Muziek & theaterquote:Zoals ieder jaar doet de NOS weer live verslag van Koningsdag. Dit jaar komt het oranjefeest vanuit Amersfoort. Koning Willem-Alexander en zijn familie bezoeken de stad om daar zijn 52ste verjaardag te vieren. Astrid Kersseboom verzorgt wederom de presentatie en krijgt hulp van Dionne Stax en Martijn Bink. De uitzending begint om 10:50 uur.
Vanavond bij de piepers worden deze clowns nog even door het slijk gehaald.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef MissJ het volgende: Wat zou WA hier nou écht van denken? Dit kan hij toch niet serieus hilarisch vinden
![]()
Bij de kaviaar bedoel jequote:Op zaterdag 27 april 2019 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vanavond bij de piepers worden deze clowns nog even door het slijk gehaald.
Maxima nog steeds beeldschoon trouwens alhoewel ik iets anders had gekozen dan 15 centimeter hakkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:36 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Afschuwelijk inderdaad maakt haar een oud wijf ipv een jonge meid. Lekker tuttig en kleedt totaal niet af.
Ja, dat verstond ik ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Gelijk weer naar vrouwen kijken, zegt ie.
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ha was je er toch even ingetuind!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zit op die boot.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:39 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom is die mabel met haar kinderen er nooit meer bij?
Jawel, dat was post nummer 16.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ha was je er toch even ingetuind!HaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Middelvinger onder de ramen straks in de bus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja.quote:
de excuus Immigrant hebben we ook al gehad met oranje tulbandquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Middelvinger onder de ramen straks in de bus.
en heeft desondanks niks boeiends te vertellen.quote:
Leuker volgens mij dan WA zelfquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:42 schreef IriYe het volgende:
Ik moet altijd lachen om de prinsesjes. Volgens mij vinden ze er geen reet aan.
Ditquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:42 schreef IriYe het volgende:
Ik moet altijd lachen om de prinsesjes. Volgens mij vinden ze er geen reet aan.
Zonder dit topic is het echt ergernisopwekkend.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik vind er eigenlijk ook geen reet aan, maar door dit topic ga ik helemaal stuk
WAR CHILDquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:43 schreef Slobeend het volgende:
Waarom moet er altijd een excuus rapper bij.
Dat ja. Wilde al bijna stoppen met kijken, maar blijf nu toch nog evenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zonder dit topic is het echt ergernisopwekkend.
het is net beatrixquote:
De dochters moeten ook wat te genieten hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:43 schreef Slobeend het volgende:
Waarom moet er altijd een excuus rapper bij.
Oke, dat is helemaal niet creepy verder.quote:
De oprechtheid straalt er vanaf bij de jonge adel.quote:
Niet toevallig voor Prins Bernhard Jr.?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:45 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Jurrian van Terlingen (12) uit Scherpenzeel is dol op prinses Ariane. Het leverde hem een handje op. #koningsdag
Willem vind dit prachtig, denk ik.quote:
Ja, zonder het topic zou ik geeneens kijken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik vind er eigenlijk ook geen reet aan, maar door dit topic ga ik helemaal stuk
Sowieso een mooie meid.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:47 schreef TjjWester het volgende:
De middelste is het meest modebewust, rood staat haar goed.
Mien waar is mijn feestneus?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:45 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Jurrian van Terlingen (12) uit Scherpenzeel is dol op prinses Ariane. Het leverde hem een handje op. #koningsdag
Knettertje geil die gozert, heeft waarschijnlijk net het mastruberen ontdekt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:45 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Sow koekoekquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:52 schreef tralalala het volgende:
Dit koningshuis heeft een type Joffrey nodig, die weet wel raad met deze ongein.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:52 schreef tralalala het volgende:
Dit koningshuis heeft een type Joffrey nodig, die weet wel raad met deze ongein.
Willy vindt alles wel leukquote:
Jaarlijkse swingers party, denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:53 schreef cherrycoke het volgende:
zou bea nu met een glaasje wijn voor de tv zitten?
Marco Kroonquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:54 schreef cherrycoke het volgende:
wie is die militair die erbij loopt?
Generaal Von Klinckerhoffen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:54 schreef cherrycoke het volgende:
Een van de Adjudanten van het Militaire Huisquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:54 schreef cherrycoke het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:55 schreef Zipportal het volgende:
Bernhard jr. kijkt alleen de pandjes.
omgquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:57 schreef Embraer89 het volgende:
Die Tia heeft Dennis Schouten wel wat gedaan zeg.
Bernhard checkt de pand.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:55 schreef Zipportal het volgende:
Bernhard jr. kijkt alleen de pandjes.
Ja wat moet je met al die spullen.... Een foto van jezelf in een enorme lijst..quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:58 schreef RamboDirk het volgende:
Op de terugweg moet de bus nog wel ff langs de vuilstort zo te zien.
Prachtigquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:00 schreef IriYe het volgende:
Kunstwerk noemen ze dat. Een paar pallets op elkaar gegooid.
Pallets sorteren?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef franklop het volgende:
ik werk 1 dag in de week in Amersfoort, komt wel erg dichtbij zo
Sigaretje ernaast roken?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:01 schreef Keyos het volgende:
Morgen maar even langs Amersfoort om dat kunstwerk te zien.
Met name bovenop parkeergaragesquote:
De "gewone mannen" mogen haar niet sexy vinden denk ik. Stel je voor dat ze met een arbeider thuiskomt, da kan nie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:58 schreef kree het volgende:
DIe amalia wordt iddd wel groot.
Had ze niet wat sexiers als die soepjurk kunnen aantrekken trouwens.
weekje monaco en je hebt een miljonair aan de haak hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:02 schreef praadje het volgende:
[..]
De "gewone mannen" mogen haar niet sexy vinden denk ik. Stel je voor dat ze met een arbeider thuiskomt, da kan nie.
gehehe tis dat ik net iets te oud ben voor drquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:02 schreef praadje het volgende:
[..]
De "gewone mannen" mogen haar niet sexy vinden denk ik. Stel je voor dat ze met een arbeider thuiskomt, da kan nie.
Komt ze thuis met max verstappenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
weekje monaco en je hebt een miljonair aan de haak hoor.
Amalia = Beatrix = kroonprinses = lachen, aardig zijn, maar niet te wulps doen, dat past nietquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een telg van een of ander fout regime.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:03 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
weekje monaco en je hebt een miljonair aan de haak hoor.
Gaan die ook maar 1 keer per maand in bad, net als Opa Flodder, anders roesten zijn spaken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat gaan jullie doen, vraagt de reporter aan een meisje in rolstoel, in sporttenue en op een basketbalveld. Wat denk je zelf?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Amalia = Beatrix = kroonprinses = lachen, aardig zijn, maar niet te wulps doen, dat past niet
Alexia = Irene = modebewust, potentiële hartenbreekster, gaat uiteindelijk samenwonen met een boom
Ariane = Margriet = aardige buurmeisje, valt niet zo op, wordt uiteindelijk het populairst
(Tot uw dienst verder.)
Deze komt zeker niet tussen de spakenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:07 schreef Mr.Ping het volgende:
Moet je een sportbroekje aan als je niet kan lopen?
Schultenbrauquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:10 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Wat zou hij drinken? Halve liters Pitt?
duurt mij nu al te langquote:
Het is ook een lompe hark, maar dat maakt het wel weer mooi.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:11 schreef Guanabana het volgende:
Het is altijd zo cringy hoe weinig ritmegevoel WA heeft.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:11 schreef Guanabana het volgende:
Het is altijd zo cringy hoe weinig ritmegevoel WA heeft.
En dat handenschudden, daar is-ie een meester in. Ere wie ere toekomt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Het is ook een lompe hark, maar dat maakt het wel weer mooi.
ach men doet hun best.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:13 schreef Pap89 het volgende:
Vinden anderen ook die “optredens” en stukjes voor de koninklijk huis, een groot “cringefest”?
beter dan koekhappen en ringstekenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:13 schreef Pap89 het volgende:
Vinden anderen ook die “optredens” en stukjes voor de koninklijk huis, een groot “cringefest”?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |