dat kan, ik blaas liever 50 zombies tegelijk op met dynamietquote:Op donderdag 25 april 2019 14:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind het wel tof hoor om met een ordinaire Porsche Panamera Turbo over Zandvoort te knallen.
Wat 4 soort spel is dat dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je Dark Souls al op de Switch gespeeld, Frank was altijd super in die spellen
een soort van fifa maar in plaats van slechte gameplay en microtransacties heb je goeie gameplay en geen microtransactiesquote:
Hmmm, klinkt niet echt interessant dusquote:Op donderdag 25 april 2019 14:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een soort van fifa maar in plaats van slechte gameplay en microtransacties heb je goeie gameplay en geen microtransacties
Frank gebruikte magie en ging op een afstand een beetje vuurballetjes schieten en had zo heel het spel uitgespeeldquote:Op donderdag 25 april 2019 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dark souls is echt onspeelbaar... je gaat al dood als je knippert tijdens het spelen
Ja zo speel ik Skyrim dus ook nu ik niet in godmode kan cheaten als ik het allemaal niet meer aankan op super easy-downsyndrome modus en de quest toch wil afrondenquote:Op donderdag 25 april 2019 14:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank gebruikte magie en ging op een afstand een beetje vuurballetjes schieten en had zo heel het spel uitgespeeld
ik zou Teun best in mijn Nintendo vriendenlijstje willen hebben maar zijn vader moet ik niks van hebbenquote:Op donderdag 25 april 2019 14:34 schreef scrupuleus het volgende:
Misschien kunnen jullie eens samen spelen
Wat knipper je dan?quote:Op donderdag 25 april 2019 14:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dark souls is echt onspeelbaar... je gaat al dood als je knippert tijdens het spelen
stealth archer is godmode in skyrim, kun je lekker draken one-shottenquote:Op donderdag 25 april 2019 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja zo speel ik Skyrim dus ook nu ik niet in godmode kan cheaten als ik het allemaal niet meer aankan op super easy-downsyndrome modus en de quest toch wil afronden
Mijn ligten als ik naar links of rechts gaquote:Op donderdag 25 april 2019 14:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waar knipper jij doorgaans mee, Hans?
Stealth pickpocket en dan frenzy in iemand zijn zak stoppen en toekijken hoe hij helemaal loco gaat en een hele rel veroorzaaktquote:Op donderdag 25 april 2019 14:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stealth archer is godmode in skyrim, kun je lekker draken one-shotten
Die is al 110 onderhandquote:Op donderdag 25 april 2019 14:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou Teun best in mijn Nintendo vriendenlijstje willen hebben maar zijn vader moet ik niks van hebben
Daar zou ik sowieso mee stoppen, beter pak je een matrixbordje onderwegquote:Op donderdag 25 april 2019 14:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn ligten als ik naar links of rechts ga
van achter of voor?quote:Op donderdag 25 april 2019 14:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Daar zou ik sowieso mee stoppen, beter pak je een matrixbordje onderweg
Als je die moord op de bruid moet plegen, op de bruiloft doen, je blijft lachenquote:Op donderdag 25 april 2019 14:37 schreef Der_Mann het volgende:
mooi nu heb ik weer zin in skyrim, bedankt teringkale
dark brotherhood was altijd wel mooi jaquote:Op donderdag 25 april 2019 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je die moord op de bruid moet plegen, op de bruiloft doen, je blijft lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |