Waarvan akte.quote:Op maandag 29 april 2019 11:59 schreef HPLC het volgende:
De monotone dreun en de veelal kale hoofden komen ogenschijnlijk op een willekeurige wandelaar wat angstaanjagend over terwijl het woordenboek bij gabber toch overduidelijk is;
Een gabber is een vriend, een maat, een kameraad.
Fijn om te lezen. Dit moet tot op de bodem uitgezocht worden.quote:Op maandag 29 april 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We zullen het bespreken tijdens de evaluatie
Tja, dan weet ik het ook niet hoor pluisje...quote:Op maandag 29 april 2019 12:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb geen fijne ervaring met het pieter baan
Kan het je aanraden ja.quote:Op maandag 29 april 2019 12:06 schreef Myrr het volgende:
Hnng na de verhuizing gelijk een huishoudster nemen.
Alles is een procesquote:Op maandag 29 april 2019 12:03 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Heb geen fijne ervaring met het pieter baan
😂quote:Op maandag 29 april 2019 12:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Echt zin in. We hebben dan een trap. Haat trappen stofzuigen.
Zie jou liever nietquote:Op maandag 29 april 2019 12:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Tja, dan weet ik het ook niet hoor pluisje...
we zullen wel zien ...
Decadent hoorquote:Op maandag 29 april 2019 12:06 schreef Myrr het volgende:
Hnng na de verhuizing gelijk een huishoudster nemen.
Nee joh zo zorg je ook weer voor werkgelegenheid.quote:
Hey haagse.quote:
Kip zit in de rui dus die is het ene moment heel lief en het andere moment een klootzak.quote:Op maandag 29 april 2019 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat hier prima, alle beestjes zijn nu weer gezond, maar Yoshi en Orka waren even ziekjes![]()
En hoe gaat het met Kip ?
Nou prima oplossing zou ik zeggen.quote:
Okquote:Op maandag 29 april 2019 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee joh zo zorg je ook weer voor werkgelegenheid.
Ja je zit hier elke avondquote:Op maandag 29 april 2019 12:10 schreef Myrr het volgende:
Nee dat niet maar is wel chill gewoon als de slaapkamers en trap elke week door iemand anders gezogen worden.En de badkamer e.d. ben druk zat wil niet mijn avonden spenderen aan huishouden.
FOK! > huishouden. Ik ben het ermee eens.quote:
Hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |