volgens mij kwam children of bodom ofzo, wil die wel zienquote:
Volgens mij kwam die ook op Graspop.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij kwam children of bodom ofzo, wil die wel zien
ik wil gewoon iets met metal![]()
wat doe jij als ze optreden, ook gewoon stil staan en niks eigenlijk verder toch
graspop is uitverkocht, en te duur.. en ok misschienquote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die ook op Graspop.
Nee joh, keihard rammen in de pit
geniet er vanquote:Op donderdag 25 april 2019 21:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja 9 en 12% dus vond wel goed zo anders krijg ik zin in meer.
mwa, 4 dagen prima muziek, eigenlijk een koopje.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:31 schreef Crack_ het volgende:
graspop is uitverkocht, en te duur.. en ok misschien
lekker manquote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja.
Muifel triple en een of ander op wiskyvat gerijpt ding.
dat klopt wel, als je alles wil zien en blabla. En heb niet echt mensen waarbij ik me super op mn gemak voel om daarnaar toe te gaan dus dan is vier dagen ook wel heel langquote:Op donderdag 25 april 2019 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
mwa, 4 dagen prima muziek, eigenlijk een koopje.
Succes
Ga je toch met HAPEELCEquote:Op donderdag 25 april 2019 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat klopt wel, als je alles wil zien en blabla. En heb niet echt mensen waarbij ik me super op mn gemak voel om daarnaar toe te gaan dus dan is vier dagen ook wel heel langwil gewoon één dagje
uhu iemand die ik nooit heb gezien ga ik me echt meteen super gemakkelijk bij voelenquote:
zo is hansquote:Op donderdag 25 april 2019 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu iemand die ik nooit heb gezien ga ik me echt meteen super gemakkelijk bij voelen
maar dit zou impliceren dat ik ooit een vriendin zou hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
SEX / Aftrekken terwijl je schoonmoeder toekijkt
@:hplc
Dealquote:Op donderdag 25 april 2019 22:02 schreef Crack_ het volgende:
als ik een dag ga naar iets waar hansje ook gaat dan kom ik wel hoi zeggen
hoe is jouw moeder?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
en dan samen in een hoekje stilletjes luisteren naar LKJALAKJWLKAJLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?quote:
Goed puntquote:Op donderdag 25 april 2019 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dit zou impliceren dat ik ooit een vriendin zou hebben
Wel lief, hoezoquote:
Lekker he, vakantiequote:
Lijkt me enigquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan samen in een hoekje stilletjes luisteren naar LKJALAKJWLKAJLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?
Damnquote:Op donderdag 25 april 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik geen een zelfsquote:Op donderdag 25 april 2019 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ken niet zoveel moeders waarbij dat een goed plan zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |