SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weg=weg! Niks terughalen anders gaan alle talenten cashen in het buitenland wetende dat ze met hangende pootjes weer bij Ajax terug kunnen komen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:34 schreef Itisbangin het volgende:
Wat mij ook wel een lekkere powermove van Overmars lijkt is om al die toptalenten die voor hun 17de zijn vertrokken de afgelopen jaren een offer they can't refuse doen.
Fosuh-Mensah / Dilrosun / Malen / Redan / Adekanye.
TFM zal misschien wat lastiger zijn, maar de rest moet toch lukken? Zelfs Malen. Die zei laatst nog in een interview dat hij maar tot 2020 een contract had.
Mijn zus ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben denk ik de enige op aarde die het nieuwe logo mooier vindt dan het oude
ik vind het ook niet zo storend, de reclame op het shirt vind ik een stuk lelijkerquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:51 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Weg=weg! Niks terughalen anders gaan alle talenten cashen in het buitenland wetende dat ze met hangende pootjes weer bij Ajax terug kunnen komen.
Het zou leuk zijn, maar bijvoorbeeld een Adekanye zie ik het echt niet redden. Dilrosun en Mensah ook nog maar afwachten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:34 schreef Itisbangin het volgende:
Wat mij ook wel een lekkere powermove van Overmars lijkt is om al die toptalenten die voor hun 17de zijn vertrokken de afgelopen jaren een offer they can't refuse doen.
Fosuh-Mensah / Dilrosun / Malen / Redan / Adekanye.
TFM zal misschien wat lastiger zijn, maar de rest moet toch lukken? Zelfs Malen. Die zei laatst nog in een interview dat hij maar tot 2020 een contract had.
Nee hoor, maar bij mij komt dat omdat ik ooit niet anders wist dan dat het nieuwe logo het logo was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat was ook altijd mijn idee. Maar bij veel van die knapen was het zo dat ze (nog) geen contract aangeboden hadden gekregen, toch? Dat Ajax destijds pas contracten gaf na hun 16de.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit.
Daarnaast is zo'n Malen een soort Justin Kluivert. Ik vind hem niet echt iets toevoegen aan Ajax.
Als Neres / Ziyech weggaan en je hebt Malen het komende seizoen op de linkerflank met daarachter Bandé en Kuhn. Zit je toch best lekker?quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn, maar bijvoorbeeld een Adekanye zie ik het echt niet redden. Dilrosun en Mensah ook nog maar afwachten.
Malen lijkt wel een talentje, maar die heeft gewoon een wat grotere aanloop nodig. Misschien dat hij over een jaar of 2 een aanwinst is.
Redan lijkt me wel echt een baas om erbij te hebben, ik hoop dat hij wat speeltijd gaat krijgen komend seizoen.
[..]
Vind nieuwe ook mooier. Net zoals ik Juve logo ook niet lelijk vind. Veel praten elkaar na.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind het allebei niet veel, met het concept Ajax moet je toch meer kunnen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo storend is dat toch ook niet? Het is in elk geval geen Opel met een gigantisch beeldmerk of wat Man Utd had met Chevroletquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook niet zo storend, de reclame op het shirt vind ik een stuk lelijker
ik vind die drukte om het logo een beetje overdreven als de grootste verkrachter van het shirt de reclame isquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo storend is dat toch ook niet? Het is in elk geval geen Opel met een gigantisch beeldmerk of wat Man Utd had met Chevrolet
Wat heeft United nu dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo storend is dat toch ook niet? Het is in elk geval geen Opel met een gigantisch beeldmerk of wat Man Utd had met Chevrolet
De Gea bakt er ook niks van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:22 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Zonder De Gea gewoon een matige subtopper
Wat een kul. Als er eentje goed genoeg is om terug te komen en je kan hem aankopen, prima, nooot laten. Is bekend met de club, de cultuur, de gewenste speelwijze en buiten mogelijk een mooie mentor voor jonge talentjes die aan het overwegen zijn naar het buitenland te gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:51 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Weg=weg! Niks terughalen anders gaan alle talenten cashen in het buitenland wetende dat ze met hangende pootjes weer bij Ajax terug kunnen komen.
Je mag je handjes nog dichtknijpen om hoe Ajax met z'n shirt omgaat qua sponsoring. 1 sponsor die zo neutraal mogelijk op het shirt verwerkt is. Niets mis mee. Zou zelf niet eens kunnen wennen aan een sponsorloos shirt, denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind die drukte om het logo een beetje overdreven als de grootste verkrachter van het shirt de reclame is
Ja, ticket naar Madrid is al geboekt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:41 schreef Marsenal het volgende:
Is er hier iemand van plan naar de finale te gaan?
Maak je een live-topic voor de arme zielen die het hier op fok moeten volgen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja, ticket naar Madrid is al geboekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |