Ja, krijgen ze iedere dag! Heb de olieën ook in mijn difuser gestopt. Goede tip!quote:
Ik vraag hoe ik mijn kind kan beschermen, niet hoe ik haar om kan bouwen tot autist.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik vraag hoe ik mijn kind kan beschermen, niet hoe ik haar om kan bouwen tot autist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
Je immuunsysteem wordt er iig wel sterk van heb ik gehoord!quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:37 schreef Rumbling het volgende:
Zelf ben ik ook niet ingeënt tegen de mazelen. Heb ze wel gehad. De huisarts kwam elke dag kijken maar ikzelf denk dat je voornamelijk de koorts in de gaten moet houden.
Sorryquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je je kind wil beschermen dan vaccineer je. Dat helpt namelijk echt, je zorgt dan dat het lichaam al paraat staat dat virus aan te pakken.
Als je dat perse niet wil zorg je dat de weerstand zo hoog mogelijk is, maar er is geen kruid of olie die een virus neutraliseert. Het enige wat je kan doen is het lichaam wat extra ondersteuning geven om zelf het virus onschadelijk te maken. En dan mag je hopen dat het goed komt, dat het lichaam dat snel genoeg doet om schade te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |