abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 25 april 2019 @ 20:07:50 #71
368283 ato
pi_186423510
Als je alles zo hoort denk je ' er kan nu niets meer fout gaan?'
Life can be a bitch, so like it..
pi_186423559
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:48 schreef maresc het volgende:
Er staat een interessant interview met Cornald Maas online, over de keuze voor Arcade, dat het nummer al in november binnen was bij de commissie, de whatsappgroep van de commissie, andere grote landelijke namen die dit jaar blijkbaar in beeld waren, hoe iedereen bij Avrotros nu keihard z'n best doet voor Arcade, Cornald zegt dat de staging goed gaat worden, kortom: ik zou even gaan luisteren! Het interview begint op 20:00 en is hier te luisteren: https://soundcloud.com/so(...)rmuziek-uit-portugal
Leuk interview inderdaad! Thanks! Ik moet stiekem wel lachen aangezien dit het zoveelste interview is waar je op de achtergrond de Poolse dames van Tulia hoort blaten!
pi_186423580
Ik ben er dit jaar eerder bang voor dat het underwhelming wordt :@ en misschien stiekem een beetje over hoe Duncan overkomt bij close-ups.
pi_186423619
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Zoals bijna iedereen die het een beetje serieus neemt, toch? Kan me niet herinneren (maar mss al vergeten heur, ik vergeet nog weleens wat :@ ) dat Douwe of Og3ne of Anouk etc wel al dingen prijsgaven vantevoren over de staging. En ze zullen er (bijna) allemaal op gebrand zijn geweest het zo goed mogelijk in beeld te laten komen de laatste jaren, anders kan je net zo goed niet meedoen.

Maar ik snap wel wat je bedoelt, tis sowieso heel fijn om te horen dat hij het zo bloedserieus neemt. Al heb ik bij hem geen seconde het tegendeel gedacht, tis altijd weer fijn het bevestigd te krijgen.

Ook zo veel zin an! *O* w/ O+

Cee niet lezen onderstaande spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gezien de clip die ook uit zijn hoofd kwam en echt álles tot nu toe wat ie doet en zegt heb ik nul - echt núl - zenuwen over de staging dit jaar. En dat is echt zo relaxed deze weken! :D
Oh daar heb je ook gelijk in hoor. :Y
Het verschil is dat Duncan ook een ijzersterk lied heeft, en de rest, buiten Anouk, niet zo.
Hoewel Anouk ook hoger kon eindigen met een betere staging.

Het is ook meer een gevoel dat ik heb hoor.
En dat is inderdaad heel relaxed. :)
pi_186423624
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:26 schreef Greys het volgende:

[..]

_O-

Ja-aa. Eens. Uiteraard. Want ik wil hem ook helemaal alleeeeenig in die lichtstraal in het donkere water.

Maar ALS ze dan per se andere mensen op het podium willen zetten dan in godsnaam niet zo'n kneuzerig slechtgekleed achtergrondkoortje (looking at you, Trijn, Fransesco en veeeeele anderen..) maar dan maar als schaduw zoals in de clip. Als het dan echt moet.
Ik vond het mooie zoals de achtergrondzangers heel even in de verte in beeld kwamen bij Birds. Precies op het goede moment, op het moment dat zij ook echt iets toevoegden aan het geheel. Zo'n momentje is er ook vast voor Arcade te bedenken.
pi_186423628
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:54 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Die hadden Jan wijsgemaakt dat hij creative director was. :')
Dit is ook gewoon helemaal niet waar he, dat hij dat is _O- hij heeft er gewoon niets mee te maken hahaha
pi_186423690
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef Em31 het volgende:
Ik ben er dit jaar eerder bang voor dat het underwhelming wordt :@ en misschien stiekem een beetje over hoe Duncan overkomt bij close-ups.
Ook underwhelming zal geen drama zijn, want dan doet het in ieder geval geen afbreuk aan het nummer. Maar het kan wel een probleempje worden als andere favorieten met killer stagings gaan komen.
Wat dat betreft hoop ik wel echt op een wow-gevoel van de staging; dat er echt een sfeer wordt neergezet.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186423759
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:11 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dit is ook gewoon helemaal niet waar he, dat hij dat is _O- hij heeft er gewoon niets mee te maken hahaha
‘Ga jij maar een DJ zoeken, Jan.’ gniffelde de commissie tijdens het intoetsen van Duncans nummer.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2019 @ 20:16:38 #79
163650 Greys
pi_186423760
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:11 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Oh daar heb je ook gelijk in hoor. :Y
Het verschil is dat Duncan ook een ijzersterk lied heeft, en de rest, buiten Anouk, niet zo.
Hoewel Anouk ook hoger kon eindigen met een betere staging.

Het is ook meer een gevoel dat ik heb hoor.
En dat is inderdaad heel relaxed. :)
Ja tis echt fijn he, een keer een jaar zonder stress. Mijn bloeddruk is dól op Duncan. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186423796
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:13 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ook underwhelming zal geen drama zijn, want dan doet het in ieder geval geen afbreuk aan het nummer. Maar het kan wel een probleempje worden als andere favorieten met killer stagings gaan komen.
Wat dat betreft hoop ik wel echt op een wow-gevoel van de staging; dat er echt een sfeer wordt neergezet.
Dat is waar :Y Het is geen Scream, waar de staging het nummer beter moet maken.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2019 @ 20:22:16 #81
163650 Greys
pi_186423891
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:09 schreef Em31 het volgende:
Ik ben er dit jaar eerder bang voor dat het underwhelming wordt :@ en misschien stiekem een beetje over hoe Duncan overkomt bij close-ups.
Ik denk dat 'underwhelming' staging in combinatie met dit lied juist uitmondt in kippenvel en overwhelming totaalpakket. Beetje Salvadoriaans. Hoe een staging die totaal niet afleidt van het lied en de zanger ineens 100% kan zijn.

Nou denk ik zelf nog steeds dat bij Duncan qua staging er heel goed gewerkt zal worden met licht en donker en die lichtstraal-onder-water. Ik ben niet bang voor underwhelming, want al zet je Duncan in één spotlight op een verder donker podium is het al chilling mits de camerabeelden goed zijn. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 25 april 2019 @ 20:25:03 #83
368283 ato
pi_186423962
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:16 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

‘Ga jij maar een DJ zoeken, Jan.’ gniffelde de commissie tijdens het intoetsen van Duncans nummer.
_O-
Life can be a bitch, so like it..
pi_186424033
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat 'underwhelming' staging in combinatie met dit lied juist uitmondt in kippenvel en overwhelming totaalpakket. Beetje Salvadoriaans. Hoe een staging die totaal niet afleidt van het lied en de zanger ineens 100% kan zijn.

Nou denk ik zelf nog steeds dat bij Duncan qua staging er heel goed gewerkt zal worden met licht en donker en die lichtstraal-onder-water. Ik ben niet bang voor underwhelming, want al zet je Duncan in één spotlight op een verder donker podium is het al chilling mits de camerabeelden goed zijn. O+
Ja wat jij beschrijft zou top zijn, dat zie ik zeker ook niet als underwhelming. CATS was bijvoorbeeld ook best simpel eigenlijk, maar als totaalpakket helemaal perfect. Zoiets hoop ik nu ook.

Underwhelming bedoel ik misschien meer een staging zoals Anouk, maar dat verwacht ik ook weer helemaal niet nu, dus waarschijnlijk zorgen om niets :P
pi_186424293
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:16 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

‘Ga jij maar een DJ zoeken, Jan.’ gniffelde de commissie tijdens het intoetsen van Duncans nummer.
Als dit klopt, dan is het echt hilarisch :D
Jan lekker het idee geven dat hij wat te doen heeft, en ondertussen heeft hij niets te bepalen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_186424345
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat 'underwhelming' staging in combinatie met dit lied juist uitmondt in kippenvel en overwhelming totaalpakket. Beetje Salvadoriaans. Hoe een staging die totaal niet afleidt van het lied en de zanger ineens 100% kan zijn.

Nou denk ik zelf nog steeds dat bij Duncan qua staging er heel goed gewerkt zal worden met licht en donker en die lichtstraal-onder-water. Ik ben niet bang voor underwhelming, want al zet je Duncan in één spotlight op een verder donker podium is het al chilling mits de camerabeelden goed zijn. O+
Ik bedoel met underwhelming ook niet dat ik bang ben dat het een simpele act wordt, want daar hoop ik juist op. ;)
Ik bedoel meer underwhelming in de zin van dat de camera angles en het licht e.d. de sfeer niet goed neerzetten. En dat er ergens misschien toch een soort Jamala-boom momentje of een Salvador luchtgitaar momentje (ook echt zo'n kippenvelmoment) mist.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter donderdag 25 april 2019 @ 20:46:04 #87
87554 Cee
Welluk?
pi_186424510
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat wil iedereen natuurlijk.
(Oké behalve Trijn. :+ )

Maar hij klonk bij EIC al alsof alles voor de act/staging al helemaal uitgedacht was. :Y Toch, Cee? Dat hij het had bedacht en dat ze het daarna met een heel team hadden uitgewerkt.

Ik zit het interview terug te luisteren en hij zegt echt dat hij hem zelf heeft bedacht en heeft uitgewerkt met het team, dus het is kant en klaar, af, strikje er omheen en nu nog naar behoren uitvoeren. O+
Ilse en Paul Bellaart hebben Duncan’s idee van de clip mee uitgedacht dus het lijkt me alleen logisch dat dit echt doorvertaald wordt naar het podium, aangezien Ilse ook met de clip heeft bemoeid en deze voor het ESF eigenlijk ondergeschikt is aan de staging.
pi_186424578
ik hoop dat alles al af is; de camera angles etc. Dat het vanaf de eerste repetitie staat en meteen zijn favoriete rol bevestigd en er geen twijfel gezaaid kan worden.

Wat ik niet hoop is dat de staging er staat maar er daar nog gewerkt moet worden aan wanneer hij precies in de camera moet kijken. Dan krijg je weer die verhalen van 'nederland slecht voorbereid, geen act etc'

nee, hij moet er vanaf de allereerste repetitie staan om de concurrenten ook maar niet het minste idee te geven dat er misschien nog iets te halen valt.
  donderdag 25 april 2019 @ 20:56:11 #90
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_186424830
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:48 schreef drxanax het volgende:
ik hoop dat alles al af is; de camera angles etc. Dat het vanaf de eerste repetitie staat en meteen zijn favoriete rol bevestigd en er geen twijfel gezaaid kan worden.

Wat ik niet hoop is dat de staging er staat maar er daar nog gewerkt moet worden aan wanneer hij precies in de camera moet kijken. Dan krijg je weer die verhalen van 'nederland slecht voorbereid, geen act etc'

nee, hij moet er vanaf de allereerste repetitie staan om de concurrenten ook maar niet het minste idee te geven dat er misschien nog iets te halen valt.
breath in breath out
wydychać oddech
выдохнуть
nəfəs nəfəs alır
expirer son souffle
nifs 'il barra n-nifs
atmen aus
:O
... en huiver mee
pi_186425116
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:48 schreef drxanax het volgende:
ik hoop dat alles al af is; de camera angles etc. Dat het vanaf de eerste repetitie staat en meteen zijn favoriete rol bevestigd en er geen twijfel gezaaid kan worden.

Wat ik niet hoop is dat de staging er staat maar er daar nog gewerkt moet worden aan wanneer hij precies in de camera moet kijken. Dan krijg je weer die verhalen van 'nederland slecht voorbereid, geen act etc'

nee, hij moet er vanaf de allereerste repetitie staan om de concurrenten ook maar niet het minste idee te geven dat er misschien nog iets te halen valt.
Het is een liedjesfestijn, geen WK voetbal. De andere artiesten gaan ook gewoon hun nummer zo goed mogelijk brengen, en dan zien ze wel.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:13:27 #92
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186425394
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:52 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Duncan was vandaag ook bij Veronica Inside, daar hoorde hij voor het eerst van Jan Uriot. Hij moet hard lachen want 'Hij had nog nooit ergens gezegd dat ie homo was'.
Was dat voor of na de ruzie tussen Giel en Rick?
:o)
  Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 21:16:40 #93
109131 crew  sportfreak
pi_186425516
quote:
11s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:13 schreef Dave het volgende:

[..]

Was dat voor of na de ruzie tussen Giel en Rick?
Ehm, dat was gisteren toch? Vandaag zat Wilfred er gewoon weer.
  donderdag 25 april 2019 @ 21:17:34 #94
2681 Dave
Aardig op drave
pi_186425542
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:16 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Ehm, dat was gisteren toch? Vandaag zat Wilfred er gewoon weer.
Oh (sorry), dan was het er dus na. :+
:o)
pi_186425616
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 18:36 schreef iBenny het volgende:

[..]

Wow! Een voorbereide act.

Trijntje, kijk je mee?
Trijntje hoeft niet mee te luisteren, want zij mag NOOIT meer }:|
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186426229
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:18 schreef Mandy040986 het volgende:
‘Er ligt nog een jurk van Trijntje ergens’ _O-

Over z’n outfit. _O-
_O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186426273
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:20 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Trijntje hoeft niet mee te luisteren, want zij mag NOOIT meer }:|
Zelf zei ze laatst ‘zeg nooit nooit’ over een tweede deelname :{
pi_186426365
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:31 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Yes.

Hij wil zich volledig focussen op de voorbereiding. Hij wilde niet zeggen of de act hetzelfde thema heeft als de clip. Hij wil daar ook echt aan de slag met zijn act, samen met zijn team. Hij had het over camera angles en zo.

En hij zei dat het echt mooi wordt.
OH WAUW, we’ve got the gold O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186426393
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 21:44 schreef Em31 het volgende:

[..]

Zelf zei ze laatst ‘zeg nooit nooit’ over een tweede deelname :{
NEE
NEIN
NO
NON
NJET
:(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186426657
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 19:50 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar als ik dan weer lees dat het nummer in november al bekend was denk ik wel weer, WAAROM ging Jan in januari nog eens roepen dat hij een dj wil :') :') :')
Misschien wist Jan nog van niks, misschien hadden ze hem nog niet ingelicht..? Maar dat zal wel niet hè :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_186426715
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:00 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Misschien wist Jan nog van niks, misschien hadden ze hem nog niet ingelicht..? Maar dat zal wel niet hè :P
Misschien heeft Jan de groepsapp op dempen staan
  ESF Reporter donderdag 25 april 2019 @ 22:12:34 #102
87554 Cee
Welluk?
pi_186426993
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2019 @ 22:15:43 #103
163650 Greys
pi_186427073
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 22:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

Misschien heeft Jan de groepsapp op dempen staan
Gieren _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 april 2019 @ 22:17:39 #104
163650 Greys
pi_186427112
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:48 schreef drxanax het volgende:
ik hoop dat alles al af is; de camera angles etc. Dat het vanaf de eerste repetitie staat en meteen zijn favoriete rol bevestigd en er geen twijfel gezaaid kan worden.

Wat ik niet hoop is dat de staging er staat maar er daar nog gewerkt moet worden aan wanneer hij precies in de camera moet kijken. Dan krijg je weer die verhalen van 'nederland slecht voorbereid, geen act etc'

nee, hij moet er vanaf de allereerste repetitie staan om de concurrenten ook maar niet het minste idee te geven dat er misschien nog iets te halen valt.
Maar daarbij ben je ook afhankelijk van de mensen in Tel Aviv nu en de stand-ins. Tis niet erg als er tijdens de eerste repetities nog wat dingen en blikken bijgeschaafd moet worden. Dat hebben ze dan wrs allemaal, alle artiesten. Daarvoor zijn er zo veel repetities. Het staat niet vanaf de eerste seconde, er zijn altijd nog wel wat dingetjes. Je ziet het namelijk pas écht op het moment dat de echte artiest er staat ipv de stand-in, zijn blikken, zijn gevoel, zijn alles. Op basis daarvan maken ze het af. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186427199
https://www.nporadio5.nl/(...)-2019-live-in-de-max

Dit klinkt toch wel heel erg goed. w/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')