quote:Op donderdag 25 april 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruine ginger denkik![]()
Staat je goed.
Wtf is dat nou weer dan vriend. Klinkt als een gerecht bij een sushi restaurantquote:Op donderdag 25 april 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet eens de beste sugoii kawaii subarashi anime maar het is wel iconisch hoor
Is ook leukquote:Op donderdag 25 april 2019 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toen ik het kon ruiken was ik er wel klaar mee, sindsdien kijk ik alleen nog maar
quote:
Mooi gesproken. Portie kibbeling zonder de kibbeling, nee bedanktquote:Op donderdag 25 april 2019 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toen ik het kon ruiken was ik er wel klaar mee, sindsdien kijk ik alleen nog maar
Amai is toch Belgs?quote:Op donderdag 25 april 2019 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook leuk
[..]thanks sweetsie, en dan over een jaar kaal beginnen te worden ofzo amai
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]mooie ogen heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruine ginger denkik
Nee joh, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:49 schreef Crack_ het volgende:
thanks sweetsie, en dan over een jaar kaal beginnen te worden ofzo amai
oeh damn ik las gefistquote:Op donderdag 25 april 2019 13:51 schreef Catkiller het volgende:
Hans waarom post je als een debieltje naar Crack, heb je in haar kut gefietst
Oke gelukkigquote:Op donderdag 25 april 2019 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wacht, ja. I remember.
Wat heb je geluncht zosk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |