Liever Unox worst dan gewone kankrworstquote:
maar is dat lekker uit de magnetron? magnetron opgewarmd voedsel is meestal niet te vretenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:37 schreef racerdkb het volgende:
60 sec in de magnetron op 600 watt is denk ik makkelijker voor een persoon met jouw skills.
zonder blik dan he. worstjes los op een bordje.
Bij knakworsten maakt dat echt niet uit.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:04 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
maar is dat lekker uit de magnetron? magnetron opgewarmd voedsel is meestal niet te vreten
Dat wordt toch keidroog?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:37 schreef racerdkb het volgende:
60 sec in de magnetron op 600 watt is denk ik makkelijker voor een persoon met jouw skills.
Lees de handleiding van het apparaat.quote:Op donderdag 25 april 2019 01:05 schreef fsociety59 het volgende:
Dit is misschien een domme vraag, maar hoe stel je het aantal watt van een magnetron in? Het enige wat ik ooit met een magnetron doe is aan die knop draaien en de tijd instellen en op start drukken.
Dat is ook niet te vreten als je het op een andere manier opwarmt.quote:Op woensdag 24 april 2019 23:04 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
maar is dat lekker uit de magnetron? magnetron opgewarmd voedsel is meestal niet te vreten
Het enige wat ik me afvraag is hoe het kan dat Kluun zolang verborgen heeft kunnen houden dat hij een broer heeft als ik zo de pohi van deze user eens bekijk.quote:
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
Nee heb het niet gedaan vraag wel een keer aan mn moeder of ze ze op wil warmen
In een ander topic wilde hij z'n rijbewijs halen dus minimal 17 blijkbaar...quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:10 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
Haha moeders maakte altijd alles klaar hier en wij werden altijd weggejaagd uit de keuken als zij bezig wasquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
In een ander topic wilde hij z'n rijbewijs halen dus minimal 17 blijkbaar...
Op m'n 12e kon ik me met de meeste eenvoudige gerechten wel al redden...
Blik in de magnetron ja?quote:Op woensdag 24 april 2019 22:37 schreef racerdkb het volgende:
Goede argument wel. Zelf ben je ook niet echt pro-actief om het te leren, me dunkt. Gezien een blikje kankworsten opwarmen al te moeilijk blijkt, zelfs met waardevolle tips hierboven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:59 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
Haha moeders maakte altijd alles klaar hier en wij werden altijd weggejaagd uit de keuken als zij bezig was
Misschien kan zijn moeder erbij blijven om het in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:49 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Lijkt me bij TS geen goed idee.
Zometeen is het halve dorp afgefikt
Koud zijn ze juist lekkerderquote:Op donderdag 25 april 2019 01:18 schreef fsociety59 het volgende:
Mwah, koud lijkt me niet zo lekker. Laat maar zitten, komt wel een andere keer
Eerst thee maken. Water koken. Al zou dat bij TS ook nog kunnen aanbranden vrees ik.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Sumppi het volgende:
[..]![]()
Of je vraag haar mee te kijken, terwijl ze je aanwijzingen geeft. Kun je het daarna zelf.
En dan door naar de gekookte en gebakken eieren.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:50 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien kan zijn moeder erbij blijven om het in de gaten te houden.
Je hebt helemaal gelijk. Kleine stappen..quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:51 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Eerst thee maken. Water koken. Al zou dat bij TS ook nog kunnen aanbranden vrees ik.
Nog een tip voor diepvriespizza in de oven: doos èn plastic van de pizza halen voordat het de warme oven in gaat.
Kankworstthee mmmmquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:55 schreef Metalfreak het volgende:
Je kunt ze ook gewoon in de waterkoker flikkeren, worden ze ook wel warm van
Denk idd dat dat ook nog wel werkt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:55 schreef Metalfreak het volgende:
Moet dan denken aan mijn neef. Hij kon op z'n 25e nog net een hamburger bakken, dat ging nog. Maar moeilijker moest het niet worden. De omelet was volgens mij alweer teveelquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:36 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben ook geen ster in de keuken maar als je jezelf op je 28e nog steeds niet kan voeden ben je wel mislukt als homo sapien.
Zolang ze geen verwarmingselement raken...quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:55 schreef Metalfreak het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vanessa heeft toch wel kokend water uit de waterkoker gehaald?
Zal de koffie wel 'n bijsmaakje hebben van de gehakt![]()
Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik benquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Goede argument wel. Zelf ben je ook niet echt pro-actief om het te leren, me dunkt. Gezien een blikje kankworsten opwarmen al te moeilijk blijkt, zelfs met waardevolle tips hierboven.
Deze zin is de beste zin op het hele forum, ik maak hier mijn signature vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 00:44 schreef fsociety59 het volgende:
[..]
Klopt, volgens mijn therapeut ben ik passief en moet ik mezelf accepteren zoals ik ben
Vroeger op school als je jarig was dan mocht je uitdelen en maakte je moeder een halve witte kool in alu folie en dan als een egeltje er prikkertjes in steken met daarop koude knakworstjes(van die kleintjes) en augurkjes met daaromheen plakje cervelaatworst.quote:
dat is tegenwoordig racistisch! Zit niks exotisch tussen namelijk.quote:Op zondag 28 april 2019 16:12 schreef robber57 het volgende:
[..]
Vroeger op school als je jarig was dan mocht je uitdelen en maakte je moeder een halve witte kool in alu folie en dan als een egeltje er prikkertjes in steken met daarop koude knakworstjes(van die kleintjes) en augurkjes met daaromheen plakje cervelaatworst.
Dit idee:
[ afbeelding ]
Cocktailworstjes, geen kankworsten.quote:Op zondag 28 april 2019 16:12 schreef robber57 het volgende:
[..]
Vroeger op school als je jarig was dan mocht je uitdelen en maakte je moeder een halve witte kool in alu folie en dan als een egeltje er prikkertjes in steken met daarop koude knakworstjes(van die kleintjes) en augurkjes met daaromheen plakje cervelaatworst.
Dit idee:
[ afbeelding ]
Jawel, de komkommer is een exoot, uitheems, uit india.quote:Op zondag 28 april 2019 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig racistisch! Zit niks exotisch tussen namelijk.
De daad bij het woord voegen. Netjes!quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Deze zin is de beste zin op het hele forum, ik maak hier mijn signature van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |