wtfquote:Op donderdag 25 april 2019 19:28 schreef Crack_ het volgende:
ik heb een collega op het werk die volgende week zn laatste dag heeft en hij wil dat ik daarom seks met hem ga hebben![]()
en dit is serieus en hij is echt bloedje irritant en randje van metoo. GO THE FUCK AWAY
ik weet wel waarom annie darmkrampen had de vorige keerquote:Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jouw baas zal wel mailen naar de afdeling van:
Hallo collega's,
Annie gaat binnenkort beginnen aan een nieuwe uitdaging. Zullen we haar met z'n allen darmkrampen bezorgen?
M.v.g.
Jan
jawel, maarr ik wil dat zelf niet denk ik? Ben wel beetje zo'n eitje dat ik mezelf in dit soort dingen gewoon klein maak en dan 'hij bedoelt t niet verkeerd' 'hij is toch over een week weg' 'had je eerder maar moeten zeggen dat je dit niet wilde' blablablaquote:Op donderdag 25 april 2019 19:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wtfkun je niet bij je werkgever aangeven?
Wel hoor, ik heb iemand aangerand op het personeelsfeestquote:Op donderdag 25 april 2019 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
vrouwen hebben nooit dit soort verzoekjes
oh jeetje, heeft ie dit al gemeld bij je baas?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel hoor, ik heb iemand aangerand op het personeelsfeestkan gewoon
Denk je dat hij op zoek is naar een piemel?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:37 schreef Crack_ het volgende:
en misschien wil der_manski helemaal geen vrouw
zijn eigen. onder al die vetrollen.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat hij op zoek is naar een piemel?
klopt, daarom ben ik wel geinteresseerd in jou omdat je geen tieten hebtquote:Op donderdag 25 april 2019 19:37 schreef Crack_ het volgende:
en misschien wil der_manski helemaal geen vrouw
nee, hij voegde me toe op instaquote:Op donderdag 25 april 2019 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh jeetje, heeft ie dit al gemeld bij je baas?
is dat je crush?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, hij voegde me toe op insta
deze wereld is geweldig
of gewoon niks, zoals bij black mirror (of poppen)quote:Op donderdag 25 april 2019 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat hij op zoek is naar een piemel?
quote:Op donderdag 25 april 2019 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klopt, daarom ben ik wel geinteresseerd in jou omdat je geen tieten hebt
denk dat veel vrouwen dit hebben, heb ook al van veel vriendinnen dit soort shit gehoord. mjah, wel beter dat hij volgende week dan weg is iigquote:Op donderdag 25 april 2019 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel, maarr ik wil dat zelf niet denk ik? Ben wel beetje zo'n eitje dat ik mezelf in dit soort dingen gewoon klein maak en dan 'hij bedoelt t niet verkeerd' 'hij is toch over een week weg' 'had je eerder maar moeten zeggen dat je dit niet wilde' blablabladus nvm
nou neuken dan maarquote:Op donderdag 25 april 2019 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel maar vind het ook wel leuk hoor. Standaard vind ik saai en ook bijna altijd nep overkomen, liever echt
ik hou wel van kinder creamquote:Op donderdag 25 april 2019 19:41 schreef Crack_ het volgende:
'een revolutie in de wereld van ijs - KINDER ICE CREAM'
?!
ja denk ik ook. En fout is natuurlijk dat zij denken dat ze niks verkeerd doen en dat wij (of ik dus) dat toe laat maarjaquote:Op donderdag 25 april 2019 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
denk dat veel vrouwen dit hebben, heb ook al van veel vriendinnen dit soort shit gehoord. mjah, wel beter dat hij volgende week dan weg is iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |