ik ben hier een beetje uit mijn hum vanquote:Op donderdag 25 april 2019 13:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zelden zo met je eens geweest...
Waar ken je de keurmerken vinden bij een vagina? Staat dat aan de binnenkantquote:Op donderdag 25 april 2019 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, er is 1 normaal-kut, conform NEN-ISO 1940-45, zo werkt dat
roeren is ook lekkerquote:Op donderdag 25 april 2019 13:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zosk houdt niet van gigantische kutten waar hij zijn knakworst kwijt kan raken
yea but no, heb nog nooit grote dikke kut gezien denk ikquote:Op donderdag 25 april 2019 13:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee zo bedoelde ik het eigenlijk niet
Gewoon klein kutje niet zo'n grote dikke kut snap je
Klinkt een beetje gay dit Hansquote:Op donderdag 25 april 2019 13:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik ben hier een beetje uit mijn hum van
Ja, is heel lastig te vinden, daarom strijd ik ook voor een duidelijk kenmerk in het oor, een geel plaatje of ietsquote:Op donderdag 25 april 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar ken je de keurmerken vinden bij een vagina? Staat dat aan de binnenkant
Is ook een mythe. Ze zijn allemaal gelijkquote:Op donderdag 25 april 2019 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea but no, heb nog nooit grote dikke kut gezien denk ik
quote:
wat hebben jullie tegen volwassen mannen die alles afweten van een tekenfilmquote:Op donderdag 25 april 2019 13:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zelden zo met je eens geweest...
Ik strijd met je mee. Misschien wat voor op het verkiezingsplan van ome Thierryquote:Op donderdag 25 april 2019 13:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, is heel lastig te vinden, daarom strijd ik ook voor een duidelijk kenmerk in het oor, een geel plaatje of iets
heb je maar een kutje gezienquote:Op donderdag 25 april 2019 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is ook een mythe. Ze zijn allemaal gelijk
Niet zomaar een tekenfilm. Het is de beste serie ooit gemaakt, eerlijk is eerlijkquote:Op donderdag 25 april 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie tegen volwassen mannen die alles afweten van een tekenfilm
Van mij mogen ze van de trap vallen en verlamd raken.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie tegen volwassen mannen die alles afweten van een tekenfilm
Wilde eigen partij oprichten maar op de een of andere manier krijg ik de Nederlandse Strijd Door Aanhoudend Protest niet goedgekeurd...quote:Op donderdag 25 april 2019 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik strijd met je mee. Misschien wat voor op het verkiezingsplan van ome Thierry
het is niet eens de beste sugoii kawaii subarashi anime maar het is wel iconisch hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 13:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet zomaar een tekenfilm. Het is de beste serie ooit gemaakt, eerlijk is eerlijk
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van mij mogen ze van de trap vallen en verlamd raken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruine ginger denkikBaby darling doll face honey
cutequote:Op donderdag 25 april 2019 13:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je er 1 hebt gezien dan heb je ze allemaal gezien
Ik wel op vieze websitesquote:Op donderdag 25 april 2019 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
yea but no, heb nog nooit grote dikke kut gezien denk ik
Ik heb altijd je back als je dat maar weetquote:Op donderdag 25 april 2019 13:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wilde eigen partij oprichten maar op de een of andere manier krijg ik de Nederlandse Strijd Door Aanhoudend Protest niet goedgekeurd...
Ja toen ik het kon ruiken was ik er wel klaar mee, sindsdien kijk ik alleen nog maarquote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruine ginger denkik![]()
Staat je goed.
Wtf is dat nou weer dan vriend. Klinkt als een gerecht bij een sushi restaurantquote:Op donderdag 25 april 2019 13:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is niet eens de beste sugoii kawaii subarashi anime maar het is wel iconisch hoor
Is ook leukquote:Op donderdag 25 april 2019 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toen ik het kon ruiken was ik er wel klaar mee, sindsdien kijk ik alleen nog maar
quote:
Mooi gesproken. Portie kibbeling zonder de kibbeling, nee bedanktquote:Op donderdag 25 april 2019 13:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja toen ik het kon ruiken was ik er wel klaar mee, sindsdien kijk ik alleen nog maar
Amai is toch Belgs?quote:Op donderdag 25 april 2019 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is ook leuk
[..]thanks sweetsie, en dan over een jaar kaal beginnen te worden ofzo amai
quote:Op donderdag 25 april 2019 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]mooie ogen heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bruine ginger denkik
Nee joh, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 13:49 schreef Crack_ het volgende:
thanks sweetsie, en dan over een jaar kaal beginnen te worden ofzo amai
oeh damn ik las gefistquote:Op donderdag 25 april 2019 13:51 schreef Catkiller het volgende:
Hans waarom post je als een debieltje naar Crack, heb je in haar kut gefietst
Oke gelukkigquote:Op donderdag 25 april 2019 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wacht, ja. I remember.
Wat heb je geluncht zosk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |