:Op maandag 29 april 2019 12:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Gaat. Al weer minder dik dan zaterdag. Ik wandel door kantoor alsof er niks aan de hand is. De lunchwandeling laat ik nog even voor wat die is.
Het was een week of 6 stil, maar de telefoontjes zijn er weerquote:Op maandag 29 april 2019 13:05 schreef liedetector het volgende:
[..]
again!? al jaren geen vaste telefoon meer, maaar dat is al zooooo oud
maar op je mobiel of niet? dat zou wel nieuw zijn in mijn optiekquote:Op maandag 29 april 2019 13:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het was een week of 6 stil, maar de telefoontjes zijn er weermiste ze al een beetje.
Ik heb geen (aangesloten) vaste lijn. Is altijd op mobiel geweest.quote:Op maandag 29 april 2019 13:08 schreef liedetector het volgende:
[..]
maar op je mobiel of niet? dat zou wel nieuw zijn in mijn optiek
damn! blij dat ik dat niet heb (nummer ook nergens geregistreerd en uiterstvage sim only provider, maar toch... Vaste lijn had ik ze met enige regelmaat en nu met nieuwe provider idd geen telefoon aanhangen, lekker rustigquote:Op maandag 29 april 2019 13:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb geen (aangesloten) vaste lijn. Is altijd op mobiel geweest.
Gewoon een massaman curry bestellen.. is het gauw klaarquote:Op maandag 29 april 2019 13:11 schreef liedetector het volgende:
[..]
damn! blij dat ik dat niet heb (nummer ook nergens geregistreerd en uiterstvage sim only provider, maar toch
als ik zoiets zou hebben neem ik niet eens op.... nummer wat ik niet ken kan ongezien de typhus krijgen, ik ben zuinig op mn nummer en krijg nooit gekke belletjesquote:Op maandag 29 april 2019 13:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gewoon een massaman curry bestellen.. is het gauw klaar
Naja ik neem sowieso geen anonieme/privé nummers op. En onbekende nummers doorgaans ook vaak, maar goed. Verwacht nogal wat zakelijke telefoontjes dusjaquote:Op maandag 29 april 2019 13:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
als ik zoiets zou hebben neem ik niet eens op.... nummer wat ik niet ken kan ongezien de typhus krijgen, ik ben zuinig op mn nummer en krijg nooit gekke belletjes
nummer meisje staat bij de KvK als contactnummer, dat is elke week wel raak
@ dubbele sim in telefoon, maar nog nooit de MS scam mobiel ervarenquote:Op maandag 29 april 2019 13:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja ik neem sowieso geen anonieme/privé nummers op. En onbekende nummers doorgaans ook vaak, maar goed. Verwacht nogal wat zakelijke telefoontjes dusja
Iddquote:Op maandag 29 april 2019 13:21 schreef liedetector het volgende:
[..]
groot gelijk heb je, ik moet er ook echt niet aan denken
Toevallig was het Altijd stralend weer!quote:Op maandag 29 april 2019 13:21 schreef liedetector het volgende:
[..]
groot gelijk heb je, ik moet er ook echt niet aan denken
kan ook als je beter slaaptquote:Op maandag 29 april 2019 13:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
Toevallig was het Altijd stralend weer!
Alle tafels achter elkaar en met elkaar brunchen! in het gras.
‘s Avonds de kinderen griezelverhalen voorlezen in het donker, 1 kaarsje aan. Was leuk, toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |