Ja jij bent scheel, jij ziet dat niet meteenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat viel ook wel weer een beetje mee
Zelfs single blijven lukt me nietquote:
Alles aan jou is mooi.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
En nog een vraag, wat vinden de mannen hier eigenlijk van de hype van nepwimpers en strakke wenkbrauwen bladiebla
Gewoon van afblijven, dat is altijd het beste.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
En nog een vraag, wat vinden de mannen hier eigenlijk van de hype van nepwimpers en strakke wenkbrauwen bladiebla
Dit is uitlokking, Hans...quote:Op donderdag 25 april 2019 16:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vanillekwark is al 3 dagen niet gesignaleerd, dus we kunnen ons helemaal uitleven
oh okéquote:Op donderdag 25 april 2019 16:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja jij bent scheel, jij ziet dat niet meteen
ligt aan de vrouwquote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik stamppotje met erwten eten of wraps of erwtensoepquote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet naar de supermarkt. Nog tips? Jij?
heb wel eens gehoord dat ik een lelijke moedervlek op mn rug heb andersquote:
alleen asperges? Zat zelf ook aan erwten ofzo te denken, lekker makkelijkquote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ga denk ik stamppotje met erwten eten of wraps of erwtensoep
en mijn tip zou asperges zijn
Zie die ene auto over het hoofdquote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet naar de supermarkt. Nog tips? Jij?
altijd is wel gedurfd om te zeggenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon van afblijven, dat is altijd het beste.
Zelfs je lelijke moedervlek is mooiquote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb wel eens gehoord dat ik een lelijke moedervlek op mn rug heb anders
dat wel, maar wat vind je er in het algemeen. Want echt kei veel vrouwenmeidendamesdingen doen hetquote:
met ei en saus en krieltjes en ham als je wil of zalm als je wilquote:Op donderdag 25 april 2019 16:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen asperges? Zat zelf ook aan erwten ofzo te denken, lekker makkelijk
De kust lijkt veiligquote:Op donderdag 25 april 2019 16:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Wilde eigenlijk iets anders typen maar ik weet niet hoe een perm op een perm werkt
wenkbrauwen vind ik prima, wimpers wel minderquote:Op donderdag 25 april 2019 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat wel, maar wat vind je er in het algemeen. Want echt kei veel vrouwenmeidendamesdingen doen het
Ik doe echt aan wenkbrauw spotten, vermakelijk hoe mooie mensen zichzelf zo aftuigen...quote:
Ben 10 dagen geleden al aangereden.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zie die ene auto over het hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |