Nee jij bent een broken LPquote:Op zaterdag 27 april 2019 02:25 schreef lrishCassidy het volgende: [..] Ik ben niet single, jullie wel
![]()
Ik doe niks andersquote:Op zaterdag 27 april 2019 02:28 schreef puzziepie het volgende:
Ik zal beter opletten voortaan met het niet mezelf quoten
Is wel moeilijk met noPr0nquote:
Merci.quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Juiste constatering. Gefeliciteerd.
Jij hebt sowieso een hele aparte kijk op zaken. Heeft m.i. weinig te maken met je relatiestatus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:35 schreef lrishCassidy het volgende:
Voor mijn gevoel zijn de meeste mensen hier op fok, single.
Ik ben dat niet, al 22 jaar niet, ik heb een andere kijk op things and stuff ^^
Ik heb geen obsessie, ja voor Prince soms. Soms. Vaak ook niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
En hier zijn ze samen. Deze is voor Irish met d’r ESF-obsessie.
Grappig dat je hier over begintquote:Op zaterdag 27 april 2019 02:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben niet single, jullie wel
Maar dat maakt wel dat je me interessant blijft vindenquote:Op zaterdag 27 april 2019 02:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso een hele aparte kijk op zaken. Heeft m.i. weinig te maken met je relatiestatus.
Ja klopt dat doe ik wel vaak. Guilty.quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grappig dat je hier over begint
Ik krijg vaak de indruk dat alles bij jou een competitie is
En voor je ook verder maar iets weet begin je al met je 1e aanname
Maar daar heb je wel vaker last van: aannames
Ja ik ben single
Jij blijkbaar niet
En nu?
En met mij. Sorry, “alleen op vrijdag”.quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb geen obsessie, ja voor Prince soms. Soms. Vaak ook niet.
Maar dit jaar ESF
Als dat je doel is, pimaquote:Op zaterdag 27 april 2019 02:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar dat maakt wel dat je me interessant blijft vinden
quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Want anders.
Nope. Ik kom hier omdat je hier muzieklinkjes kan plaatsen. Want muziek is me.quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Jij komt hie gewoon om je "beter" te voelen bij de gratie van iemand anders die tegen je aan geblunderd is. Prijs je gezegendMaar vergeet niet dat het puur geluk is
Niet op een andere dag?quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:39 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En met mij. Sorry, “alleen op vrijdag”.
Doorzichtig vooralquote:Op zaterdag 27 april 2019 02:38 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Want anders.
Julliequote:
quote:
Komt allemaal door jou.quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar de Vrijdagavond is hier net als (het was) op Viva iig anders
Bescheidenheid.quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jullie![]()
Ik roep hier niet dat mensen me interessant vinden
Ik zou niet eens durven eigenlijk
^quote:Op zaterdag 27 april 2019 02:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jullie![]()
Ik roep hier niet dat mensen me interessant vinden
Ik zou niet eens durven eigenlijk
Johquote:
fixedquote:Op zaterdag 27 april 2019 03:06 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik wil wel even duidelijk maken trouwens dat single of niet single geen reet uit maakt over hoe iemand is.
Wat fijn dat iedereen anders isquote:Op zaterdag 27 april 2019 03:06 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik wil wel even duidelijk maken trouwens dat single of niet single geen reet uit maakt over hoe iemand is.
Hoewel ik al 22 jaar een relatie heb.
En ja, soms denk ik dat ik het daarom beter weet.
Maar dat weet ik niet want iedereen is anders.
En ik heb het ook nog eens enorm getroffen met mijn vriend.
En toch, is er een verschil tussen een single mind en een niet-single one.
Wat?quote:Op zaterdag 27 april 2019 03:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe heb je dat wettelijk geregeld?
Sorry, leesfoutje. Las 'getrouwd maar geen ring' .quote:
Gewoon hier naar luisterenquote:Op zaterdag 27 april 2019 03:17 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar ben ik nou zo gek?
Een relatie hebben zolang als ik heb, dat is toch totaal anders dan being single?
Juist. Nope ^^quote:
Ze heeft een vriendinquote:Op zaterdag 27 april 2019 03:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
War houdt je dochter van qua muziek?
Elke week weerquote:Op zaterdag 27 april 2019 03:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Killem is altijd een beetje boos op mij.
IrishCassidy, het middelpunt van ons universum.quote:Op zaterdag 27 april 2019 03:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
IrishCassidy, het middelpunt van ons universum.
![]()
Weet je dat zeker?quote:Op zaterdag 27 april 2019 03:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
huh post?quote:Op zaterdag 27 april 2019 04:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Hij heeft het nooit echt over jou
Maar ff terugkomend op een aantal posts eerder : Heb jij zelf niet een oogje op Killem dan?
Ik zou het namelijk wel snappen, en je hebt het zo vaak over hem
Cassidy is verliehiefdquote:Op zaterdag 27 april 2019 04:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Hij heeft het nooit echt over jou
Maar ff terugkomend op een aantal posts eerder : Heb jij zelf niet een oogje op Killem dan?
Ik zou het namelijk wel snappen, en je hebt het zo vaak over hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniaal.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Ha die wilde ik net gaan posten!quote:
Dezequote:Op zaterdag 27 april 2019 04:07 schreef lrishCassidy het volgende:
https://www.dailymotion.com/video/x4nm7tb
Prince
Beetje erg als ik t zo ziequote:Op zaterdag 27 april 2019 04:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja je bent een beetje verliefd he!!
Ik heb em heel lang als ringtone gehadquote:Op zaterdag 27 april 2019 04:10 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ha die wilde ik net gaan posten!
Oranje zal t niet zijn danquote:Op zaterdag 27 april 2019 04:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.
Je beste vriend werd je kerel?quote:
Zeg jijquote:Op zaterdag 27 april 2019 04:17 schreef lrishCassidy het volgende:
Toen mannen nog Prince durfden te nadoen
Zeg ik?quote:Op zaterdag 27 april 2019 04:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je beste vriend werd je kerel?
[..]
Zeg jij
Een jeugdvriendje. Beste vriend is iets anders Hoof ^^quote:Op zaterdag 27 april 2019 04:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je beste vriend werd je kerel?
[..]
Zeg jij
Dat zei je ja.quote:
Hoe anders?quote:Op zaterdag 27 april 2019 04:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Een jeugdvriendje. Beste vriend is iets anders Hoof ^^
Wie doe jij na?quote:Op zaterdag 27 april 2019 04:22 schreef KillemWieft het volgende:
Geen enkele volwassen zelfrespecterende man gaat een ander nadoen en al helemaal geen figuur als Prince.![]()
Ik ben ik , heb nog nooit iemand nagedaan maar ik zou best wel het kapsel van Lady Kier willen hebbenquote:
Nope.quote:Op zaterdag 27 april 2019 04:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Paisley Park geweest?
Tja toen ik er was liep hij er ook rond dus ik weet niet wat je nou loopt te bazelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 04:39 schreef lrishCassidy het volgende:
Prince zelf wel, alles wat erom heen hangt niet.
Waar liep je precies rond te lopen? ^^quote:Op zaterdag 27 april 2019 04:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Tja toen ik er was liep hij er ook rond dus ik weet niet wat je nou loopt te bazelen.
Paisley Parkquote:Op zaterdag 27 april 2019 04:44 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Waar liep je precies rond te lopen? ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:
Heerlijk!!quote:
Jij denkt dat ik dat soort muziek leuk vind?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 05:12 schreef lrishCassidy het volgende:
Dit nummer is echt schoudermovement
Mijn muziek smaak is een stuk breder , en gaat verder dan alleen kabouter prince , hoewel hij ook heerlijke nummers heeft gemaakt, daar niet vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 05:07 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik dat soort muziek leuk vind?
How come?quote:
Ehm.... nixnaxquote:
Enjoy!quote:Op zaterdag 27 april 2019 05:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ehm.... nixnax![]()
Echt zo'n sloom nummer terwijl ik hier met een joint voor mijn neus zit te luisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |