abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 april 2019 @ 21:36:26 #101
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186486030
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 15:59 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Duncan heeft getraind voor die videoclip zei hij, dus ik denk det die ex ze gewoon niet meer herkende :P
Het zijn volgens mij gewoon zijn billen , maar hij trainde volgens mij destijds nog niet zo veel. Wat ik gek vind is dat je dat dan in twijfel gaat trekken bij Verlinde. Hoezo? Waarom?
Eurovision is my jam
pi_186486398
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 21:36 schreef eurovisiefan93 het volgende:

[..]

Het zijn volgens mij gewoon zijn billen , maar hij trainde volgens mij destijds nog niet zo veel. Wat ik gek vind is dat je dat dan in twijfel gaat trekken bij Verlinde. Hoezo? Waarom?
Blijkbaar liep hij een keer door toen ze hem wat wilden vragen dus nu is Albert waarschijnlijk voor altijd zuur
  zondag 28 april 2019 @ 22:08:42 #103
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186486815
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef Em31 het volgende:

[..]

Blijkbaar liep hij een keer door toen ze hem wat wilden vragen dus nu is Albert waarschijnlijk voor altijd zuur
Dat stukje had ik gezien ja. Maar dat was totaal niet verkeerd bedoeld vanuit Dunc volgens mij.
Ik bedoelde meer . Ik snap zelf niet dat je die informatie met Albert wilt delen als ex zijnde. Ik ben natuurlijk niet van alles op de hoogte maar ik kan me niet voorstellen dat de persoon die echt zijn ex is dit met hem zou delen. Zo wel. Dan is dat toch ook dik kansloos. Ik ben meer benieuwd naar de staging dan valsigheid over hem. De negatieve berichtgeving klopt in ieder geval niet.
Eurovision is my jam
pi_186486887
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:08 schreef eurovisiefan93 het volgende:

[..]

Dat stukje had ik gezien ja. Maar dat was totaal niet verkeerd bedoeld vanuit Dunc volgens mij.
Ik bedoelde meer . Ik snap zelf niet dat je die informatie met Albert wilt delen als ex zijnde. Ik ben natuurlijk niet van alles op de hoogte maar ik kan me niet voorstellen dat de persoon die echt zijn ex is dit met hem zou delen. Zo wel. Dan is dat toch ook dik kansloos. Ik ben meer benieuwd naar de staging dan valsigheid over hem. De negatieve berichtgeving klopt in ieder geval niet.
Ja en waarom is de media sowieso zo met zijn billen bezig. Het is bijna beschamend :')

Nog een week volhouden _O-
  zondag 28 april 2019 @ 22:16:43 #105
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186487014
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 22:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja en waarom is de media sowieso zo met zijn billen bezig. Het is bijna beschamend :')

Nog een week volhouden _O-
Spannend! Ik ga hier met vrienden een tuin feestje houden de 18e, groot scherm in de tuin en laser dingen.... Zoveel zin in!
Eurovision is my jam
pi_186487021

Hier krijgen we van het gewone publiek heel weinig punten, dat is jammer.. Zweden staat bovenaan.
pi_186487265
1 punt meer dan Montenegro :o
Ze zitten er ook zo lekker ongeïnteresseerd bij..
  zondag 28 april 2019 @ 22:27:44 #108
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186487287
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:17 schreef Mlita het volgende:

Hier krijgen we van het gewone publiek heel weinig punten, dat is jammer.. Zweden staat bovenaan.
Het gewone publiek :P Als je denk ik op granny zou zoeken op google krijg je gewoon deze vrouw in die video.

Het is altijd smaak, maar ik denk dat je bij Arcade wel mag afgaan op de positieve reacties. Wereldhit gaat het worden en als hij de juiste keuzes maak en nuchter blijft dan geloof ik er ook wel in dat hij een wereldster kan worden. 18 mei is D-day!
Eurovision is my jam
pi_186487326
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:17 schreef Mlita het volgende:

Hier krijgen we van het gewone publiek heel weinig punten, dat is jammer.. Zweden staat bovenaan.
Meer ‘a publics reaction’ dan ‘the public reaction’. Ik zou dit maar niet serieus nemen.
pi_186488645
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef eurovisiefan93 het volgende:

[..]

Het gewone publiek :P Als je denk ik op granny zou zoeken op google krijg je gewoon deze vrouw in die video.

Het is altijd smaak, maar ik denk dat je bij Arcade wel mag afgaan op de positieve reacties. Wereldhit gaat het worden en als hij de juiste keuzes maak en nuchter blijft dan geloof ik er ook wel in dat hij een wereldster kan worden. 18 mei is D-day!
Een wereldhit en een wereldster... toe maar. Dat gebeurt eigenlijk nooit bij Eurovisiedeelnemers de laatste 30 jaar, maar goed, je hebt er in elk geval vertrouwen in ;)
pi_186489970
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 12:54 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

IK WIL NIET WÉÉR TWEEDE WORDEN }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

uiteraard mee eens w/
~The present is all there is~
pi_186489981
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_186489988
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 00:50 schreef Ghostbuster het volgende:
@:Soury
LUL
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_186490055
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 12:54 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

IK WIL NIET WÉÉR TWEEDE WORDEN }:|
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat gaan we ook niet worden (hopelijk). Mijn verwachting: Rusland heeft een te slecht nummer, Zwitserland is een 13-in-een-dozijn nummer en Italië wordt niet speciaal op het podium (+ gaat tegenvallen bij de jury).
pi_186490099

Zien jullie ons al zo staan met zo'n staging (op 3:51)?
pi_186490150
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 01:00 schreef Butler456 het volgende:

Zien jullie ons al zo staan met zo'n staging (op 3:51)?
ja helemaal
~The present is all there is~
pi_186490705
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 07:11 schreef Mlita het volgende:

Daar is ie dan eindelijk.. aaah lieve Jake,
Hij zegt zo mooi wat dit nummer is en doet O+
Wat een fake gedoe.
Het is vast een lieve man, maar ik geloof a-niet dat hij nu het nummer voor het eerst hoort, en b-zijn emotionele reactie is gewoon een hele slechte over the top act, goed bedoelt vast en zeker, maar dit neem ik niet serieus.
pi_186491266
Vanavond staat Ilse deLange centraal in Liefde voor Muziek, de Belgische versie van De beste zangers op VTM. Calm after the storm wordt in het Nederlands gezongen blijkt in de reclame.

VTM is niet in Nederland te bekijken, maar de video's worden achteraf gedeeld.
pi_186491278
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 22:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja en waarom is de media sowieso zo met zijn billen bezig. Het is bijna beschamend :')

Nog een week volhouden _O-
Ik heb het idee dat dit echt iets Nederlands is. Waren deze geruchten begonnen in het buitenland, dan werden ze hier ontkracht.
  maandag 29 april 2019 @ 07:15:28 #120
22273 Dizer
Save the beard!
pi_186491314
Ga eens kijken naar de reacties op instagram. Het zijn allemaal gesloten profielen zonder Posts of open profielen met geen Posts of 1 post. Duidelijk een social media trol van een land die heel graag moet winnen! Je weet wel, een land die graag social media misbruikt om uitslagen van verkiezingen te manipuleren via bots.. o|O
Friends don't let friends remain beardless...
  ESF Reporter maandag 29 april 2019 @ 07:23:19 #121
87554 Cee
Welluk?
pi_186491335
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2019 07:03 schreef iBenny het volgende:
Vanavond staat Ilse deLange centraal in Liefde voor Muziek, de Belgische versie van De beste zangers op VTM. Calm after the storm wordt in het Nederlands gezongen blijkt in de reclame.

VTM is niet in Nederland te bekijken, maar de video's worden achteraf gedeeld.
Ohh, ben benieuwd! :)
  ESF Reporter maandag 29 april 2019 @ 07:23:54 #122
87554 Cee
Welluk?
pi_186491336
quote:
11s.gif Op maandag 29 april 2019 07:15 schreef Dizer het volgende:
Ga eens kijken naar de reacties op instagram. Het zijn allemaal gesloten profielen zonder Posts of open profielen met geen Posts of 1 post. Duidelijk een social media trol van een land die heel graag moet winnen! Je weet wel, een land die graag social media misbruikt om uitslagen van verkiezingen te manipuleren via bots.. o|O
Altijd weer die Denen. }:|
pi_186491364
[/quote]
quote:
11s.gif Op maandag 29 april 2019 07:15 schreef Dizer het volgende:
Ga eens kijken naar de reacties op instagram. Het zijn allemaal gesloten profielen zonder Posts of open profielen met geen Posts of 1 post. Duidelijk een social media trol van een land die heel graag moet winnen! Je weet wel, een land die graag social media misbruikt om uitslagen van verkiezingen te manipuleren via bots.. o|O
Inderdaad :o met hashtag #stepbackfromeurovision wat een naar getrol
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 april 2019 @ 10:24:00 #124
163650 Greys
pi_186492872
Dat hoort bij de favorietenrol. Haters en trollen.

(Die inmiddels hoopvol op hun eigen hashtag zoeken en tot hun grote geluk zien dat het werkt omdat een paar Nederlanders op een forum het opgevallen is en het over de hashtag hebben. Ze krijgen exact wat ze willen. Just sayin.. :P )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186493375
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 02:51 schreef Za het volgende:

[..]

Wat een fake gedoe.
Het is vast een lieve man, maar ik geloof a-niet dat hij nu het nummer voor het eerst hoort, en b-zijn emotionele reactie is gewoon een hele slechte over the top act, goed bedoelt vast en zeker, maar dit neem ik niet serieus.
Mee eens! Heel erg voor de views dit, jammer!
pi_186493580
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 02:51 schreef Za het volgende:

[..]

Wat een fake gedoe.
Het is vast een lieve man, maar ik geloof a-niet dat hij nu het nummer voor het eerst hoort, en b-zijn emotionele reactie is gewoon een hele slechte over the top act, goed bedoelt vast en zeker, maar dit neem ik niet serieus.
oh ben ik toch niet de enige die zo dacht.
pi_186493589
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 02:51 schreef Za het volgende:

[..]

Wat een fake gedoe.
Het is vast een lieve man, maar ik geloof a-niet dat hij nu het nummer voor het eerst hoort, en b-zijn emotionele reactie is gewoon een hele slechte over the top act, goed bedoelt vast en zeker, maar dit neem ik niet serieus.
Hij kondigde zelfs vooraf aan dat hij overwoog om een nieuwe video te maken, omdat z'n reactie zo extreem was en mensen het over the top zouden vinden. Maar dat hij issues heeft en dat hij toch z'n kwetsbaarheid wilde laten zien.

Het is lekker Amerikaans inderdaad, maar dat jij z'n emoties niet deelt wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet oprecht zijn.
pi_186493743
quote:
2s.gif Op maandag 29 april 2019 07:03 schreef iBenny het volgende:
Vanavond staat Ilse deLange centraal in Liefde voor Muziek, de Belgische versie van De beste zangers op VTM. Calm after the storm wordt in het Nederlands gezongen blijkt in de reclame.

VTM is niet in Nederland te bekijken, maar de video's worden achteraf gedeeld.
Die Vlaamse versie van de Beste Zangers is wel veel beter dan de Nederlandse, zeg. Moet je Milow horen die I'm Not So Tough doet.

I'm Not So Tough (Uit Liefde Voor Muziek) [Live], an album by Milow on Spotify

Of Stef Kamil Carlens (?) die The Great Escape zingt.

The Great Escape (Live - uit Liefde voor Muziek), an album by Stef Kamil Carlens on Spotify
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 29 april 2019 @ 11:28:10 #129
163650 Greys
pi_186493792
Ik zeg eerlijk dat ik heel even eerst ook een beetje dacht 'ai, dit lijkt wel alsof ie graag wíl huilen in deze reactievideo' maar ik geloof dat ie het er al eerder over heeft gehad dat z'n broer (toch?) een einde aan zijn leven heeft gemaakt dus ik kan me voorstellen dat een lied als dit dan behoorlijk emotioneel maakt. En met dat in m'n achterhoofd voelt het al veel echter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186493843
pi_186495096
Ah lief 12 van België O+
pi_186495353
Van alle reactie video's is deze toch wel mijn favoriet. Ja het is een Nederlandse jongen maar die uitdrukking op zijn gezicht en hoe trots hij wel is. O+

  maandag 29 april 2019 @ 13:25:45 #133
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_186495441
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 13:18 schreef summer52 het volgende:
Van alle reactie video's is deze toch wel mijn favoriet. Ja het is een Nederlandse jongen maar die uitdrukking op zijn gezicht en hoe trots hij wel is. O+

ja vond ik ook - droppie is het - ook hoe hij Arcade uitspreekt op z'n dutchies in het engels ^O^
... en huiver mee
pi_186495464
Ik luister nooit naar de radio, maar blijkbaar wordt Arcade nu best vaak gedraaid? Het is het een-na-meest geshazamde nummer in Nederland op het moment.
  maandag 29 april 2019 @ 13:40:28 #135
485072 eurovisiefan93
Eurovisie Fan sinds 1993
pi_186495613
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:29 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Een wereldhit en een wereldster... toe maar. Dat gebeurt eigenlijk nooit bij Eurovisiedeelnemers de laatste 30 jaar, maar goed, je hebt er in elk geval vertrouwen in ;)
Haha dat klopt. Ik heb ook wel veel vertrouwen in Duncan. Ik vind dit nummer op Euphoria ook een van de beste inzendingen ooit. Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld. Hoe dan ook denk ik dat er heel veel deuren zullen opengaan. We shall see :)
Eurovision is my jam
  † In Memoriam † maandag 29 april 2019 @ 13:45:47 #136
368283 ato
pi_186495695
Nederland gaat toch gewoon winnen, jongens.
Volgende week dinsdag horen wij een perfecte repetitie van Duncan.

Dag Rusland met je over de top staging uitvoering maar o-zo simpel nummer, dag Zwitserland met je leuk nummer maar wel 1 die wij al 1000 x eerder heb gehoord, dag Zweden met je perfecte live uitvoering maar ook zo'n nummer wat wij vaak hebben gehoord en dag Italië dat jij al in de finale staat en je rommelig optreden. w/
Life can be a bitch, so like it..
pi_186496428
Rusland :') Zweden :') Australie :')

drie landen waarvan ik totaal niet begrijp waarom die zo hoog bij de bookies staan

Maar het zal wel liggen aan t feit dat ik wel muzieksmaak heb :6 :7
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186496434
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 13:45 schreef ato het volgende:
Nederland gaat toch gewoon winnen, jongens.
Volgende week dinsdag horen wij een perfecte repetitie van Duncan.

Dag Rusland met je over de top staging uitvoering maar o-zo simpel nummer, dag Zwitserland met je leuk nummer maar wel 1 die wij al 1000 x eerder heb gehoord, dag Zweden met je perfecte live uitvoering maar ook zo'n nummer wat wij vaak hebben gehoord en dag Italië dat jij al in de finale staat en je rommelig optreden. w/
Ik blijf er vertrouwen in hebben, maar oh wat zal het spannend worden. :Y
  † In Memoriam † maandag 29 april 2019 @ 14:37:35 #139
368283 ato
pi_186496513
Ik ga steeds meer in Nederlandse kansen geloven.
Ik ben positief over Duncan en Nederland en Albert, trolls enzo. Eat you'r heart out.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186496875
Enig idee wanneer de jury van Wiwi Nederland gaat beoordelen?
pi_186496972
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 14:55 schreef Butler456 het volgende:
Enig idee wanneer de jury van Wiwi Nederland gaat beoordelen?
Net Italië.. 8,8 :o
pi_186496991
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:01 schreef Mlita het volgende:

[..]

Net Italië.. 8,8 :o
We gaan wel een hele duidelijke en spannende top 3 krijgen vermoed ik zomaar Nederland-Zwitserland-Italie
pi_186497010
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:01 schreef Mlita het volgende:

[..]

Net Italië.. 8,8 :o
Daar kunnen wij toch mee in de buurt komen?
pi_186497037
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:04 schreef Butler456 het volgende:

[..]

Daar kunnen wij toch mee in de buurt komen?
Ik hoop het w/
pi_186497073
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:06 schreef Mlita het volgende:

[..]

Ik hoop het w/
En trouwens, eerst zien of Italië die 8,8 wel waard is in mei. Mocht het de hoogste scoren krijgen, dan zegt het ook niet alles.
  ESF Reporter maandag 29 april 2019 @ 15:16:33 #146
87554 Cee
Welluk?
pi_186497167
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:04 schreef Butler456 het volgende:

[..]

Daar kunnen wij toch mee in de buurt komen?
Wel in de buurt maar zeker niet er overheen, Soldi is echt vooral bij de esf fans die alle nummers al van buiten kennen ongekend populair. Ik snap hiervan de hype niet zo maar dat ligt aan mijn smaak.
pi_186497207
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 14:55 schreef Butler456 het volgende:
Enig idee wanneer de jury van Wiwi Nederland gaat beoordelen?
Who cares? Wat kreeg Calm After the Storm ook alweer, een 4,5? Ik hoop dat hij een 3 krijgt, dat zou een goed teken zijn.
pi_186497217
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 15:16 schreef Cee het volgende:

[..]

Wel in de buurt maar zeker niet er overheen, Soldi is echt vooral bij de esf fans die alle nummers al van buiten kennen ongekend populair. Ik snap hiervan de hype niet zo maar dat ligt aan mijn smaak.
Zelfde hier, Cee. Begrijp de hype ook niet, maar dat zeggen andere weer van Arcade. Aan de andere kant, gelukkig zijn de meeste stemmers geen die-hard ESF fans.
pi_186497306
En vergeet niet dat wij (en de Wiwibloggers/ Matts/ Eurovoxxers etc.) alle inzendingen heel vaak luisteren, alles analyseren en binnenstebuiten keren. Tel daarbij op dat mensen altijd met een roze bril naar de inzending van hun eigen land kijken, extra kritisch kijken naar de favoriet en alles daarvan onder een vergrootglas leggen, positiever gaan kijken naar de outsiders etc.

Dan denk ik: het allereerste gevoel dat een meerderheid van ons en de YouTube-reactievideomensen bij Arcade hadden, die emotie die we toen voelden, dat hebben straks ook die 95% van de mensen die het liedje straks voor de allereerste keer hoort.

Ik ben ervan overtuigd dat kwaliteit en authenticiteit het in 99% van de gevallen altijd wint van een gimmick of een over-de-top-staging.

Netta was authentiek. Het was niet mijn liedje, maar ik snapte heel goed waarom haar boodschap zo goed overkwam. Hetzelfde geldt voor Portugal en Oekraïne. Maar ook achter het lied en de baard van Conchita Wurst zat een gevoel en 'echtheid'.

En op het moment dat alles samenkomt tijdens de halve finales, dan weten wij echt wel wat er goed gaat scoren en of wij onze favorietenrol kunnen waarmaken. Net zoals ik wist dat we ons niet gingen kwalificeren voor de halve finale toen de ogen+ doekje van Trijntje in beeld kwamen. Ik wist het METEEN.

Allemaal psychologie van de koude grond natuurlijk :), maar ik heb er nog steeds groot vertrouwen in.
  † In Memoriam † maandag 29 april 2019 @ 15:27:51 #150
368283 ato
pi_186497321
OK,bij deze ik krijg iedereen zijn of haar schoen als Nedérland wel wint.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')