Ik denk het ook ja. Zelfs nu lijkt iedere PSV-fan al te berusten in een 'mooie' tweede plek. Dat geeft tegelijkertijd de kracht als de zwakte van PSV aan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen.
Bij Ajax krijgen ze dat met de paplepel ingegoten, terwijl PSV nog steeds wat Calimero-achtigs heeft.
Nee.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. Zelfs nu lijkt iedere PSV-fan al te berusten in een 'mooie' tweede plek. Dat geeft tegelijkertijd de kracht als de zwakte van PSV aan.
Onze sterspelers zijn eigenlijk nooit door onszelf opgeleid (okay... Zenden, of vergeet ik spelers?), maar dat gaat veranderen. En vervolgens winnen wij de CL!!![]()
![]()
Nee wel voor stootkracht voorin,waar het bij Spurs gister aan ontbrak.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:06 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ja want je voorhoede zorgt voor balbezit :’)
Klopt, dat zijn keiharde feiten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:50 schreef Gutanoth het volgende:
Zonder Kane had psv 2-0 en 1-1 tegen Tottenham gespeeld
Op naar de finale!quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:50 schreef Gutanoth het volgende:
Zonder Kane had psv 2-0 en 1-1 tegen Tottenham gespeeld
PSV lijkt momenteel wel meer talent klaar te hebben staan dan Ajaxquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. Zelfs nu lijkt iedere PSV-fan al te berusten in een 'mooie' tweede plek. Dat geeft tegelijkertijd de kracht als de zwakte van PSV aan.
Onze sterspelers zijn eigenlijk nooit door onszelf opgeleid (okay... Zenden, of vergeet ik spelers?), maar dat gaat veranderen. En vervolgens winnen wij de CL!!![]()
![]()
En Ajax heeft 400 miljoen klaar staan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV lijkt momenteel wel meer talent klaar te hebben staan dan Ajax
quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:05 schreef TehRocks het volgende:
[..]
En Ajax heeft 400 miljoen klaar staan.
Wel eens dat de lichting die er nu doorheen komt een stuk sterker is dan wat Ajax nu heeft rondhuppelen in Jong en o19quote:
rustig brengen die jongenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:43 schreef Gutanoth het volgende:
Godverdomme, had dat nou een maand geleden gedaan dan stond je nu wat lekkerder voor de komende wedstrijden
Klopt, als je toen gewonnen had ipv gelijk had gespeeld had je nu meer punten gehad.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon met 5-0 over vitesse rollen
En een beter doelsaldo.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, als je toen gewonnen had ipv gelijk had gespeeld had je nu meer punten gehad.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, als je toen gewonnen had ipv gelijk had gespeeld had je nu meer punten gehad.
En Feyenoord heeft een abonnementje op Fox sports.quote:Op donderdag 2 mei 2019 12:05 schreef TehRocks het volgende:
[..]
En Ajax heeft 400 miljoen klaar staan.
Nee joh, daar is geen geld voor. NPO 1 is meer dan voldoende.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft een abonnementje op Fox sports.
We leechen op het account van Excelsior.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:18 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Nee joh, daar is geen geld voor. NPO 1 is meer dan voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |