Gewoon doenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Zit te twijfelen of ik een wijntje zal pakken hierna, al is het maar om de gal weg te spoelen.
Mijn glazen bol zegt ja.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
Ik had vandaag echt gigantische nadorst. Nog steeds. Zal ik ooit weer gehydrateerd raken
Heb je iets van isotonic ofzo?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:28 schreef Chloroform het volgende:
Ik had vandaag echt gigantische nadorst. Nog steeds. Zal ik ooit weer gehydrateerd raken
Thanks glazen bol :$quote:
Heb wel gin-tonic ahahahquote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je iets van isotonic ofzo?
Dat helpt vaak wel.
Ga dan maar slapen doeiquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja maar morgen vroeg op en daarna uit eten en filmpie.
waarom mangosap?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel gin-tonic ahahah
Nee drink gewoon water en mangosap
Waarom vraag je het dan.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja maar morgen vroeg op en daarna uit eten en filmpie.
Dat moet je kijken als je ergens door bent getraumatiseerd.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook al dagen Baby Shark in mijn hoofd, kutweek dit.
Vond het een goed idee om dat te kopen toen ik in de supermarkt stond met dorstquote:
Alle sap is toch gewoon frisdrank. Zit kaulo veel suiker in.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Mangosap is echt zo'n nietszeggend drankje, zal ik sap van een fruitsoort zijn of gewoon frisdrank, nou mmmmm weet het niet hoor, nog even een uurtje over nadenken, besluiteloos vocht is het.
heb je gezopen gisteren?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond het een goed idee om dat te kopen toen ik in de supermarkt stond met dorst
Gewoon doen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was geen vraag maar een hardop gedacht twijfelmomentje.
Ja. Ben deze vakantie weinig dagen nuchter geweest tot nu toequote:
Ja eigenlijk kun je beter gewoon altijd maar water drinken maar na twee volle glazen begint dat te klotsen in je buik en ga ik me irriteren aan de smaak of het ontbreken daarvan.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alle sap is toch gewoon frisdrank. Zit kaulo veel suiker in.
Doe je goedquote:Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Ben deze vakantie weinig dagen nuchter geweest tot nu toe
Bevalt het of heb je nu je momentje van spijt, schuldgevoel en wroeging?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ben ook wel tevredenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |