Cursus hier voor open water certificaat: $375, certificaat: $80, nog een boek van een paar tientjes. Masker, snorkels en zo nog kopen, maar tank zit bij de cursus (en kun je huren later). Tsja, als je het na les 1 niets vindt, dan is het zonde van het geld.quote:Op vrijdag 26 april 2019 02:58 schreef I. het volgende:
[..]
Zal daar geen probleem zijn iddMaar het is wel direct een hele investering, en je hebt er wel doorzettingsvermogen voor nodig, anders ben je zoveel geld en tijd kwijt voor niks.
Da's ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Cursus hier voor open water certificaat: $375, certificaat: $80, nog een boek van een paar tientjes. Masker, snorkels en zo nog kopen, maar tank zit bij de cursus (en kun je huren later). Tsja, als je het na les 1 niets vindt, dan is het zonde van het geld.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou me ook schamen voor dat saaie huis naast mijn mooi geverfde optrekje
Klopt, topic is bijna volquote:Op vrijdag 26 april 2019 03:10 schreef Je.zusje het volgende:
Jongeheer je bent al 10 minuten te laat
Neh, dan is het wel weer genoeg. Kan ONZ-SC wel weer als vervolg gebruikt worden. Anders heeft haags morgen weer een plekje om 'HAHA WEER GEEN SUCCES' te roepenquote:
Toch alleen maar gezeik hier. Eensquote:Op vrijdag 26 april 2019 03:13 schreef I. het volgende:
[..]
Neh, dan is het wel weer genoeg. Kan ONZ-SC wel weer als vervolg gebruikt worden. Anders heeft haags morgen weer een plekje om 'HAHA WEER GEEN SUCCES' te roepen
Ik werd goed opgewonden van dat verhaaltjequote:Op vrijdag 26 april 2019 03:13 schreef devzero het volgende:
Mooi verhaal
SEX / Aftrekken terwijl je schoonmoeder toekijkt
Je was de vader?quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:14 schreef Gehaktballoloog het volgende:
[..]
Ik werd goed opgewonden van dat verhaaltje
quote:Op vrijdag 26 april 2019 03:13 schreef devzero het volgende:
Mooi verhaal
SEX / Aftrekken terwijl je schoonmoeder toekijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |