No regretquote:Op donderdag 25 april 2019 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bevalt het of heb je nu je momentje van spijt, schuldgevoel en wroeging?
Je hoeft maar 8 glazen te drinken per 24 uur dus die twee glazen hoef je niet te atten natuurlijk. En koop zo'n mini spuitflesje Carvan Cevitam.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk kun je beter gewoon altijd maar water drinken maar na twee volle glazen begint dat te klotsen in je buik en ga ik me irriteren aan de smaak of het ontbreken daarvan.
Ik heb vrij weinig bier gehad deze week, maar had ook een flinke kater nadat ik vrijdag katje lam was.quote:
Docentlifequote:Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Ben deze vakantie weinig dagen nuchter geweest tot nu toe
De truc is om dan juist door te gaan.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig bier gehad deze week, maar had ook een flinke kater nadat ik vrijdag katje lam was.
Kom nablijvenquote:
Acht glazen water per dag? dat haal ik echt nooit, ga na glas zes denk ik erg melig en kwebs worden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hoeft maar 8 glazen te drinken per 24 uur dus die twee glazen hoef je niet te atten natuurlijk. En koop zo'n mini spuitflesje Carvan Cevitam.
Mja is jouw lichaam.
ik ben trots op je, dat is ook altijd mijn tactiek als ik een weekend weg ben, ontbijten met bier, gaat het helemaal prima.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De truc is om dan juist door te gaan.
Ik krijg van bier echt nare katers ook
Waren ze net zo stoffig en ingezakt als de gemiddelde docent?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:39 schreef Myrr het volgende:
Echt cringe trouwens om mijn mbo docenten die kacheltje lam waren op kamp. Twee niet met elkaar getrouwde docenten waarvan de vrouw helemaal mad werd op de ander en ging janken over die ander en die andere van Shhhhhh Shhhhh hjb niet hier straks komen ze er achter.
Affairestruggles op de mbo
Nee mensen worden verliefd op die man en die dame is ook wel doable. Midden dertig en hij midden 40.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren ze net zo stoffig en ingezakt als de gemiddelde docent?
Ontbijten met bier is wel echt verschrikkelijk hoor. Beter gewoon shotje wodka naar binnen klappenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben trots op je, dat is ook altijd mijn tactiek als ik een weekend weg ben, ontbijten met bier, gaat het helemaal prima.
eerste biertje neem je ook niet omdat ie lekker is...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ontbijten met bier is wel echt verschrikkelijk hoor. Beter gewoon shotje wodka naar binnen klappen
Menselijkheid en menselijke geilheid is maar weinig beroepsgroepen vreemd.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee mensen worden verliefd op die man en die dame is ook wel doable. Midden dertig en hij midden 40.
heb ooit een hele lekkere gymdocente gehadquote:Op donderdag 25 april 2019 22:43 schreef Myrr het volgende:
Ben fakking jelly op de straks mbo leerlinges van mn vriend. Heb echt NOOIT lekkere docenten. Wil ook een lekkere docent.
Oke ik neuk hem dan wel, maar toch. Is niet hetzelfde als bedenken wat je die dag aan gaat trekken omdat je les hebt van je lekkere docent.
Nice.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb ooit een hele lekkere gymdocente gehad
Ja oké, dat is ook zo, maar tochquote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
eerste biertje neem je ook niet omdat ie lekker is...
Heb je haar gedaan?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gaat ooit wat worden als je werk hebt met veel knappe mensen om je heen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:43 schreef Myrr het volgende:
Ben fakking jelly op de straks mbo leerlinges van mn vriend. Heb echt NOOIT lekkere docenten. Wil ook een lekkere docent.
Oke ik neuk hem dan wel, maar toch. Is niet hetzelfde als bedenken wat je die dag aan gaat trekken omdat je les hebt van je lekkere docent.
Heb een fucking lekkere gymdocent als collega gehad. Nog steeds natte dromen vanquote:Op donderdag 25 april 2019 22:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat dan? Het gaat juist om de docent. Ik heb genoeg knappe mensen om me heen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat ooit wat worden als je werk hebt met veel knappe mensen om je heen.
Ging je hem hosselen ik vraag dit voor mezelfquote:Op donderdag 25 april 2019 22:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb een fucking lekkere gymdocent als collega gehad. Nog steeds natte dromen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |