Ik heb mijn wangen verbrand.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Precies en het geluk hebben we al gehad tijdens het weekend.
Ouchquote:Op donderdag 25 april 2019 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn wangen verbrand.
Dierenarts zei al, kan iets zijn opgelopen en net als bij cavia's laat een konijn ook weinig zien. Zo sneu was net zo'n mooie grote jongen en anders had hij nu gezellig met Bumper gelopen.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwwwcomplicaties na de castratie ?
Nee true.. en Yoshi is echt zo hard als steen..![]()
Orka wordt op koningsdag alweer 3, het gaat echt veel te snel
Ja, of kokosvetquote:
Jammer hoorquote:Op donderdag 25 april 2019 09:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dierenarts zei al, kan iets zijn opgelopen en net als bij cavia's laat een konijn ook weinig zien. Zo sneu was net zo'n mooie grote jongen en anders had hij nu gezellig met Bumper gelopen.
Ik heb vandaag twee pubers in huis, dus denk dat ik een bakplaatje op tafel zet met stukjes vlees en groente en dan kunnen ze zelf bakkenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer hoor![]()
Wat ga je eten vanavond?
Het is ontgeurde kokosvet..quote:Op donderdag 25 april 2019 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kokos geur in haren, daar word ik helemaal wild van
OH leuk idee !quote:Op donderdag 25 april 2019 09:27 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb vandaag twee pubers in huis, dus denk dat ik een bakplaatje op tafel zet met stukjes vlees en groente en dan kunnen ze zelf bakken
Gatverquote:Op donderdag 25 april 2019 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ontgeurde kokosvet..
is dat een slayer quotequote:Op donderdag 25 april 2019 09:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
you can't sedate all the things you hate
ik was net een zelfde sneer aan het typen, onze band versterkt weerquote:Op donderdag 25 april 2019 09:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Net zoals, helaas, jouw hart
Nou dat ruikt naar niksquote:
Ik denk lekker makkelijk spaghetti carbonaraquote:Op donderdag 25 april 2019 09:29 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, heb je ook niet dat gemiep en gemekker aan tafel. Weet jij al wat je gaat eten?
2 borden?quote:Op donderdag 25 april 2019 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk lekker makkelijk spaghetti carbonara
3.. we houden niet van half werkquote:
Jullie maagbanden zeker.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was net een zelfde sneer aan het typen, onze band versterkt weer
Wat is dat voor een hondenvoerquote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb net lekker gesnackt
[ afbeelding ]
Hey wat toevallig, HPLC had gister hetzelfde gerecht voor zich.quote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Ook lekker, gister hadden we hier lasagnequote:Op donderdag 25 april 2019 09:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk lekker makkelijk spaghetti carbonara
daarom zijn we beste vrienden @HPLCquote:Op donderdag 25 april 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hey wat toevallig, HPLC had gister hetzelfde gerecht voor zich.
Ik hou van jou zoals ik van mijn leven houquote:Op donderdag 25 april 2019 09:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was net een zelfde sneer aan het typen, onze band versterkt weer
Braddiequote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou niet van mijn levenquote:Op donderdag 25 april 2019 09:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van jou zoals ik van mijn leven hou
ik hou van jou zoals mijn moeder van me houdtquote:Op donderdag 25 april 2019 09:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik hou van jou zoals ik van mijn leven hou
quote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, dat is op een schaal van -50 tot 50 precies dezelfde score als je laatste IQ testquote:Op donderdag 25 april 2019 09:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou van jou zoals mijn moeder van me houdt
maar ik heb nog nooit een IQ test gemaakdquote:Op donderdag 25 april 2019 09:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, dat is op een schaal van -50 tot 50 precies dezelfde score als je laatste IQ test
Onder de 50 wordt middels observatie gedaan hequote:Op donderdag 25 april 2019 09:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb nog nooit een IQ test gemaakd
Ik heb vaarbewijsquote:Op donderdag 25 april 2019 09:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Als één van jullie nou eens een vaarbewijs zou halen dan kunnen we op zoek naar Niels
Wat doe je met mijn panquote:Op donderdag 25 april 2019 09:39 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |