Dat volk is toch veel en veel ouder gekkiequote:Op donderdag 25 april 2019 11:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
69 jaar Molukkers![]()
Vind vandaag helemaal mooi
Nee, vriend en kind zijn dat. En leef ook met ex tijd erbij toch al zon 15 jaar onder de Molukkers en dan ga je toch een soort band voelen.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat volk is toch veel en veel ouder gekkie
Maar, ben je Moluks dan?
quote:Op donderdag 25 april 2019 11:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah dus je doet gezellig mee, de RMS vlaggen hangen vandaag uit?
Rondje de Punt?
Vind het wel wrang, jij mag wel de vlag uithangen om de strijd die je voorouders hebben geleverd, terwijl, als ik mijn voorouderlijke vlaggen uithang ik meteen een item in Hart van Nederland benquote:Op donderdag 25 april 2019 11:21 schreef Myrr het volgende:
[..]![]()
Vriend is op de Molukken nu dus ik heb zelf de vlag maar uitgehangen ja.
Dat is net als Duitser die klaagt dat die geen nazi vlaggen mag uithangen.quote:Op donderdag 25 april 2019 11:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vind het wel wrang, jij mag wel de vlag uithangen om de strijd die je voorouders hebben geleverd, terwijl, als ik mijn voorouderlijke vlaggen uithang ik meteen een item in Hart van Nederland ben
Oh god, che heeft een breinimplantatie ondergaanquote:Op donderdag 25 april 2019 11:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is net als Duitser die klaagt dat die geen nazi vlaggen mag uithangen.
Misschien moet jij eens een haartransplantatie doenquote:Op donderdag 25 april 2019 11:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh god, che heeft een breinimplantatie ondergaan
GODVERDOMME DIT IS ZO ONDER DE GORDEL HEquote:Op donderdag 25 april 2019 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een haartransplantatie doen
Ik loop soms door het huis met de cavia van mijn zoontje op mijn hoofd, ik voel me dan net een volwaardig mensquote:Op donderdag 25 april 2019 11:37 schreef Che_ het volgende:
Ze zijn aan het onderzoeken nu of ze ook schaamhaar en okselhaar op je hoofd kunnen planten. Dus zelfs als je helemaal kaal bent is er hoop
baf mequote:Op donderdag 25 april 2019 11:51 schreef Chloroform het volgende:
Is wch weer in all caps aan het janken
quote:
Hou je bekquote:Op donderdag 25 april 2019 11:51 schreef Chloroform het volgende:
Is wch weer in all caps aan het janken
Ik heb je gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |