abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186579380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat jij jezelf wijsmaakt dat jij een onpartijdige observeerder bent, want dan hou je jezelf enorm voor de gek.
Hoe denk je dan over de Nobel-prijs voor Arafat, Rabin, Peres in 1994.
Toch een neutraal instituut van een neutraal land (Noorwegen).
De gemiddelde Nederlander (en ook de gemiddelde wereldburger) is meer anti-Israel dan ik.

Ik ben genuanceerd, net als de gemiddelde Nederlander:
Kijk naar enquete-resultaten, nota bene van het CIDI.

https://www.cidi.nl/wp-co(...)ttingCIDIenquete.pdf

[ Bericht 17% gewijzigd door Twentsche_Ros op 03-05-2019 07:38:17 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_186581879
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 19:02 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

https://nl.wikipedia.org/wiki/Nobelprijs_voor_de_Vrede

Dan zit Noorwegen er ook wel heel erg naast met zijn toekenning van de Nobelprijs voor de Vrede in 1993. Ik zal niet zeggen dat ik nu sta te juichen met deze toekenning. Maar jouw zwart-wit-stellingname is nu ook niet bepaald de main-stream-wereldmening als een degelijk en neutraal land als Noorwegen vindt dat meneer Arafat de Nobelprijs verdient.
Tel daarbij alle VN-resoluties die Israel toebedeeld krijgt, dan vind ik jouw fanatieke kritiek op een genuanceerd beeld van het Midden Oosten conflict nogal opmerkelijk.
Jij vindt het feit dat Arafat de Nobelprijs kreeg een reden om Arafat en zijn PLO top te vinden ipv dat je de Nobelprijs afserveert???????

Je weet dat Obama hem ook kreeg voor zijn huidskleur he, de man die ook als Dronebama bekend staat.

Het is juist bizar dat ministaat Israel 10 x zoveel VN resoluties krijgt terwijl landen als Syrie, Saudi-Arabie, China, Pakistan, UAE, Iran ed dat niet eens krijgen :')
Je weet dat landen als Saudi-Arabië erin zitten he?

Ik wist dat links makkelijk beïnvloedbaar en naïef was, maar zo makkelijk had ik niet verwacht.

https://www.washingtonexa(...)rite-on-human-rights

Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_186581892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 07:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Hoe denk je dan over de Nobel-prijs voor Arafat, Rabin, Peres in 1994.

Failliet van de Nobelprijs. Wat je ook zag toen Dronebama hem kreeg omdat hij half zwart is.
pi_186581913
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 00:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat jij jezelf wijsmaakt dat jij een onpartijdige observeerder bent, want dan hou je jezelf enorm voor de gek.
Dit. Die extreem-linkse wappie is echt gestoord als hij denkt dat hij onpartijdig is.

Hij loopt als een blinde kip achter de VN en de Nobelprijs aan _O-
pi_186601506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dit. Die extreem-linkse wappie is echt gestoord als hij denkt dat hij onpartijdig is.

Hij loopt als een blinde kip achter de VN en de Nobelprijs aan _O-
Extreem-links wappie. Op de mondiale schaal hoor ik tot de helft die het meest vóór Israel is. En waarschijnlijk ook wel tot het meest pro-Israel kwart. Hoe kun je mij dan een anti-Israel-extreem-links wappie vinden.
Bij de VN zijn veel landen met kritiek op Israel.
Dat zag ik in het CNN-filmpje.
Het waren er volgens mij 128. Dat is een overgrote meerderheid. Er worden nog geen 10 landen genoemd die een "questionable" reputatie hebben over de mensenrechten in hun eigen land. Dan blijven er altijd nog 118 andere landen over, waaronder Groot Brittannië en Frankrijk.

Vergelijkbaar voorbeeld:
In 1945 was de Sowjet Unie een vijand van nazi-Duitsland. Dan zeg je toch ook niet dat de Sowjet Unie géén kritiek op nazi-Duitsland mag hebben omdat de Sowjet Unie zelf ook de mensenrechten schendt.
Two wrongs don't make a right.
Maar wanneer ben je tevreden over iemands mening over Israel? Zoals ik al zei hebben de meeste mensen in mijn omgeving een genuanceerd beeld van het Midden Oosten. De mate waarin jij pro-Israel bent vertegenwoordigt volgens mij nog geen 1% van de wereldbevolking en nog geen 10% van de Nederlanders. Het komt op mij over als extreem en ik ben in real life nog niet tegengekomen die er zo over dacht. Ik zie ze op internetfora en op tv bij de PVV. En dat is het.
Ik zie hetzelfde fanatisme terug bij AFA en Antifa extremisten. Die vinden dat ieder ter rechterzijde van Groen Links zo'n beetje een nazi is.

Het onderschrijft maar weer eens de hoefijzertheorie. Zoek maar op Wikipedia.

Maar kort gezegd: Jij bent niet tevreden over mijn stellingname die tot het meest-pro-Israëlische kwart van Nederland. Je hoort 100% pro-Israel te zijn, en anders ben je een anti-semiet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Twentsche_Ros op 04-05-2019 10:04:44 ]
  zondag 5 mei 2019 @ 12:13:39 #156
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186624683
Staan ze er al?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186638041
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:19 schreef Nikonlover het volgende:
Op 5 mei een anti Israel demonstratie op de dam :') En dat terwijl er de dag ervoor op deze plek alle ellende is herdacht die oa de joden hebben moeten ondergaan.

Doe het aub ergens anders

Amsterdam :r :r :r :r :r
Volgens mij ben je op je wenken bediend.
Ik hoor iig niks over een demonstratie. Toch netjes van die mensen die kritiek hebben op Israel maar toch afzien van deze demonstratie. Waarschijnlijk is hen er alles aangelegen om vooral niet anti-semitisch over te komen. Zeker wanneer Nikonlover daar haar bezorgdheid over heeft geuit. Laat dit een voorbeeld zijn en laten we samen werken aan een nieuwe vrede.
Laten we deze handreiking van hen die kritisch zijn op Israel accepteren. Ze hebben immers hun goede wil getoond.
  zondag 5 mei 2019 @ 22:11:04 #158
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_186638545
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 21:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Volgens mij ben je op je wenken bediend.
Ik hoor iig niks over een demonstratie. Toch netjes van die mensen die kritiek hebben op Israel maar toch afzien van deze demonstratie. Waarschijnlijk is hen er alles aangelegen om vooral niet anti-semitisch over te komen. Zeker wanneer Nikonlover daar haar bezorgdheid over heeft geuit. Laat dit een voorbeeld zijn en laten we samen werken aan een nieuwe vrede.
Laten we deze handreiking van hen die kritisch zijn op Israel accepteren. Ze hebben immers hun goede wil getoond.
Waarschijnlijk zit de gemeente of politie hier achter. Dit zullen deze achterlijken echt niet zelf bedacht hebben.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_186638637
quote:
6s.gif Op zondag 5 mei 2019 22:11 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zit de gemeente of politie hier achter. Dit zullen deze achterlijken echt niet zelf bedacht hebben.
Bah, wat ben jij negatief!
Je bent toch op je wenken bediend? Ze (de mensen met kritiek op het bezettingsbeleid van Israel) hebben zich precies aan jouw richtlijnen gehouden. Sterker nog. Volgens mij zien ze helemaal af van een demonstratie. Ze zijn helemaal bang geworden om als anti-semitisch te worden beschouwd. Waarom denk je dat de gemeente of politie hier achter zit.
Zo ja, word je al weer op je wenken bediend. Want ik hoor altijd dat de officiële overheidsinstanties en mainstream media en politici zo anti Israel zijn. Dan is het al weer een meevaller. Uiteindelijk hebben de mensen met kritiek op Israel zich dus wel netjes gehouden aan de overheidsrichtlijnen mbt de bestrijding van het anti-semitisme.
Waarvoor hulde aan de mainstream politici. Een pluim voor hun stringente pro-Israel beleid en hun onnavolgbare ijver om het anti-semitisme te bestrijden.
Laten we hopen dat we deze vredelievende gestes overnemen en dat ook Israel en de fanatieke Pro-Israel-Activisten ook hun goede wil tonen, zodat we samen kunnen werken aan de weg naar vrede....
  maandag 6 mei 2019 @ 02:26:18 #160
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_186641490
quote:
6s.gif Op zondag 5 mei 2019 12:13 schreef Nikonlover het volgende:
Staan ze er al?
Volgens mij was het niet zo een succes , kan er op AT5 niks over vinden.
Ik ben inmiddels overleden
pi_186642786
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 02:26 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Volgens mij was het niet zo een succes , kan er op AT5 niks over vinden.
Ik zei al tegen Nikonlover. De demonstranten hebben de wens van Nikonlover ter harte genomen, om te voorkomen dat zij ten onrechte beschuldigd zouden worden van anti-semitisme.
pi_186643805
China gooit enorme aantallen moslims in interneringskampen. VN resoluties: 0
SA onthoofd mensen die de islam verlaten en homo's: VN resoluties: 0
Israel verplaatst een ambassade. VN resoluties: 10

Maar de VN is echt objectief hoor :')
pi_186643896
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:54 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Extreem-links wappie. Op de mondiale schaal hoor ik tot de helft die het meest vóór Israel is. En waarschijnlijk ook wel tot het meest pro-Israel kwart. Hoe kun je mij dan een anti-Israel-extreem-links wappie vinden.
Bij de VN zijn veel landen met kritiek op Israel.
Dat zag ik in het CNN-filmpje.
Het waren er volgens mij 128. Dat is een overgrote meerderheid. Er worden nog geen 10 landen genoemd die een "questionable" reputatie hebben over de mensenrechten in hun eigen land. Dan blijven er altijd nog 118 andere landen over, waaronder Groot Brittannië en Frankrijk.

Vergelijkbaar voorbeeld:
In 1945 was de Sowjet Unie een vijand van nazi-Duitsland. Dan zeg je toch ook niet dat de Sowjet Unie géén kritiek op nazi-Duitsland mag hebben omdat de Sowjet Unie zelf ook de mensenrechten schendt.
Two wrongs don't make a right.
Maar wanneer ben je tevreden over iemands mening over Israel? Zoals ik al zei hebben de meeste mensen in mijn omgeving een genuanceerd beeld van het Midden Oosten. De mate waarin jij pro-Israel bent vertegenwoordigt volgens mij nog geen 1% van de wereldbevolking en nog geen 10% van de Nederlanders. Het komt op mij over als extreem en ik ben in real life nog niet tegengekomen die er zo over dacht. Ik zie ze op internetfora en op tv bij de PVV. En dat is het.
Ik zie hetzelfde fanatisme terug bij AFA en Antifa extremisten. Die vinden dat ieder ter rechterzijde van Groen Links zo'n beetje een nazi is.

Het onderschrijft maar weer eens de hoefijzertheorie. Zoek maar op Wikipedia.

Maar kort gezegd: Jij bent niet tevreden over mijn stellingname die tot het meest-pro-Israëlische kwart van Nederland. Je hoort 100% pro-Israel te zijn, en anders ben je een anti-semiet.
Vind je het niet raar dan dat b.v. landen zoals Saudi Arabië kritiek op Israël hebben maar zelf een van de meest vreselijke landen zijn. Kritiek uiten over wat er nu gebeurd tussen Israël en de Palestijnen terwijl zij met hun bombardementencampagne al 80.000 kinderen in Jemen om het leven hebben gebracht. En dat in een paar jaar tijd. Maar daar hoor je niemand over.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_186644407
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:45 schreef De_Onnoembare het volgende:

pi_186644417
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 09:52 schreef HSG het volgende:

[..]

Vind je het niet raar dan dat b.v. landen zoals Saudi Arabië kritiek op Israël hebben maar zelf een van de meest vreselijke landen zijn. Kritiek uiten over wat er nu gebeurd tussen Israël en de Palestijnen terwijl zij met hun bombardementencampagne al 80.000 kinderen in Jemen om het leven hebben gebracht. En dat in een paar jaar tijd. Maar daar hoor je niemand over.
Dit is off topic.
Het ging om de demonstratie over de wandaden van Israel.
En die is niet doorgegaan. Dus probleem opgelost. Waarom nu weer verder zeuren.
De wandaden van Israel worden niet milder vanwege de wandaden van Saoedie Arabië.
Het is net zoiest als: We moeten niet zeuren over kanker, want Aids is ook heel erg.
Bovendien moet je bij kritiek op SA dan bij Trump en ons Koninklijk Huis zijn. Die maken wel eens vriendschapsbezoeken naar Saoedie Arabië.
pi_186644432
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

kan weg
pi_186644443
quote:

quote:

Wat zeur je nou?
De demonstratie ging toch niet door! De demonstranten hebben zie gehouden aan jouw eisen.
Wees blij. Bovendien worden de wandaden van Israel niet milder vanwege wandaden van anderen.
Het is net zoiets als: Kanker hebben is niet erg, want andere mensen hebben Aids.
pi_186644470
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dit is off topic.
Nee. Dit laat zien hoe extreem selectief en hypocriet dat gezeik over Israel is.

Met SA als voorzitter van de VN mensenrechtencommissie :')
pi_186645024
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:25 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dit is off topic.
Het ging om de demonstratie over de wandaden van Israel.
En die is niet doorgegaan. Dus probleem opgelost. Waarom nu weer verder zeuren.
De wandaden van Israel worden niet milder vanwege de wandaden van Saoedie Arabië.
Het is net zoiest als: We moeten niet zeuren over kanker, want Aids is ook heel erg.
Bovendien moet je bij kritiek op SA dan bij Trump en ons Koninklijk Huis zijn. Die maken wel eens vriendschapsbezoeken naar Saoedie Arabië.
Wat gewoon raar is dat mensen, die op de dam wilden demonstreren, nooit demonstreren tegen landen zoals SA aangezien die 100x erger zijn. Alsof die 80.000 kinderen hun niks doet.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_186645133
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:07 schreef HSG het volgende:

[..]

Wat gewoon raar is dat mensen, die op de dam wilden demonstreren, nooit demonstreren tegen landen zoals SA aangezien die 100x erger zijn. Alsof die 80.000 kinderen hun niks doet.
Dat zijn moslims en gezien het onheilige huwelijk tussen links en de islam is kritiek daarop verboten.
En islamofobisch.

:') :') :')
pi_186645144
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:07 schreef HSG het volgende:

[..]

Erger of niet erger is geen objectieve zaak.
We lopen niet allemaal 24/7 naast elkaar dus je hebt verschillende informatiebronnen en persoonlijke ervaringen.
Als je verdrietig bent omdat je kind kanker heeft, zeg je ook niet: Ach ja, andere mensen hebben aids.
Two wrongs don't make a right. Maar goed, nogmaals: de mensen die wouden demonstreren tegen Israel hebben de klacht ter harte genomen dat dit wellicht op 5 mei volgens sommigen als anti-semitisch zou kunnen worden geïnterpreteerd.
Laten we dat positieve nieuws in onze harten opslaan en deze begripvolle positieve en vredelievende geste beantwoorden met de bereidheid tot verdere dialoog die ons in staat stelt tot het verder bouwen aan de stad van vrede.
Sjaloom!
pi_186645176
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:13 schreef Twentsche_Ros het volgende:
wouden
:')
quote:
positieve nieuws
harten
begripvolle positieve en vredelievende geste aan de stad van vrede.
Sjaloom!
:') :') :') :')
pi_186645257
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:13 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Dat zijn moslims en gezien het onheilige huwelijk tussen links en de islam is kritiek daarop verboten.
En islamofobisch.

:') :') :')

Als je dit ziet kan ik me wel voorstellen dat mensen moeite hebben met Trump.
Hoe is het mogelijk dat Trump zo'n misdadig regime als dat van Saoedie Arabië met een bezoek vereert.
Dus ik snap niet waarom je zo'n hekel hebt aan mensen die tegen Trump demonstreren.
En dat ze vegan zijn (en jij blijkbaar niet) is ook een voordeel, want zo heb jij goedkoper vlees (minder vraag bij gelijk aanbod).

O ja en dan: Allahoe Akbar.
Allahoe Akbar is net zoiets als "Grote God", en dat zegt menigeen ook wel eens (ook agnosten en atheïsten).
Dat betekent niet automatisch dat je iets verkeerds van plan bent.
pi_186645284
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:21 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als je dit ziet kan ik me wel voorstellen dat mensen moeite hebben met Trump.
Hoe is het mogelijk dat Trump zo'n misdadig regime als dat van Saoedie Arabië met een bezoek vereert.
Dus ik snap niet waarom je zo'n hekel hebt aan mensen die tegen Trump demonstreren.
En dat ze vegan zijn (en jij blijkbaar niet) is ook een voordeel, want zo heb jij goedkoper vlees (minder vraag bij gelijk aanbod).

O ja en dan: Allahoe Akbar.
Allahoe Akbar is net zoiets als "Grote God", en dat zegt menigeen ook wel eens (ook agnosten en atheïsten).
Dat betekent niet automatisch dat je iets verkeerds van plan bent.
:') :')
Ben je echt zo naïef of loop je te trollen? Dit is op een azaanmanier gezongen, als een nasheed: 100% islamitisch. Je weet wel, die religie die homo's dood wenst, vrouwen de helft van de erfenis geeft, vrouwen verplicht hun haren te bedekken, te luisteren naar hun man en die geslagen mogen worden volgens diezelfde religie.
pi_186645450
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 11:23 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

:') :')
Ben je echt zo naïef of loop je te trollen? Dit is op een azaanmanier gezongen, als een nasheed: 100% islamitisch. Je weet wel, die religie die homo's dood wenst, vrouwen de helft van de erfenis geeft, vrouwen verplicht hun haren te bedekken, te luisteren naar hun man en die geslagen mogen worden volgens diezelfde religie.
Sommige moslims zijn anti-semitisch en anti-homo.
Sommige Christenen ook.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')