ow dat is van dat filmpjequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik doe aan Parkour. Ik gebruik alles wat ik kan gebruiken.
Ik zal je anders zo nog wel even een filmpje appenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow dat is van dat filmpjeIk snap
We put the SLOW in slowchat.quote:
Ik kan nou eenmaal niet echt meelullen over Parkourquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
Niet echt een drukke sc dit?
Vandaag weer gesportNog niet voluit maar was wel lekker
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:34 schreef Jimbo het volgende:
Sowieso mensen die naar de sportschool gaanProleten op en top
Niet?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kan nou eenmaal niet echt meelullen over Parkour
Niet iedereen heeft zo'n baan waar ze de hele dag dozen inpakken en mee slepen zoals jij om fit te blijvenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:34 schreef Jimbo het volgende:
Sowieso mensen die naar de sportschool gaanProleten op en top
Nouja, ik vind Assasin's Creed wel tof, maar dichter dan dat kom ik niet bij Parkourquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet?
Gisteren weer even met 'n vr gespeeld. Het misselijkheidsgevoel wordt al minder.
Hoe lang zou het duren voordat je er echt aan gewend bent?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja, ik vind Assasin's Creed wel tof, maar dichter dan dat kom ik niet bij Parkour
Hoiquote:
Fipo!quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kan nou eenmaal niet echt meelullen over Parkour
quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:20 schreef koei het volgende:
Ik dacht dat Parkour iets was dat 16-jarige knullen deden... Dat is iedereen hier toch al (bijna) twee keer geweest?
quote:Op donderdag 2 mei 2019 22:20 schreef koei het volgende:
Ik dacht dat Parkour iets was dat 16-jarige knullen deden... Dat is iedereen hier toch al (bijna) twee keer geweest?
Het gaat goed hoor. En hoe ist met jou dan?!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:32 schreef Fipotje het volgende:
[..]
HellooooHoe is het ermee?
[..]Hey eindbaas!
Dat soort dingen moet je ook niet plannen. Gewoon opdelen en elke dag een beetje doenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik had me voorgenomen om bijtijds op te staan en een grote lenteschoonmaak te houden vandaag. Momenteel kan ik alleen 'handdoeken in de wasmachine' afstrepenOh, een 'koopzegels inplakken'.
Heb er weinig zin in.
Dan ben ik over drie maanden nog niet klaar. Het idee was juist één dag van pure ellende en dan voor een paar maanden klaar. Ik ga ook nog wel beginnen, nog even wat rondstruinen op internet en mijn banaantje eten. Dan ga ik ervoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je ook niet plannen. Gewoon opdelen en elke dag een beetje doen
Jaa gaat helemaal goed! Gelukkig schijnt het zonnetje hier nog dus even met de plantjes bezigquote:Op vrijdag 3 mei 2019 21:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het gaat goed hoor. En hoe ist met jou dan?!
En de rest van de tijd is het een grote zooi in huis?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik plan nooit. Soms heb ik opruimbui en dat kan op de gekste tijdstippen zijn
Fijn fiep!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:51 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Jaa gaat helemaal goed! Gelukkig schijnt het zonnetje hier nog dus even met de plantjes bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |