Echt hè. Zo een nationalistische achtergrond, maar geen stormfront te bekennen. Al vind ik dat ook wel een pre moet ik zeggen :p Goede reis so far?quote:
Moet er niet aan denken in het centrum te zijn, pff. De drukte op dagen als deze kan me gestolen worden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:38 schreef Scary_Mary het volgende:
Het valt me hier ook erg mee qua drukte gelukkig. Lang leve niet meer in een druk centrum wonen
Geen republikeinse taferelen nee. Tijd voor Farao Arjen de Iquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Echt hè. Zo een nationalistische achtergrond, maar geen stormfront te bekennen. Al vind ik dat ook wel een pre moet ik zeggen :p Goede reis so far?
Ligt wel een beetje aan de mensen ook. De drukte van een groot festival met muziek die ik leuk vind kan ik een stuk beter pruimen dan dit gedoe. Maar eens, blij dat ik niet in het centrum hoef te zijn jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken in het centrum te zijn, pff. De drukte op dagen als deze kan me gestolen worden.
Dat is wel belangrijk ja! Goed ingepakt mag ik hopen? Zo zonde als dingen stuk gaan en overal lekkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Geen republikeinse taferelen nee. Tijd voor Farao Arjen de I![]()
Joa, al is een uur vooruit gaan driewerf niks. De marechaussee doet alvast aan het brexit scenario want ik moest door de security check alsof je van buiten de EU bent aanbeland op Schiphol. Dikke wachtrijen net. Nu wachten tot mijn bagage met Isle of Skye bier en Oban 14 years whisky voorbij komen. Kan ik checken of het spul heel over is
Ze hebben mijn bier en whisky tas wss op een andere bagageband gegooid of de drank ingepiktquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat is wel belangrijk ja! Goed ingepakt mag ik hopen? Zo zonde als dingen stuk gaan en overal lekken
Aan een kant is het zo zonde, want de tijd die het kost had je leuker elders kunnen besteden. Maar ja, veiligheid is ook wel belangrijk
Oh darn, dat is kutquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ze hebben mijn bier en whisky tas wss op een andere bagageband gegooid of de drank ingepiktSta al 20min naar dezelfde koffers te kijken die voorbij komen
Duurde een half uur. Naja zo te merken is de tas net zo zwaar als voorheen bij inchecken dus ik check het zo. Hoor nog geen glas rinkelen dus da's goedquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh darn, dat is kutHoop dat ze snel terecht en nog steeds intact zullen zijn!
Net supermarkt geweest, maar was nog aardig druk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:34 schreef Belsezar het volgende:
Wat is het heerlijk rustig op de weg, in de wijk en in de supermarkt
Gelukkigquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Duurde een half uur. Naja zo te merken is de tas net zo zwaar als voorheen bij inchecken dus ik check het zo. Hoor nog geen glas rinkelen dus da's goed
Wat zou zo een koningsdaggevoel moeten zijn dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik heb eigenlijks totaal geen koningsdag gevoel
Jullie wel ?
Uitbundige vreugde ofzo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat zou zo een koningsdaggevoel moeten zijn dan?
Hele dag gewerkt.🤑quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ik heb eigenlijks totaal geen koningsdag gevoel
Jullie wel ?
Oranjekoek/tompouce vreten en oranje bitter atten zoiets?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wat zou zo een koningsdaggevoel moeten zijn dan?
Wat moet ik met al die troepquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oranjekoek/tompouce vreten en oranje bitter atten zoiets?
Of andermans rotzooi opkopen op de vrijmarkt
Alleen dan met meer herrie en significant veel meer oranje..quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:58 schreef Geytenbeekje het volgende:
Het lijkt voor mij gewoon op een doodnormale zaterdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |