Voor je werk is dat toch ook meer dan genoegquote:Op woensdag 24 april 2019 10:21 schreef quickstepster het volgende:
Jemig, lekker actief! Ik ben blij dat ik voor ik startte met werk nog even de afwas heb gedaan
Oh ik zal m'n stappenteller zo ook instellenquote:Op woensdag 24 april 2019 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Aangezien ik niet kon slapen ben ik ook maar gaan wandelen
Heb al 8000 stappen dus bijna klaar voor vandaag
Daar heb je ook gelijk in natuurlijk. Moet niet teveel willen.quote:Op woensdag 24 april 2019 10:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor je werk is dat toch ook meer dan genoeg
Ja dat is dan een stuk fijnerquote:Op woensdag 24 april 2019 13:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja door het bos lopen geeft meer mogelijkheden om in de route te variėren, dat motiveert meer dan steeds hetzelfde rondje lopen
Dat is idd een stuk leuker jaquote:Op woensdag 24 april 2019 13:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja door het bos lopen geeft meer mogelijkheden om in de route te variėren, dat motiveert meer dan steeds hetzelfde rondje lopen
quote:Op woensdag 24 april 2019 14:16 schreef quickstepster het volgende:
Net bevestiging gekregen dat cadeautje voor vriend onderweg is uit Engelandnu hopen dat het snel binnen is! Krijgt ie er ook kaartjes voor de Efteling bij en heeft ie niks te klagen
![]()
En stiekem schijnt er hier gewoon een heel lekker zonnetje
eftelingquote:Op woensdag 24 april 2019 14:16 schreef quickstepster het volgende:
Net bevestiging gekregen dat cadeautje voor vriend onderweg is uit Engelandnu hopen dat het snel binnen is! Krijgt ie er ook kaartjes voor de Efteling bij en heeft ie niks te klagen
![]()
En stiekem schijnt er hier gewoon een heel lekker zonnetje
Heerlijk!quote:Op woensdag 24 april 2019 14:45 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Cadeautje voor hem en stiekem ook voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |