dat klinkt aanemelijkquote:Op zondag 28 april 2019 16:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het feit dat ze Max daarna waarschuwden om de curb in de laatste bocht te vermijden doet me vermoeden dat het net iets teveel was voor de as, idd.
Ze gaan daar ook weer vol op het gas om snelheid mee te nemen naar het rechte stuk dus een aandrijfas wokkelt dan altijd al een beetje en is dan kwetsbaarder.
Wellicht vooraf heel hard geroepen dat het niets wordt met Honda? Lijkt me dat een team er weinig mee opschiet onzin op te hangen, dat komt toch wel uit.quote:Op zondag 28 april 2019 16:56 schreef CrashO het volgende:
Heb de onboard van Gasly teruggekeken (en luistert) en dit is gewoon een aandrijf issue, zoals RB zelf ook aangeeft. Snap niet waarom mensen zo graag op Honda willen zeiken
https://streamable.com/4l6c9
Je kan gewoon horen dat die motor rustig door pruttelt
Kijk de video die CrashO post.quote:Op zondag 28 april 2019 16:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we zullen het de volgende race wel zien of gassie met dezelfde motor rijd.
i agreequote:Op zondag 28 april 2019 16:56 schreef CrashO het volgende:
Heb de onboard van Gasly teruggekeken (en luistert) en dit is gewoon een aandrijf issue, zoals RB zelf ook aangeeft. Snap niet waarom mensen zo graag op Honda willen zeiken
https://streamable.com/4l6c9
Je kan gewoon horen dat die motor rustig door pruttelt
Dat idee heb ik ook ja. Lijkt wel stabieler te worden, maar auto lijkt me nog steeds een stuk kritischer op de banden dan voorgaande jaren.quote:Op zondag 28 april 2019 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Honda is compacter dan Renault, dus dat is niet echt een probleem. Het zijn de nieuwe voorvleugels die RB pijn doen.
Dat maakt die video toch niet duidelijk?quote:Op zondag 28 april 2019 16:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kijk de video die CrashO post.
Er is geen discussie meer over, het is overduidelijk de aandrijfas.
Je hoort de motor ineens extra veel optoeren maar de auto versnelt niet meer.quote:Op zondag 28 april 2019 17:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat maakt die video toch niet duidelijk?
Of iets anders. Maar goed, we zullen zien. Het was een nieuwe motor.quote:Op zondag 28 april 2019 17:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hoort de motor ineens extra veel optoeren maar de auto versnelt niet meer.
Dan is je aandrijfas (of differentieel / koppeling) kapot, niet je blok.
of vers bakquote:Op zondag 28 april 2019 17:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hoort de motor ineens extra veel optoeren maar de auto versnelt niet meer.
Dan is je aandrijfas (of differentieel / koppeling) kapot, niet je blok.
Kan ook nog, de bak schakelde nog wel dus daar ga ik eerst nog niet vanuit.quote:
Hij schakeld nog wel gewoon dus de bak lijkt iig oke op de beelden lijkt het gewoon op de aandrijfas inderdaad.quote:
Er was niks mis met de strategie van Ferrari voor Leclerc. De gele medium banden waren vandaag gewoon de betere race band dan de rode softs. Hij startte daarop (met mazzel gloed nieuwe) in tegenstelling tot de rest van de top teams. Volgens mij heeft hij uiteindelijk een vergelijkbaar aantal rondes op medium gereden als de rest.quote:Op zondag 28 april 2019 16:19 schreef opgebaarde het volgende:
Beetje open deur want Ferrari verpest over het algemeen elke race de strategie voor de tweede coureur. Maar vandaag, zeker met de kennis van nu, lijkt het mij "onverstandig" om 40 hele ronden te rijden op de rode softband ipv de medium
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 28-04-2019 om 17:02:18Three-place grid penalty in Spain for Ricciardo for the incident in which he reversed into Kvyat in the escape road at Turn Three reageer retweet
nou, das weinig voor zoiets, was echt wel unsafequote:Op zondag 28 april 2019 17:09 schreef opgebaarde het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 28-04-2019 om 17:02:18Three-place grid penalty in Spain for Ricciardo for the incident in which he reversed into Kvyat in the escape road at Turn Three reageer retweet
komt hij nog goed wegquote:Op zondag 28 april 2019 17:09 schreef opgebaarde het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 28-04-2019 om 17:02:18Three-place grid penalty in Spain for Ricciardo for the incident in which he reversed into Kvyat in the escape road at Turn Three reageer retweet
hij bleef ook te lang buiten op die gele denk ikquote:Op zondag 28 april 2019 17:08 schreef opreis het volgende:
[..]
Er was niks mis met de strategie van Ferrari voor Leclerc. De gele medium banden waren vandaag gewoon de betere race band dan de rode softs. Hij startte daarop (met mazzel gloed nieuwe) in tegenstelling tot de rest van de top teams. Volgens mij heeft hij uiteindelijk een vergelijkbaar aantal rondes op medium gereden als de rest.
Hij was gewoon niet zo goed dit weekend.
volgens mij was zn pace op de rode band niet veel beter, en daar had Vettel ook last van. Ik denk alleen dat ze verwacht hadden dat hij met een 1stopper max voorbij had gekunt, maar max begon heel goed te rijden in zn 2de stint. Daarom maar een jokerstop gemaakt voor de FL. Voor een 2stopper had ie misschien wat lang op de gele gereden. Maar dat lach meer aan hem zelf.quote:Op zondag 28 april 2019 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij bleef ook te lang buiten op die gele denk ik
toen zelfs Vettel hem voorbij ging en Max er vlak achter zat voor z'n eerste stop kunnen ze dat toch niet meer gedacht hebben lijkt me.quote:Op zondag 28 april 2019 17:16 schreef opreis het volgende:
[..]
volgens mij was zn pace op de rode band niet veel beter, en daar had Vettel ook last van. Ik denk alleen dat ze verwacht hadden dat hij met een 1stopper max voorbij had gekunt, maar max begon heel goed te rijden in zn 2de stint. Daarom maar een jokerstop gemaakt voor de FL. Voor een 2stopper had ie misschien wat lang op de gele gereden. Maar dat lach meer aan hem zelf.
En 2 strafpunten.quote:Op zondag 28 april 2019 17:09 schreef opgebaarde het volgende:
twitter:andrewbensonf1 twitterde op zondag 28-04-2019 om 17:02:18Three-place grid penalty in Spain for Ricciardo for the incident in which he reversed into Kvyat in the escape road at Turn Three reageer retweet
Hij had ook 'maar' 17% van de stemmen. Denk dat Perez of Gasly er meer recht op haddenquote:Op zondag 28 april 2019 17:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
toen zelfs Vettel hem voorbij ging en Max er vlak achter zat voor z'n eerste stop kunnen ze dat toch niet meer gedacht hebben lijkt me.
Driver of the day was hij verder zeker niet.
mee eensquote:Op zondag 28 april 2019 17:21 schreef opreis het volgende:
[..]
Hij had ook 'maar' 17% van de stemmen. Denk dat Perez of Gasly er meer recht op hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |