Ik was not amused dat ik er weer 1 moest openen.. Dus had het maar gedaan..quote:Op zondag 28 april 2019 00:00 schreef Bluezz het volgende:
shut was net te laat om je af te troefen Whis
Vraag het aan Fietsie. Die kwam er mee aanzettenquote:Op zondag 28 april 2019 00:01 schreef golfer het volgende:
Is zo'n egel zonder stekels op een bepaalde manier wel lakker om te bereiden en te eten?
Als ze maar niet te oud zijn, waarom niet.quote:Op zondag 28 april 2019 00:01 schreef golfer het volgende:
Is zo'n egel zonder stekels op een bepaalde manier wel lekker om te bereiden en te eten?
Ik doe het ookquote:Op zondag 28 april 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Rare gewoonte hoor om in alles wat leeft iets eetbaars te zien
Hoezo, waarom zou dat alleen voorbehouden moeten zijn aan koeien, lammetjes, varkens en paarden. Gelijkheidquote:Op zondag 28 april 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Ben je aan het wandelen met iemand. Zie je lammetjes.quote:
Dus je vraagt je af hoe olifant, tijger en chimpansee smaakt?quote:
Ja. Ik vind ze ook wel cute natuurlijk en wil ze niet ter plekke neerknuppelen ofzo.quote:Op zondag 28 april 2019 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je aan het wandelen met iemand. Zie je lammetjes.
Ik denk: oooh, wat lief! Lammetjes![]()
Je wandelmaatje: Oh, lekker, lammetjes!
Jij bent die tweede dus?
Uhm ja, dat heb ik de laatste weken regelmatig gedacht. Ja, ook leuk om te zien, dat jonge grut maar krijg er ook honger van.quote:Op zondag 28 april 2019 00:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je aan het wandelen met iemand. Zie je lammetjes.
Ik denk: oooh, wat lief! Lammetjes![]()
Je wandelmaatje: Oh, lekker, lammetjes!
Jij bent die tweede dus?
Bruutquote:Op zondag 28 april 2019 00:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhm ja, dat heb ik de laatste weken regelmatig gedacht. Ja, ook leuk om te zien, dat jonge grut maar krijg er ook honger van.
Nee ter plekke moet je dat ook niet doen. Krijg je gezeur meequote:Op zondag 28 april 2019 00:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. Ik vind ze ook wel cute natuurlijk en wil ze niet ter plekke neerknuppelen ofzo.
In de dierentuin heb ik het niet zo bij apen of olifanten maar wel erg bij gnoes, antilopen en dat soort beesten. En vissen ook erg.
quote:Op zondag 28 april 2019 00:05 schreef Isabeau het volgende:
Het geeft ook zo'n rommel. Voor echte noodgevallen heb ik weln sultana ofzo in mijn tas.quote:Op zondag 28 april 2019 00:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee ter plekke moet je dat ook niet doen. Krijg je gezeur mee
Ik heb nu een MI dat je dan gaat blaffen ofzoquote:Op zondag 28 april 2019 00:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het geeft ook zo'n rommel. Voor echte noodgevallen heb ik weln sultana ofzo in mijn tas.
Maar ik reageer echt altijd op eten, niet alleen op vlees. Vandaag sloeg ik ook aan bij een veld rabarber.
Waarom?quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik schaam me kapot dat ik lam uberlekker vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |