klinkt primaquote:Op donderdag 25 april 2019 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met ei en saus en krieltjes en ham als je wil of zalm als je wil
en dan wel ongeschilde kopen zodat je ook aspergesoep kan makenwat doe jij met erwtjes
Ja, niet meerquote:Op donderdag 25 april 2019 16:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Srs? Dat is minder... Pijn?
Hangt van de plek af, van de grootte etc.quote:Op donderdag 25 april 2019 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb ik ook met tattoering zo zonde... Hebbie een mooie huid, ga je erop kladden...
Nou ja, voor mij dus niet. Smaak hequote:Op donderdag 25 april 2019 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de plek af, van de grootte etc.
Kan best mooi zijn.
hm okayokayquote:Op donderdag 25 april 2019 16:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
wenkbrauwen vind ik prima, wimpers wel minder
het is de maatschappijquote:Op donderdag 25 april 2019 16:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik doe echt aan wenkbrauw spotten, vermakelijk hoe mooie mensen zichzelf zo aftuigen...
Beetje epileren, ok, maar met een markeerstift vleugels tekenen... Tja... Oud he
Rijst?!?!quote:Op donderdag 25 april 2019 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
klinkt prima
Euh, opwarmen en dan wat rijst erbij met gewokte ui, champignons en paprika ofzo
Is voor jou misschien ook andersquote:Op donderdag 25 april 2019 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb ik ook met tattoering zo zonde... Hebbie een mooie huid, ga je erop kladden...
Ja en? Beetje dwarsig is niet verkeerd...quote:Op donderdag 25 april 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hm okayokay
[..]
het is de maatschappij
Half blind misschien wel, maar geen paardquote:Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh god nee... Je hebt eindelijk een half blind paard gekidnapped?
Jij bent de maatschappijquote:Op donderdag 25 april 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hm okayokay
[..]
het is de maatschappij
wel als je het gevoel hebt dat dwars/anders zijn gelijk staat aan minder zijnquote:Op donderdag 25 april 2019 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja en? Beetje dwarsig is niet verkeerd...
Ja maar wees nou eens eerlijk, hoeveel plaatjes ken je waarvan je denkt, nou daar wil ik mijn leven mee rond lopen?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is voor jou misschien ook andersik vind het ook mooi maar twijfel ook omdat het nu ook gewoon best in is
Het woord eigenwaarde slaat vooral op de waarde die je zelf aan jezelf hecht, niet de waarde die anderen aan je toekennenquote:Op donderdag 25 april 2019 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wel als je het gevoel hebt dat dwars/anders zijn gelijk staat aan minder zijn
ik best veel, maar kijk al echt lang naar plaatjes. Maar kans op het hebben van spijt is alsnog wel kut jaquote:Op donderdag 25 april 2019 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja maar wees nou eens eerlijk, hoeveel plaatjes ken je waarvan je denkt, nou daar wil ik mijn leven mee rond lopen?
If van die spreuken...
Maar goed, ik heb iets met huid ja... Beter ben je er zuinig op
ja staat echt compleet los van elkaar inddquote:Op donderdag 25 april 2019 16:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het woord eigenwaarde slaat vooral op de waarde die je zelf aan jezelf hecht, niet de waarde die anderen aan je toekennen
Vind jij die wenkbrauwen dan mooi?quote:Op donderdag 25 april 2019 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik best veel, maar kijk al echt lang naar plaatjes. Maar kans op het hebben van spijt is alsnog wel kut ja![]()
Zuinig zijn op whatever makes u happy toch
Op z'n tijd ook wel lollig.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat kan, ik blaas liever 50 zombies tegelijk op met dynamiet
niet die overdreven bijgewerkte, wimpers welquote:Op donderdag 25 april 2019 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind jij die wenkbrauwen dan mooi?
haha ik snap hemquote:Op donderdag 25 april 2019 16:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gelukkig geen hersenschade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |