Mwah. Ik ben gewoon gemiddeld denk ikquote:Op donderdag 25 april 2019 09:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij moet wel het helderste ligt zijn hier
kijk nou wat voor klaagkroegtaal je uitslaatquote:Op donderdag 25 april 2019 09:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk je dat er maar 1 van die pannen op heel de wereld is ofzo mafketel
Nee, nee... dit was zeker boven het nulpuntquote:Op donderdag 25 april 2019 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben gewoon gemiddeld denk ik
ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een quotequote:Op donderdag 25 april 2019 09:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
kijk nou wat voor klaagkroegtaal je uitslaat
Gaat natuurlijk met pieken en dalenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, nee... dit was zeker boven het nulpunt
Haha. Ik quote jouquote:Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een quote
Ghehequote:Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kan wel steeds weer terug blijven komen in deze - voor mij - giftige omgeving, maar ik wil oprecht van N I E M A N D meer een quote
Heeyquote:Op donderdag 25 april 2019 09:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
HOU JE ROTBEK OVER MIJN VRIEND!!!!!quote:Op donderdag 25 april 2019 09:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh wacht, ik verwar je met HPLC
ohquote:Op donderdag 25 april 2019 10:17 schreef Rozevla het volgende:
[..]
HOU JE ROTBEK OVER MIJN VRIEND!!!!!
IK STEEK EEN DOLK IN JE OOGBAL ANDERS!!!!
Heb de Gea gekregen. Niet heel geweldig, maar ook niet slecht. Ik had alleen graag mbappe of reus gewildquote:
Wie?quote:Op donderdag 25 april 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb de Gea gekregen. Niet heel geweldig, maar ook niet slecht. Ik had alleen graag mbappe of reus gewild
Ben niet zo van die hele 'women don't owe you shit' beweging. Wees blij dat je hier niet opgesloten zit in een hok en er alleen uit mag om schoon te maken zoals in andere landen.quote:
De enige woman die jou iets ownt is je moeder gezien je nog een puber bent.quote:Op donderdag 25 april 2019 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben niet zo van die hele 'women don't owe you shit' beweging. Wees blij dat je hier niet opgesloten zit in een hok en er alleen uit mag om schoon te maken zoals in andere landen.
Koekoekjesquote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
De enige woman die jou iets ownt is je moeder gezien je nog een puber bent.
In andere landen zou ze gestenigd worden om zoveel tegenspraak, ergens best mooiquote:
Ik ben 28 jaar en 4 maanden oud, bijna 5quote:Op donderdag 25 april 2019 10:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
De enige woman die jou iets ownt is je moeder gezien je nog een puber bent.
Gedraag je daar dan ook naar.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben 28 jaar en 4 maanden oud, bijna 5
LEKKER JONGquote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat jullie homo zijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In andere landen zou ze gestenigd worden om zoveel tegenspraak, ergens best mooi
SHARIA4HOLLAND
Zo een steen vol tussen je bolle ogenquote:Op donderdag 25 april 2019 11:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat jullie homo zijn.
#takeyourenemiesdownwithyou
Liever een steen dan jouw zaad.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo een steen vol tussen je bolle ogen
Mag ik vragen als je kaal bent?quote:Op donderdag 25 april 2019 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Inhammen.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mag ik vragen als je kaal bent?
Graagquote:Op donderdag 25 april 2019 11:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
LEKKER JONG
Kom je een keer een biertje drinken in mijn caravan?
Nee, ben niet kaal vriendquote:Op donderdag 25 april 2019 11:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mag ik vragen als je kaal bent?
Mijn chromosomen functioneren tenminste naar behoren.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga weg viesch vrouwding met je x chromosomen
BAMquote:Op donderdag 25 april 2019 11:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn chromosomen functioneren tenminste naar behoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |