Moet jij wetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef TheVulture het volgende:
De ene avond Derksen, de andere avond Genee... het blijft doorbijten bij Veronica. Ik zap toch maar naar Ziggo
alsof het daar beter isquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef TheVulture het volgende:
De ene avond Derksen, de andere avond Genee... het blijft doorbijten bij Veronica. Ik zap toch maar naar Ziggo
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Daar waren ze nog steeds Ajax aan het analyserenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef TheVulture het volgende:
Waarom stiekem?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel Onlogisch. Stiekem best zin in dit potje.
Ik was er al ontzettende tyfusdebielquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk arriveren mijn vrienden (in random volgorde) @:GGMM @:Coco. @:KingRoland @:Scrummie2.0 @:Caland @:Doublepain ook over niet al te lange tijd
Meestal gaat het dan tegenvallen makker. Laten we hopen dat het een spektakelstuk wordt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel Onlogisch. Stiekem best zin in dit potje.
vriend.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:51 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk arriveren mijn vrienden (in random volgorde) @:GGMM @:Coco. @:KingRoland @:Scrummie2.0 @:Caland @:Doublepain ook over niet al te lange tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |