Ja, wie is broly nou eigenlijk dan?quote:Op maandag 29 april 2019 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
De film? In de bioscoop is het wel wat leuker vanwege het geluid enzo
Geeft niet heb ik ook vaak.quote:
Dat leggen ze toch uit in de film vriendquote:Op maandag 29 april 2019 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wie is broly nou eigenlijk dan?
[..]
Geeft niet heb ik ook vaak.
laat me nou eens met rustquote:Op maandag 29 april 2019 13:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op zich een goed teken, het zijn je hersens die vragen om zuurstof
Daar kan Hans alleen maar van dromen
Mijn moeder noemde mij ook speciaalquote:Op maandag 29 april 2019 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in, ze is moeder dus zij is speciaal.
Leugens jij bent steeds degene die er over begint.quote:Op maandag 29 april 2019 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wie is broly nou eigenlijk dan?
[..]
Geeft niet heb ik ook vaak.
Beetje te zelfsquote:
rtquote:Op maandag 29 april 2019 13:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde mij ook speciaal
Oh oke...Heb alleen de eerste 20min gezien....quote:Op maandag 29 april 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat leggen ze toch uit in de film vriend. Daar begint het mee
Heb ik begrip voor...quote:Op maandag 29 april 2019 13:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde mij ook speciaal
Verder heeft niemand in jouw huis haar dus echt makkelijk bij jullie om het huishouden te doenquote:Op maandag 29 april 2019 13:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als mijn Wajong
Vergeet mijn twee naakte katten niet en mijn voorbeeldige kind die nooit rommel maaktquote:Op maandag 29 april 2019 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verder heeft niemand in jouw huis haar dus echt makkelijk bij jullie om het huishouden te doen
Maar jij studeert niet!!!12!!!!2!2! Is heel zwaar hoorquote:Op maandag 29 april 2019 13:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vergeet mijn twee naakte katten niet en mijn voorbeeldige kind die nooit rommel maakt
heerlijk
Wow lulligquote:
Ik snoof mijn automatenkoffie door mijn neus en ben nu inwendig derdegraads verbrand door matige koffiequote:
Helemaal niet :squote:
Lekker voor jequote:Op maandag 29 april 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik snoof mijn automatenkoffie door mijn neus en ben nu inwendig derdegraads verbrand door matige koffie
Maar het belangrijkste is DBS. Dat is het leukstequote:Op maandag 29 april 2019 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke...Heb alleen de eerste 20min gezien....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |