Ja maar dat is weer een drempel natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja
Maar tis Zo zonde allemaal
Waarom niet gwn een praatje gemaakt in trinna
Ik heb geen baby's in mijn familie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk prachtig mooie baby's, kom je uit een lelijke familie dan?
Ik ben geen uitgehongerde neger in een snoepwinkel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet toch niet of je bij een minderjarig meisje wel een handrem hebt haha
Nee maar mijn buurman heeft er eentje die heeft allemaal rooie bultjes en ziet er uit alsof iemand de schedel heeft geprobeerd in te drukken als play-doh, esthetisch gezien kan het zeker verschillenquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
En dat zo'n ding een keer sprekende ogen heeft maakt het nog niet mooi of knap he.
Wel het formaat van een neger volgens mijquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen uitgehongerde neger in een snoepwinkel.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Nee maar mijn buurman heeft er eentje die heeft allemaal rooie bultjes en ziet er uit alsof iemand de schedel heeft geprobeerd in te drukken als play-doh, esthetisch gezien kan het zeker verschillen
echt he, baby's zijn foeilelijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
En dat zo'n ding een keer sprekende ogen heeft maakt het nog niet mooi of knap he.
Ik snap dat lelijk nooit zo, wel irritant omdat er alleen maar gepruttel uitkomt zowel in spraak als in vloeistoffenquote:
Bescheiden Caledonisch zwaardje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel het formaat van een neger volgens mij
Oh dikke schacht kleine eikel?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bescheiden Caledonisch zwaardje.
Geschikt voor degenslikken,quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dikke schacht kleine eikel?
Voor een bepaalde groep mensen in de samenleving zijn voorbehoedsmiddelen inderdaad niet te betalenquote:
Allemaal schatrijke mensen die niet veel anders te doen hebben dan lunchen, wijntjes nippen, neuken <--------- baby's en feestvierenquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:37 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Voor een bepaalde groep mensen in de samenleving zijn voorbehoedsmiddelen inderdaad niet te betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |