uhu iemand die ik nooit heb gezien ga ik me echt meteen super gemakkelijk bij voelenquote:
zo is hansquote:Op donderdag 25 april 2019 21:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uhu iemand die ik nooit heb gezien ga ik me echt meteen super gemakkelijk bij voelen
maar dit zou impliceren dat ik ooit een vriendin zou hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
SEX / Aftrekken terwijl je schoonmoeder toekijkt
@:hplc
Dealquote:Op donderdag 25 april 2019 22:02 schreef Crack_ het volgende:
als ik een dag ga naar iets waar hansje ook gaat dan kom ik wel hoi zeggen
hoe is jouw moeder?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
en dan samen in een hoekje stilletjes luisteren naar LKJALAKJWLKAJLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?quote:
Goed puntquote:Op donderdag 25 april 2019 22:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar dit zou impliceren dat ik ooit een vriendin zou hebben
Wel lief, hoezoquote:
Lekker he, vakantiequote:
Lijkt me enigquote:Op donderdag 25 april 2019 22:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan samen in een hoekje stilletjes luisteren naar LKJALAKJWLKAJLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?
Damnquote:Op donderdag 25 april 2019 22:01 schreef Chloroform het volgende:
Ik geen een zelfsquote:Op donderdag 25 april 2019 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ken niet zoveel moeders waarbij dat een goed plan zou zijn
Nicequote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk.
3 games al uitgespeeld. :$
hahaha ja, goed verhaal manquote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een schoonmoeder gehad die me dronken probeerde te voeren teneinde in mijn broekje te komen, gelukkig heb ik een titanium ruggengraat
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel eens een schoonmoeder gehad die me dronken probeerde te voeren teneinde in mijn broekje te komen, gelukkig heb ik een titanium ruggengraat
Vertel me meer.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |