het liep er zo uitquote:Op donderdag 25 april 2019 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
dat ze nog wat kon zeggen met haar mond vol
KEIHARD WEEKEND JAAAAAAquote:
Lijkt me zo awkard, zit je vrouwtje te hupsen op stabiele Bubba en zelf moet je het doen met likken aan een koortsig smetkruis.quote:
is fortarock leuk, ben je daar wel eens geweestquote:Op donderdag 25 april 2019 21:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch mooi dat je drie jaartjes eerder dan de rest van Nederland met pensioen kan.
heb een koekje nuquote:Op donderdag 25 april 2019 21:21 schreef Crack_ het volgende:
Hier ben ik weerhoe gaat het, heeft iedereen al gegeten
Zou kunnen, nooit geweest.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is fortarock leuk, ben je daar wel eens geweest
volgens mij kwam children of bodom ofzo, wil die wel zienquote:
Volgens mij kwam die ook op Graspop.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij kwam children of bodom ofzo, wil die wel zien
ik wil gewoon iets met metal![]()
wat doe jij als ze optreden, ook gewoon stil staan en niks eigenlijk verder toch
graspop is uitverkocht, en te duur.. en ok misschienquote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die ook op Graspop.
Nee joh, keihard rammen in de pit
geniet er vanquote:Op donderdag 25 april 2019 21:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja 9 en 12% dus vond wel goed zo anders krijg ik zin in meer.
mwa, 4 dagen prima muziek, eigenlijk een koopje.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:31 schreef Crack_ het volgende:
graspop is uitverkocht, en te duur.. en ok misschien
lekker manquote:Op donderdag 25 april 2019 21:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja.
Muifel triple en een of ander op wiskyvat gerijpt ding.
dat klopt wel, als je alles wil zien en blabla. En heb niet echt mensen waarbij ik me super op mn gemak voel om daarnaar toe te gaan dus dan is vier dagen ook wel heel langquote:Op donderdag 25 april 2019 21:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
mwa, 4 dagen prima muziek, eigenlijk een koopje.
Succes
Ga je toch met HAPEELCEquote:Op donderdag 25 april 2019 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat klopt wel, als je alles wil zien en blabla. En heb niet echt mensen waarbij ik me super op mn gemak voel om daarnaar toe te gaan dus dan is vier dagen ook wel heel langwil gewoon één dagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |