Ja maar niet van die grote zoals zijquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heeft die vriendin van je ook mooie ogen?
Gooi je chest in de strijdquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Oh god wat een mooie meisjes overal!
Was hier zo straks ook al een topic van iemand die er geil van werd en er op klaarkwamquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:15 schreef Marsenal het volgende:
Op Koningsdag zijn er toch altijd wat viezerikken die maar weer even online gaan om te kijken hoe goed de royaltymeisjes aan het opdrogen zijn
Even nadenken Prof. of ben je besmet met het deugvirus en durf je zelfs van een baby niet meer te zeggen dat ze mooi en knap is?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat je op Alexia doelt
Ze is 13 he, even normaal nu
Vreemd topic inderdaad, maar er schuilt ook wat Freudiaans in het feit dat je er van uitgaat dat hij hier Alexia bedoelde en niet gewoon Amalia een mooie verschijning vindt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was hier zo straks ook al een topic van iemand die er geil van werd en er op klaarkwam
Nee maar ik wil voor zijn dat je weer een geile lap tekst ophangt aan een meisje van 13, thats allquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even nadenken Prof. of ben je besmet met het deugvirus en durf je zelfs van een baby niet meer te zeggen dat ze mooi en knap is?
Gooide net MN tapered back in de strijd manquote:
Lijkt gewoon op haar moeder en dat is een lekker wijf ;pquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vreemd topic inderdaad, maar er schuilt ook wat Freudiaans in het feit dat je er van uitgaat dat hij hier Alexia bedoelde en niet gewoon Amalia een mooie verschijning vindt.
Huh?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar ik wil voor zijn dat je weer een geile lap tekst ophangt aan een meisje van 13, thats all
Lekkere egoboost hequote:Op zaterdag 27 april 2019 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gooide net MN tapered back in de strijd man
Chick blond blue eyed stond achter me in trein
Ik Was enige die op halte moest uitstappen
Zegt ze laatterrrrrrrr tegen me
Offff ufff
Baby's zijn idd hooguit minder lelijk en schattiger dan andere baby's. Maar niet mooi en knap nee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even nadenken Prof. of ben je besmet met het deugvirus en durf je zelfs van een baby niet meer te zeggen dat ze mooi en knap is?
Ik ken werkelijk prachtig mooie baby's, kom je uit een lelijke familie dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Baby's zijn idd hooguit minder lelijk en schattiger dan andere baby's. Maar niet mooi en knap nee.
Lolquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet gwn een praatje gemaakt in trinna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |