doe jij toch vaak als keukenprinsesquote:Op donderdag 25 april 2019 14:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zat je maar aan het gas
Mwah. Er zijn er zoveelquote:Op donderdag 25 april 2019 14:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Er zijn er meer hoor, maar zo heb je qua volume inderdaad wel het leeuwendeel te pakken
De witte of bruine? En daarmee wil ik niet impliceren dat de witte beter is hoor maar is gewoon zoquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2019 14:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe jij toch vaak als keukenprinses
waar heb je t overquote:Op donderdag 25 april 2019 14:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon tevreden zijn met het gemiddelde. Van een monster slurf word je niet gelukkig
wist niet dat er een witte wasquote:Op donderdag 25 april 2019 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
De witte of bruine? En daarmee wil ik niet impliceren dat de witte beter is hoor maar is gewoon zo
ik snap hier niks vanquote:Op donderdag 25 april 2019 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]geen 0 op de meter verbouwing hebben doorgevoerd en nu met een tyfus inductie fornuis zitten en alsnog genoeg energie verbruiken om een afrikaans land de welvaart in te duwen
prutser
Nou stoer hoor.quote:Op donderdag 25 april 2019 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]geen 0 op de meter verbouwing hebben doorgevoerd en nu met een tyfus inductie fornuis zitten en alsnog genoeg energie verbruiken om een afrikaans land de welvaart in te duwen
prutser
Dit is humor voor vrouwen denk ikquote:Op donderdag 25 april 2019 14:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
prutser
mijn excuses dikkiequote:Op donderdag 25 april 2019 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
wie heeft het erover dat dat mn avondeten is dan, joh
is gewoon snackje
Hallo 1 van mijn 2 beste Xboxvriendenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |