Heb jij een leuke koningsdag gehad?quote:Op zondag 28 april 2019 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je nog in je bruine anjer gebeukt
Gisteren gvd bijna 7 eu voor wodka cola moeten neerleggenquote:Op zondag 28 april 2019 16:47 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
wat een koning, iedereen aan de drank en drugs
Er was echt weer een nicht die mij probeerde te versieren, ik ben geboren met de verkeerde seksuele voorkeur...quote:Op zondag 28 april 2019 16:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent wel de twink die hij zoekt
hoe zie je uit naatje? ben je een beetje lkkrquote:Op zondag 28 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er was echt weer een nicht die mij probeerde te versieren, ik ben geboren met de verkeerde seksuele voorkeur...
Buk danquote:Op zondag 28 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er was echt weer een nicht die mij probeerde te versieren, ik ben geboren met de verkeerde seksuele voorkeur...
Heyyyquote:Op zondag 28 april 2019 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf wel echt lekker eruit zien toen ik in mijn comedown ging douchenquote:Op zondag 28 april 2019 16:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hoe zie je uit naatje? ben je een beetje lkkr
wat had je opquote:Op zondag 28 april 2019 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf wel echt lekker eruit zien toen ik in mijn comedown ging douchen
ja jammer manquote:Op zondag 28 april 2019 16:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Gisteren gvd bijna 7 eu voor wodka cola moeten neerleggen
haha echt hequote:Op zondag 28 april 2019 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vond mezelf wel echt lekker eruit zien toen ik in mijn comedown ging douchen
ja en k had ook voor iemand anders gehaald. Zegt ie jaaa volgende ronde is voor mijquote:
Ik ging van alcohol overdag naar keta in de nacht, vervolgens kwartje 2cb op het einde ongeveer, meegegaan naar een after en daar wat ballonnetjes erbij, en tussendoor een beetje wiet ookquote:
Hahaha ik ook nietquote:Op zondag 28 april 2019 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging van alcohol overdag naar keta in de nacht, vervolgens kwartje 2cb op het einde ongeveer, meegegaan naar een after en daar wat ballonnetjes erbij, en tussendoor een beetje wiet ook
Ik ga de komende 8 weken niets meer aanraken...
Lekker bezig vriendquote:Op zondag 28 april 2019 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ging van alcohol overdag naar keta in de nacht, vervolgens kwartje 2cb op het einde ongeveer, meegegaan naar een after en daar wat ballonnetjes erbij, en tussendoor een beetje wiet ook
Sinds je blauw bent ben jij je brave basisschool imago kwijt. 😐quote:Op zondag 28 april 2019 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik en braaf, hahaatjesquote:Op zondag 28 april 2019 17:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sinds je blauw bent ben jij je brave basisschool imago kwijt. 😐
En NIET GEROOKT, HIJ HOUDT HET VOLquote:Op zondag 28 april 2019 17:12 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb gisteren alleen sos, pep en g gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |