abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186427013
Ik heb het idee dat ik met veel minder vrouwen match San een aantal jaar geleden (Tinder). Is dit herkenbaar? :(
  donderdag 25 april 2019 @ 23:14:28 #52
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186428414
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 20:49 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nee dat is niet waar. Echt niet.
Veel in 'eigen kring' ontmoeten dan? Vissen in vijvers die al uitgespeeld zijn, is namelijk ook niet zo heel erg handig om nieuwe mensen te ontmoeten. Wel veilig en gezellig; maar niet om even andere paden te gaan bewandelen, niet?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  donderdag 25 april 2019 @ 23:21:17 #53
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186428564
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 23:14 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Veel in 'eigen kring' ontmoeten dan? Vissen in vijvers die al uitgespeeld zijn, is namelijk ook niet zo heel erg handig om nieuwe mensen te ontmoeten. Wel veilig en gezellig; maar niet om even andere paden te gaan bewandelen, niet?
Nee, daar ben ik mij ook van bewust hoor. Probeer wel wat meer een praatje te maken, maar ik ga niet zo vaak uit en heb niet zo veel de gelegenheid. Al ben ik niet meer zo'n gesloten boek als dat ik voorheen was.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  donderdag 25 april 2019 @ 23:30:10 #54
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186428767
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 23:21 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik mij ook van bewust hoor. Probeer wel wat meer een praatje te maken, maar ik ga niet zo vaak uit en heb niet zo veel de gelegenheid. Al ben ik niet meer zo'n gesloten boek als dat ik voorheen was.
Gelegenheid is wel maakbaar, toch? Tussen het swipen door allicht?

Ben wel benieuwd eigenlijk. Zit zelf in een beetje dezelfde situatie, maar besef wel dat het helpt keuzes te maken en een beetje te selecteren waar ik mijn focus naar verleg.

En dat zonder Tinder of andere apps... Al is dat meer dat ik niet echt mee wil in die trends (de usual gedachtes eromtrent...)
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  donderdag 25 april 2019 @ 23:33:28 #55
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186428827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 23:30 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Gelegenheid is wel maakbaar, toch? Tussen het swipen door allicht?

Ben wel benieuwd eigenlijk. Zit zelf in een beetje dezelfde situatie, maar besef wel dat het helpt keuzes te maken en een beetje te selecteren waar ik mijn focus naar verleg.

En dat zonder Tinder of andere apps... Al is dat meer dat ik niet echt mee wil in die trends (de usual gedachtes eromtrent...)
Ik bedoel meer de gelegenheid om mensen aan te spreken buiten Tinder om, bijvoorbeeld (weinig uitgaan, werk met bijna alleen maar vrouwen etc).

Tinder is naar mijn mening ook niet de beste manier. Je moet maar net geluk hebben. Het helpt denk ik wel als je jezelf openstelt, en zelf een gesprekje aangaat. Maar vraag me niet om tips, heb werkelijk geen idee _O-
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  donderdag 25 april 2019 @ 23:48:52 #56
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186429060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik bedoel meer de gelegenheid om mensen aan te spreken buiten Tinder om, bijvoorbeeld (weinig uitgaan, werk met bijna alleen maar vrouwen etc).

Tinder is naar mijn mening ook niet de beste manier. Je moet maar net geluk hebben. Het helpt denk ik wel als je jezelf openstelt, en zelf een gesprekje aangaat. Maar vraag me niet om tips, heb werkelijk geen idee _O-
Nuja, met openstellen kom je sowieso ver. Helemaal als het van twee kanten komt. Is met een Tinder net zo, al kan ik mij voorstellen dat de afwezigheid van een echte face-to-face drempel het allemaal wat oppervlakkig maakt.

Maar ja, ook ik kom ze niet dagelijks tegen (werk met hoofdzakelijk mannen en vrouwen van boven de 40 (allemaal leuk en aardig en ze vinden mij vaak wel een ideale schoonzoon of toyboy), maar toch echt niet mijn doelgroep :'))... Maar daarbinnen is wel speelruimte vaak. Daar zit best wel veel te winnen vraag ik mij dan af... Iets organiseren met collega's en externen; andere hobby's en paden verkennen etc...

Al ben ik ook nog wel het type dag gelooft in liefde in de supermarkt; op het perron of in de sportschool. Alles begint immers toch met interactie.
  donderdag 25 april 2019 @ 23:51:43 #57
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_186429109
Zo, leuk als je een tijdje wat geprobeerd hebt met iemand voor wat maanden en soms wat naar links geswiped hebt in de tussentijd is dat er voor mannen-termen echt een mega-hoeveelheid likes te wachten staat :P
pi_186429338
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 23:48 schreef Kleurplaatje het volgende:
Al ben ik ook nog wel het type dag gelooft in liefde in de supermarkt; op het perron of in de sportschool. Alles begint immers toch met interactie.
Volgens de Fok klanditie ben je dan een creep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 26 april 2019 @ 00:12:22 #59
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186429372
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mwa... Valt wel mee. Als ik door de AH loop, knijp ik eerder in een avocado dan een vrouwenbil.

En tis maar net hoe je het brengt...
pi_186429452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Interactie is wat anders dan aanranding he

Ik ouwehoer altijd met iedereen die de moeite doet wat tegen me te zeggen in de supermarkt.. dus zo’n gek idee is het niet.
  vrijdag 26 april 2019 @ 00:25:36 #61
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186429562
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 00:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ouwehoer altijd met iedereen die de moeite doet wat tegen me te zeggen in de supermarkt.. dus zo’n gek idee is het niet.
Ook wel gehad, alleen op zo'n moment ben ik er dan totaal niet mee bezig. Meer met of ik niet iets vergeet mee te nemen :P
pi_186429629
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 april 2019 00:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ook wel gehad, alleen op zo'n moment ben ik er dan totaal niet mee bezig. Meer met of ik niet iets vergeet mee te nemen :P
Mja ik ook meestal niet.
En vaak mist ook die mentale klik die ik wel echt nodig heb.

Maar ook weleens heel vrolijk thuis gekomen met een telnr in mn zak :)
pi_186429689
quote:

[..]

Nou ja, ik ken er wel een paar die bij elk zinnetje wat een man tegen ze zegt buiten de deur concluderen dat 'de man een versierpoging doet en dat dat creepy is', tenzij het een hot hunk is natuurlijk.

Vreemd genoeg zijn het dan ook nog eens zelf niet de meest appetijtelijke verschijningen. Vriendin van een maat van me is moddervet (echt módder) en die is er echt van overtuigd dat ze constant versierd wordt. Complete kolder, ze heeft gewoon een vrolijke, vriendelijke uitstraling waardoor mensen graag tegen haar praten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 26 april 2019 @ 00:47:19 #64
263417 Keyos
Like a Boss
pi_186429827
Nou, vanavond voor de tweede keer in m’n leven een date gefixed via Tinder, wederom het ijzer gesmeed toen het nog heet was (binnen 24 uur van match naar date). Was leuk, heeft alleen wel een hoop bagage. Muzieksmaak is 1:1 hetzelfde dus dat is wel bijzonder (heb een vrij aparte smaak dus dat is wel uniek, je vindt niet veel mensen die naar progressieve rock luisteren).

Ze heeft wel redelijk wat bagage. Hoewel ze wel leuk is vraag ik me af of het niet een beetje too much gaat worden. Maar even kijken waar het naartoe gaat, volgens mij laat zij wel duidelijk blijken dat ze het ziet zitten.

Edit: Ik zie nu dat ik dit in het andere topic had moeten plaatsen maar goed.

[ Bericht 6% gewijzigd door Keyos op 26-04-2019 01:00:48 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_186431766
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 00:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou ja, ik ken er wel een paar die bij elk zinnetje wat een man tegen ze zegt buiten de deur concluderen dat 'de man een versierpoging doet en dat dat creepy is', tenzij het een hot hunk is natuurlijk.

Vreemd genoeg zijn het dan ook nog eens zelf niet de meest appetijtelijke verschijningen. Vriendin van een maat van me is moddervet (echt módder) en die is er echt van overtuigd dat ze constant versierd wordt. Complete kolder, ze heeft gewoon een vrolijke, vriendelijke uitstraling waardoor mensen graag tegen haar praten.
Mja hier ook niet THE Hot Chick.
Maar kennelijk wel erg aanspreekbaar.
En evengoed niet te klagen over mannelijke aandacht die me kennelijk toch niet onaantrdkkelijk vinden. Maar dat laatste uit zich toch doorgaans niet in de supermarkt 😂

Gister met dochterlief op pad en ook hoop aanspraak van een leuke vader. Maarja allebei alleen op pad met dochter..
dan ga ik daar niet perse meteen wat achter zoeken. Gewoon aanspraak is ook leuk.
pi_186431785
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 00:47 schreef Keyos het volgende:
Nou, vanavond voor de tweede keer in m’n leven een date gefixed via Tinder, wederom het ijzer gesmeed toen het nog heet was (binnen 24 uur van match naar date). Was leuk, heeft alleen wel een hoop bagage. Muzieksmaak is 1:1 hetzelfde dus dat is wel bijzonder (heb een vrij aparte smaak dus dat is wel uniek, je vindt niet veel mensen die naar progressieve rock luisteren).

Ze heeft wel redelijk wat bagage. Hoewel ze wel leuk is vraag ik me af of het niet een beetje too much gaat worden. Maar even kijken waar het naartoe gaat, volgens mij laat zij wel duidelijk blijken dat ze het ziet zitten.

Edit: Ik zie nu dat ik dit in het andere topic had moeten plaatsen maar goed.
Volgens mij hebben hoop progrock-dames wel echt wat baggage.... succes :)

Hier liefhebber van rock/heavy metal en dergelijke. Ken het issue dus :)
pi_186432102
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 00:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik ook meestal niet.
En vaak mist ook die mentale klik die ik wel echt nodig heb.

Maar ook weleens heel vrolijk thuis gekomen met een telnr in mn zak :)
Beter geef jij ff een seminar
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186432187
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 23:14 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Mensen zomaar aanspreken is lastig en ook niet altijd gewenst als ze aan het werk zijn ofzo. En bij mij blijken ze (achteraf) vaak bezet.

Je zou denken dat Koningsdag morgen een perfecte gelegenheid is maar ja ik kom zelf niet op dat soort dingen af.

[ Bericht 7% gewijzigd door IsItMeOrYou op 26-04-2019 09:09:50 ]
pi_186433881
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 april 2019 09:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Je zou denken dat Koningsdag morgen een perfecte gelegenheid is maar ja ik kom zelf niet op dat soort dingen af.
Juist, klagen is je hobby hè? O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186433952
quote:

Goede reden om dat eens te veranderen.
pi_186434175
quote:

[..]

Mensen zomaar aanspreken is lastig en ook niet altijd gewenst als ze aan het werk zijn ofzo. En bij mij blijken ze (achteraf) vaak bezet.

Misschien dan toch eens tijd om wel op dat soort dingen af te gaan.
Met beetje mazzel heb je het nog naar je zin ook.

Niet binnen blijven miesmuizeren en dan klagen dat je nooit iemand tegen komt he.
  vrijdag 26 april 2019 @ 11:59:23 #72
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186435106
quote:

[..]

Nja, alles valt en staat bij context en hoe je er zelf in staat. Als je iemand gelijk uitnodigt om een postzegelverzameling te bekijken, dan is dat wat anders dan dat je iemand complimenteert met een leuk hoedje of een grappig dansje.

In elk geval, morgen oranje poncho mee en gewoon op pad gaan met wat vrienden...
pi_186435451
Iedereen heeft bagage, het is maar net hoe de persoon daar zelf mee omgaat. In positieve zin scheelt al heel veel.

Alleen maar erover klagen en kniezen, dat gaat hem dan niet snel worden nee..
pi_186438607
quote:

[..]

Gaat altijd over mensen aanspreken, dat wordt gelijkgesteld aan aanranding zo een beetje.

Ergens weet ik ook wel dat mensen het wel waarderen, anderzijds lijkt aan alles dat mensen er totaal niet op zitten te wachten / laten mensen niet echt merken dat ze het leuk zouden vinden als je wat tegen ze zegt.

Mensen zijn op zichzelf en zoeken weinig oogcontact etc.
pi_186439214
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2019 15:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Gaat altijd over mensen aanspreken, dat wordt gelijkgesteld aan aanranding zo een beetje.

Ergens weet ik ook wel dat mensen het wel waarderen, anderzijds lijkt aan alles dat mensen er totaal niet op zitten te wachten / laten mensen niet echt merken dat ze het leuk zouden vinden als je wat tegen ze zegt.

Mensen zijn op zichzelf en zoeken weinig oogcontact etc.
Hmm niet zo’n last van dus.

En die keer van dat telefoonnr begon met oogcontact van iemand 3 kassa’s verder :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')