Een aflevering over ons superieure koningshuis.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik schakel net in, maar wat is dit voor aids?
De post die je wist die ging komenquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
@:svann Waarom open je geen nieuw topic?
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De media maakt het erger dan het daadwerkelijk gaat worden, denk ik. Maar dat hoop ik ook. In de ochtend zal het nog wel nat zijn, maar in de middag ook voldoende droge perioden en kiekjes van de zon. later in de middag en begin avond nemen de kansen op buien toe. Uiteraard verschilt heel erg van plaats tot plaats waar wat valt. Wel een beetje veel wind. Temperatuur 12-14, misschien voelt het nog wel ok in de zon. We gaan het meemaken. Mijn dag en feestje zal er niet minder om zijn
Themashow, omdat niemand zin heeft om op Koningsavond te komen opdraven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:35 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik schakel net in, maar wat is dit voor aids?
Doe ik nooit bij Pauw.quote:Op vrijdag 26 april 2019 23:35 schreef Zipportal het volgende:
@:svann Waarom open je geen nieuw topic?
Net die burgermeester uit Samsomquote:Op vrijdag 26 april 2019 23:38 schreef tompsv18 het volgende:
Dat die gozer niet doorheeft dat ie voor lul staat met dat lint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |