Ligt aan jouquote:
Klinkt net alsof ze zegt “SKYWARD, BIEM HIGHER!!!!!!”quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien moet je een keertje luisteren dan
waarom vraag je dat niet bij alle andere onderwerpen?quote:Op donderdag 25 april 2019 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik heb een nintendo switch, mag ik nu ook meepraten?
Ga jij maar lekker Mario Karten. Speel ik Assetto Corsaquote:Op donderdag 25 april 2019 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
houdt teun dat scherm nog een beetje krasvrijquote:Op donderdag 25 april 2019 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
maar je kan ook een leuk spel kiezenquote:Op donderdag 25 april 2019 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker Mario Karten. Speel ik Assetto Corsa
Ding staat standaard in dock, en bij de Mario Odyssee case zat een screen protector, dus jaquote:Op donderdag 25 april 2019 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
houdt teun dat scherm nog een beetje krasvrij
zijn al geruchten dat er een sterkere versie van de Switch binnenkort komtquote:Op donderdag 25 april 2019 14:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ding staat standaard in dock, en bij de Mario Odyssee case zat een screen protector, dus ja
En dan nog, een tablet moet gebruikt worden hoor, na een jaar of 2 is het toch over en uit en is er weer wat nieuws
Ik heb eindelijk Skyrim gespeeldquote:Op donderdag 25 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je kan ook een leuk spel kiezen
Assetto Corsa is mokerleuk vriend. En ook nog eens realistisch omdat het een simulator is.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar je kan ook een leuk spel kiezen
ik heb Skyrim op de PS3, PS4, Switch, Xbox One en PCquote:Op donderdag 25 april 2019 14:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk Skyrim gespeeld
Dat was wel leuk, maar persoonlijk vind ik Morrowind nog steeds het sterkste deel van TES
Ding is sowieso robuust, en het gerucht gaat dat er een versie zonder actieve controllers en evt ook zonder dock gaat komen.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zijn al geruchten dat er een sterkere versie van de Switch binnenkort komt
mokerleuk en simulator gaan niet samenquote:Op donderdag 25 april 2019 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Assetto Corsa is mokerleuk vriend. En ook nog eens realistisch omdat het een simulator is.
wow je kent de DS ook, leuk dat de bejaarden ook nog interesse in gamen tonenquote:Op donderdag 25 april 2019 14:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ding is sowieso robuust, en het gerucht gaat dat er een versie zonder actieve controllers en evt ook zonder dock gaat komen.
Beetje DS dus
quote:Op donderdag 25 april 2019 14:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wow je kent de DS ook, leuk dat de bejaarden ook nog interesse in gamen tonen
Vind het wel tof hoor om met een ordinaire Porsche Panamera Turbo over Zandvoort te knallen.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mokerleuk en simulator gaan niet samen
Ik zal er over nadenken.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een beetje als Daryl uit TWD rondrijden op een motor en zombies te woord staan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |