Wie dan? Dat vraag ik mij echt af inmiddelsquote:Op woensdag 24 april 2019 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier is iemand razend, ziedend en heel erg mad.
quote:Op woensdag 24 april 2019 00:25 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik post normaal niet in VBL maar hens?.
Je bedoelt Hands neem ik aan? Daarnaast is dit een poging om grappig te zijn?quote:Op woensdag 24 april 2019 00:24 schreef opgebaarde het volgende:
Zonder VAR is het wel consequent wil je zeggen
Over hens gesproken, vanavond, die Onana, meerdere keren hens. Niet normaal
Ik of het voetbal in het algemeen ?quote:Op woensdag 24 april 2019 00:11 schreef Captain_Ghost het volgende:
Het is scheids die nog steeds baas is tijdens wedstrijd.
Niet VAR of anders. VAR geeft alleen advies.
Dus TS je bent in iedere geval de lul!
Ik had het over hetzelfde als TS.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:40 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Je bedoelt Hands neem ik aan? Daarnaast is dit een poging om grappig te zijn?
Ja heb je een punt maar het heeft nog teveel kinderziektes ….quote:Op woensdag 24 april 2019 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik had het over hetzelfde als TS.
Ik vind dat je voorbeelden weinig sprekend zijn en dat het zonder VAR veel oneerlijk was dan met VAR. lijkt me niks grappigs aan
Ja inderdaad dat zou alles een stuk duidelijker maken ….quote:Op woensdag 24 april 2019 16:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom de VAR niet net zoals in het hockey doen? En neem dan ook meteen de zuivere speeltijd over.
Nee als Ajax kampioen word zijn ze de terechte kampioen ze hebben het meest constante seizoen gevoetbald, en hebben ook gewoon de beste selectiequote:Op woensdag 24 april 2019 16:24 schreef SaferSephy het volgende:
Wedden dat indien Ajax kampioen wordt, alle Calimero’s gaan roepen dat het dankzij de VAR is?
Idd. En afgelopen weekend kozen ze die goal van Huntelaar, terwijl daar de minste ophef over was. Doe dan die mogelijke penalty of elleboogstoot van Huntelaar.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:00 schreef GGMM het volgende:
Opzich is een VAR-topic wel leuk.
Wel jammer dat de KNVB slechts de bespreking van één VAR-moment openbaart. Ze zouden alles gewoon online moeten gooien.
Wat dacht je van Guzubuyuk bij Vitesse-PSV? Dat durfden ze niet te laten zien...quote:Op woensdag 24 april 2019 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Idd. En afgelopen weekend kozen ze die goal van Huntelaar, terwijl daar de minste ophef over was. Doe dan die mogelijke penalty of elleboogstoot van Huntelaar.
Ik ben het eens met het feit dat dit geen penalty is. Je hoort ook wat de scheidsrechter zegt als hij daar staat en daar ben ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb nog wel een vraag
Tijd: 12:15
Waarom grijpt de VAR hier in? Is dit een overduidelijke fout van de scheidsrechter?
Ik ben niet objectief in deze. Wat vinden jullie?
@:maxi-mus
@:ggmm
Maar 100% geen penalty? Dus duidelijk genoeg een fout van de scheidsrechter om in te grijpen?quote:Op woensdag 24 april 2019 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben het eens met het feit dat dit geen penalty is. Je hoort ook wat de scheidsrechter zegt als hij daar staat en daar ben ik het wel mee eens.
de 'overduidelijke fout'-regel is al niet zo (in de praktijk), iets wat wel eens opnieuw gedefinieerd mag worden.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb nog wel een vraag
Tijd: 12:15
Waarom grijpt de VAR hier in? Is dit een overduidelijke fout van de scheidsrechter?
Ik ben niet objectief in deze. Wat vinden jullie?
@:maxi-mus
@:ggmm
Definieer genaaid? Vitesse naait de boel en probeert de scheids te misleidenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:30 schreef yats het volgende:
De NOS heeft een analyse op de VAR losgelaten. Hieruit blijkt dat ik inderdaad gelijk had en dat Vitesse het meest genaaid is door de VAR en ons ten onrechte 7 punten gekost heeft.
https://nos.nl/artikel/22(...)ijk-al-kampioen.html
Met genaaid bedoel ik dat de VAR ten onrechte een penalty intrekt of juist wel geeft terwijl het geen penalty is. De voorbeelden staan letterlijk in het artikel.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 08:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Definieer genaaid? Vitesse naait de boel en probeert de scheids te misleidengelukkig trapt de var daar niet in
Hou toch op man. Er zwetst er hier maar 1 en dat ben jij. Er staat letterlijk een staatje in het artikel met daarin het werkelijke aantal punten en het aantal punten zonder VAR. Daarnaast word er letterlijk gesteld dat er bij twee wedstrijden van Vitesse zonder VAR een andere uitkomst was geweest.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:11 schreef fetX het volgende:
Er staat nergens dat het ten onrechte is. Dat is jouw interpretatie. Je bent weer aan het zwetsen. Ontzettende calimero ben je ook.
Dan staat er nog steeds niet dat het ten onrechte is. Ben je werkelijk zo dom?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:34 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Er zwetst er hier maar 1 en dat ben jij. Er staat letterlijk een staatje in het artikel met daarin het werkelijke aantal punten en het aantal punten zonder VAR. Daarnaast word er letterlijk gesteld dat er bij twee wedstrijden van Vitesse zonder VAR een andere uitkomst was geweest.
Kijk eens dom, ja ho maarquote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:34 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Er zwetst er hier maar 1 en dat ben jij. Er staat letterlijk een staatje in het artikel met daarin het werkelijke aantal punten en het aantal punten zonder VAR. Daarnaast word er letterlijk gesteld dat er bij twee wedstrijden van Vitesse zonder VAR een andere uitkomst was geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |