Ergens doe ik dat nooit, maar ja. Succesquote:Op donderdag 25 april 2019 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat zou ik dus echt doen met gekookte aardappelsik ga voor mn stamppotje
Wat ga je in Ierland doen? en ga je gewoon naar Dublin?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Omdat ik niks anders in mijn leven heb
kierkegaard zei ooit dat sommige dingen zo diep en persoonlijk zijn dat ze enkel in een grap kunnen worden besproken ...quote:
Kierkegaard wilde ook dat mensen zelf de waarde van zijn schrijven voor zichzelf zouden bepalen.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kierkegaard zei ooit dat sommige dingen zo diep en persoonlijk zijn dat ze enkel in een grap kunnen worden besproken ...
ik word nu vast uitgelachen, maar via internet is daar elk jaar een paar keer een meeting van roodharigenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat ga je in Ierland doen? en ga je gewoon naar Dublin?
hou je smoel rooiequote:Op donderdag 25 april 2019 19:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ALS JE IEMAND QUOTE SPREEK JE DIE PERSOON TOCH DIRECT AAN ACHTERLIJKE ZEESOPPER
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 25 april 2019 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik word nu vast uitgelachen, maar via internet is daar elk jaar een paar keer een meeting van roodharigenDaar ga ik dus heen.
why nutquote:Op donderdag 25 april 2019 19:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ergens doe ik dat nooit, maar ja. Succes
waarom quote je mij in dit bericht? snap niet wat deze opmerking met mijn post te maken heeft ;squote:Op donderdag 25 april 2019 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kierkegaard wilde ook dat mensen zelf de waarde van zijn schrijven voor zichzelf zouden bepalen.
Nee hoor, ik hou van je zoals je bent.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik word nu vast uitgelachen, maar via internet is daar elk jaar een paar keer een meeting van roodharigenDaar ga ik dus heen.
ik zeg ook wel eens watquote:Op donderdag 25 april 2019 19:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kierkegaard zei ooit dat sommige dingen zo diep en persoonlijk zijn dat ze enkel in een grap kunnen worden besproken ...
Dat Kierkegaard parafraseren tegenover een ander een beetje vreemd is.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom quote je mij in dit bericht? snap niet wat deze opmerking met mijn post te maken heeft ;s
gelukkig ben jij het zonnetje in huis niet want dan zou de aarde rondom jou draaien hahaquote:Op donderdag 25 april 2019 19:05 schreef Cronometer het volgende:
YOU BOTH ARE FUGLY
daar draait t om.
ik herinner me alles wat je zei, ieder woord, en hoe de zon scheen over je haar, hoe die paraplu van het nabijgelegen terras over het strand denderde en ons bijna raakte, je ontweek hem nog terloops, zoals kleine kinderen de bezorgde blikken van hun moeders ontwijken, ravottend op de schommel, onbewust van het lijden dat in mensenharten huistquote:
Heb je hier lang over na moeten denken?quote:Op donderdag 25 april 2019 19:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig ben jij het zonnetje in huis niet want dan zou de aarde rondom jou draaien haha
je kunt toch de posttijden zien of nietquote:Op donderdag 25 april 2019 19:08 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je hier lang over na moeten denken?
zeg toch niet dat ze het daar mee eens moet zijn, het is net zoals ik in een alledaags gesprek zeg "yo ritchie zei gister dat ammi 5 eu duurder is bij de miss", ik gooi slechts een balletje op, "food for thought" zoals de anglofonen dat noemenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat Kierkegaard parafraseren tegenover een ander een beetje vreemd is.
Jouw posts boeien niet zo ver.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt toch de posttijden zien of niet
moet ik dit echt allemaal lezenquote:Op donderdag 25 april 2019 19:08 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik herinner me alles wat je zei, ieder woord, en hoe de zon scheen over je haar, hoe die paraplu van het nabijgelegen terras over het strand denderde en ons bijna raakte, je ontweek hem nog terloops, zoals kleine kinderen de bezorgde blikken van hun moeders ontwijken, ravottend op de schommel, onbewust van het lijden dat in mensenharten huist
Ik vind dat best gaaf, wist niet dat je zo'n fanatiekeling was.quote:Op donderdag 25 april 2019 19:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |