Wattequote:Op donderdag 9 mei 2019 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
KLB / Niet Famous zijn
Om de woordtovenaar R. Sjors te quoten:
"Nu loop ik met chicks, soms hebben ze dicks".
Welke?quote:Op zondag 12 mei 2019 18:48 schreef Vollenhoven het volgende:
Hallo waarom wordt mijn topic gesloten?
Ja dus? Sinds wanneer mogen mods hun mening ventileren, om topics te sluiten?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Ja bladzijde verder stond gewoon plaatje van Ziyech, beetje sensatie zoeken waar er geen is.
Zijn nota bene 22 spelers op het veld, en maar 2 op de foto. Dan staan er dus 20 niet op de foto he.
[ afbeelding ]
Het lijkt mij inderdaad een zeer waarschijnlijk scenario dat jij mod wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ja dus? Sinds wanneer mogen mods hun mening ventileren, om topics te sluiten?
Dus als ik mod word mag ik elk topic sluiten, die mij niet aanstaat of waar een mening in staat, die mij niet aanstaat?
Ik heb trouwens geen foto van Ziyech gezien, dus zoals Donald Trump zou zeggen "fake news".
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:26 schreef squatt3r het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad een zeer waarschijnlijk scenario dat jij mod wordt.
jawel, hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 00:25 schreef Vollenhoven het volgende:
Als het Vogeltjesdans was, die zou klagen dat er in het AD, te weinig blanke mensen zouden staan. Dan zou dat topic niet gesloten worden.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:34 schreef Goudenvis het volgende:
KLB / Engelse spatieziekte
Haags_kwartiertje dit is gewoon een terechte klacht over de verbastering van de Nederlandse taal.
Wil je anders mod wordenquote:Op donderdag 16 mei 2019 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
Valt me op dat de moderators die verantwoordelijk zijn voor KLB amper zelf klagen, en zelf ook geen topics openen. Hoe kun je je nou verantwoordelijk voelen voor een materie als die jezelf niet aangaat?
Wat een kutbeleid @:yvonne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |