Nee, maar uiteindelijk is iedereen inwisselbaar.quote:Op maandag 29 april 2019 09:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kunnen ze je 8 weken missen denk je?
Je zit in de KLB-SC. Dat komt al aardig in de buurt hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens een concentratiekamp bezoeken.
Dat staat al heel lang op de planning, maar het komt er maar niet van.
Oh ja..quote:Op maandag 29 april 2019 09:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Want je bent toch maar 1 keer om de 5 jaar vrij en dat zou pas volgend jaar weer zijn. Nu zou het geen vrije dag kosten
Ik kijk mijn ogen uitquote:Op maandag 29 april 2019 09:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zit in de KLB-SC. Dat komt al aardig in de buurt hoor.
Lekker deprimerend.quote:Op maandag 29 april 2019 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens een concentratiekamp bezoeken.
Dat staat al heel lang op de planning, maar het komt er maar niet van.
zelden zo hard hahaatjes gedaanquote:Op maandag 29 april 2019 09:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik stond ooit in de rij voor het Anne Frank huis. Toen zei een voorbijrijdende fietser dat ze niet thuis was. Op dat moment maar weer op de trein naar huis gestapt.
Praat normaal.quote:
Hermann ga van HPLC’s account afquote:
Vanwaar deze emotie vriend?quote:Op maandag 29 april 2019 09:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
dit slaat weer eens nergens op, domme mongool
True, maar wel interessant.quote:
quote:
Oh wat sneu, maar goed dat je bent gegaan. Arme moppie's hopelijk voelen ze zich snel weer beter.quote:Op maandag 29 april 2019 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben met Yoshi naar de dierenarts geweest en hij had een abces bij zijn laatste kieswortel, gelijk onder het mes gegaan en ook zijn kiezen waren te lang.
Orka ook maar gelijk meegenomen en laten onderzoeken, die heeft blaassteentjes, arm beestje
Hoi haagsquote:
Goed weekend gehad?quote:Op maandag 29 april 2019 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat sneu, maar goed dat je bent gegaan. Arme moppie's hopelijk voelen ze zich snel weer beter.
[..]
Hoi haags
Oh he jeetjequote:Op maandag 29 april 2019 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben met Yoshi naar de dierenarts geweest en hij had een abces bij zijn laatste kieswortel, gelijk onder het mes gegaan en ook zijn kiezen waren te lang.
Orka ook maar gelijk meegenomen en laten onderzoeken, die heeft blaassteentjes, arm beestje
Ik was gister helemaal kapot, heb verleden week echt veel te veel gedaan, maar was wel tof.quote:
Ik denk het wel! Orka kreunt niet meer en Yoshi wandelt alweer goed rond en eet hooi. Hij zit in ieder geval niet meer in een hoekje gedrukt.quote:Op maandag 29 april 2019 10:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh wat sneu, maar goed dat je bent gegaan. Arme moppie's hopelijk voelen ze zich snel weer beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |