En dan ook nog die puntneuzen...quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Truttig en degelijk .. jammer.
En ik heb medelijden met die voeten
Ik kan zelf voor geen meter op hoge hakken lopen. Moet toch pijn aan je voeten gaan doen met die afstanden van vandaag
Het patroon van die jurk van Amalia zou mijn oma van 80 aan doen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef Hamzoef het volgende:
Pics gezien: prima. Een stuk fatsoenlijker dan de gemiddelde Nederlander. Maar he, fatsoenlijk is truttig zeker? Ze moeten hun pubermeiden natuurlijk in hotpants rond laten lopen als het aan jullie ligt?
Het is een jurk van een Belgisch modehuis en Amalia kiest al haar kleren zelf.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:48 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Het patroon van die jurk van Amalia zou mijn oma van 80 aan doen.
Koningin-in-wording of niet .. dat doe je een kind van 16 niet aan. Een andere kleur of stof had wonderen gedaan.
Ik vind haar er meestal heel classy uit zien (ik vind het verder echt een mooie dame aan het worden). Dus het is niet dat ik anti Amalia ben, integendeel.
Op de foto leek hij me wat stijfjes, maar het viel me op hoe gracieus ze er in bewoogquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:46 schreef Sjeen het volgende:
De jurk van Amalia was misschien wat aan de lange kant, maar ik vind het patroon echt geweldig
Ik kan me haast niet voorstellen dat Amalia zelf voor een oudbollige look gaat. Ik denk dat mams ook wel een vinger in de pap heeft. Alledrie mooie meiden maar de smaak van kleding vind ik echt bedroevendquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een jurk van een Belgisch modehuis en Amalia kiest al haar kleren zelf.
Ik vind het geen oubollig stofje, eerlijk gezegd.
Maar mama heeft zelf best een vlotte smaakquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat Amalia zelf voor een oudbollige look gaat. Ik denk dat mams ook wel een vinger in de pap heeft. Alledrie mooie meiden maar de smaak van kleding vind ik echt bedroevend
Jij vindt het oubollig, zij niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat Amalia zelf voor een oudbollige look gaat. Ik denk dat mams ook wel een vinger in de pap heeft. Alledrie mooie meiden maar de smaak van kleding vind ik echt bedroevend
In dat interview filmpje zie je dat ze zich nu al heel serieus aan het voorbereiden is op haar toekomstige taak als koningin, ik denk dat ze daar qua kledingkeuze ook al rekening mee houdt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |