Ik vind Jaime en Cersei echt bizar goed geschreven. Als losse karakters maar ook de relatie die ze hebben.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:55 schreef Harvest89 het volgende:
Wie vinden jullie het best geschreven personage?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Het_Liegebeest op 26-04-2019 18:18:50 ]
Cersei is inderdaad goed geschreven. Ik sta er niet snel bij stil maar dat komt omdat ik een ontzettende hekel aan haar heb, al vanaf seizoen 1.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:05 schreef Mollio het volgende:
[..]
Ik vind Jaime en Cersei echt bizar goed geschreven. Als losse karakters maar ook de relatie die ze hebben.
Daarnaast ben ik erg fan van Sandor Clegane en Beric Dondarrion!
Klopt, the Hound komt veel minder vaak naar voren nu. Maar wat ik er juist weer interessant aan vindt is dat hij zoekende was naar wat zijn eigen 'rol' in de wereld is, zodoende uiteindelijk bij een gelovige groep komt en zich uiteindelijk bij the brotherhood aansluit. En misschien nu zelfs the lord of light aanbid, het vuur, wat juist zijn grootste angst en tegenstander is/was in zijn leven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cersei is inderdaad goed geschreven. Ik sta er niet snel bij stil maar dat komt omdat ik een ontzettende hekel aan haar heb, al vanaf seizoen 1.
The Hound is een baas, maar vanaf hij bij the brotherhood zit vind ik zijn verhaallijn maar saai geworden.
Die dame die ook in Iron Fist speelt vind ik wel zo hot, niet normaalquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:10 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Fapperdefap, beter dan Maisie Williams in ieder geval
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die dame die ook in Iron Fist speelt vind ik wel zo hot, niet normaal
Ehh, ja, maar nu zijn ze allemaal samen op hetzelfde moment, dus dan zie je wel dat Arya meer jaren erbij heeft dan little Sam (vind ik)quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:01 schreef Mollio het volgende:
Over de verloop van tijd mbt tot de seizoenen: de gebeurtenissen van verschillende situaties zie je niet per se in chronologische volgorde. Het kan zijn dat je in een seizoen een verhaallijn ziet die bijvoorbeeld een jaar duurt in het verhaal, en tegelijkertijd een verhaallijn ziet die maar een paar dagen duurt. Het kan best zijn dat het door de seizoenen heen ook zo loopt, en kan je alleen maar in tijd tellen als je personages samen in scenes ziet.
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu het weekend is mag episode 3 wel uit lekken.
Hoezo? Eerder is beter. Sowieso is een serietje kijken in het weekend altijd lekkerder dan op maandag.quote:
Omdat die leaks vaak uitkomen in slechtere kwaliteit en je dan nog langer moet wachten op de volgende episodequote:Op vrijdag 26 april 2019 19:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoezo? Eerder is beter. Sowieso is een serietje kijken in het weekend altijd lekkerder dan op maandag.
Maandagavond is echt heel kut.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat die leaks vaak uitkomen in slechtere kwaliteit en je dan nog langer moet wachten op de volgende episode
En nu heb je op de maandag tenminste ook iets om naar uit te kijken
laat maar komen broedersquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:17 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu het weekend is mag episode 3 wel uit lekken.
Want?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maandagavond is echt heel kut.
De maandag is kut maar als je de maandag kan opfleuren met GoT is dat primaquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Maandagavond is echt heel kut.
Altijd een kut werkdag.quote:
Dan is het toch juist leuk dat je de hele dag naar iets kan uitkijken?quote:
Nou ja, je kijkt ook de hele werkweek uit naar het weekend. Dat maakt de werkweek natuurlijk ook niet per se leukquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het toch juist leuk dat je de hele dag naar iets kan uitkijken?
Dan ben ik er niet mee bezig. In het weekend wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het toch juist leuk dat je de hele dag naar iets kan uitkijken?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
Leuk om nu naar achtergelaten mysteries/hints te zoeken, perfect moment eigenlijk: net voor het grote gevecht.
Zo vermoed ik dat Varys nog een grote rol gaat hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Red Woman zal ook nog een (grotere) rol spelen:Laten we het hopen. Varys is al tijden niet boeiend meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorpret geeft mensen ook plezierquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, je kijkt ook de hele werkweek uit naar het weekend. Dat maakt de werkweek natuurlijk ook niet per se leuk
Maar maar... I fought for you, didnt Iquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Cersei is inderdaad goed geschreven. Ik sta er niet snel bij stil maar dat komt omdat ik een ontzettende hekel aan haar heb, al vanaf seizoen 1.
The Hound is een baas, maar vanaf hij bij the brotherhood zit vind ik zijn verhaallijn maar saai geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |